تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799048162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خسرو شكيبايي بر مي‌گردد هفت بار ديگر فرصت ديدار با شكيبايي بر روي پرده سينماها


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: خسرو شكيبايي بر مي‌گردد هفت بار ديگر فرصت ديدار با شكيبايي بر روي پرده سينماها
آفتاب: مروري بر آثار به نمايش درنيامده خسرو شكيبايي شايد راهي تازه باشد تا از او گفتن كهنه و تكراري نشود و جايگاهي كه در طول سه دهه بازيگري از آن خود كرده مورد تجزيه و تحليلي در خور قرار بگيرند.

به گزارش سرويس هنر آفتاب به نقل از ايسنا، اين روزها كه هنوز يك هفته هم از درگذشت خسرو شكيبايي نگذشته مرور بر كارنامه سينمايي و تلويزيوني اين بازيگر فقيد به كرات از سوي روزنامه و رسانه‌هاي مختلف انجام شده است.

اين ميان پيدا كردن زواياي جديد براي گفتن و نوشتن و ياد كردن از شكيبايي به نظر هوشمندانه و در عين حال كاربردي‌تر مي‌آيد. راهي كه كمك كند تا از او گفتن كهنه نشود و جايگاهي كه در طول سه دهه بازيگري از آن خود كرده در آثار مكتوب مورد تجزيه و تحليلي در خور قرار گرفته و باقي بماند.

«شب» به كارگرداني رسول صدر عاملي از جمله اين فيلم هاست كه سال گذشته در جشنواره بيست و ششم فيلم فجر حضور داشت.

شكيبايي دراين فيلم در كنار عزت‌الله انتظامي و امين حيايي كه سه نسل بازيگري را شكل مي‌دهند؛ ايفاگرنقش صاحب يك زائرسراي قديمي در مشهد است كه اتاقي را در اختيار گروهباني كه يك مجرم سابقه‌دار را به همراه دارد قرار مي‌دهد.

شكيبايي در اين فيلم با چهره پردازي خاص نقش سيدرضا سرايدار يك زائرسرا را بازي مي‌كند كه تفكري خاص دارد كه او را وامي دارد يك مجرم را براي زيارت حرم آزاد كند. نقشي خاص كه حضور اين بازيگر را با توجه به شناسنامه و خاستگاه نقش و تلاشي كه وي براي دور شدن از مولفه هاي آشناي بازيگري خود انجام مي دهد، برجسته مي‌كند.

اين فيلم از جشنواره فجر جايزه بهترين بازيگر مرد نقش اول را براي امين حيايي و جوايزي چون جايزه ويژه مجمع هنرمندان خراسان و معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري مشهد را به دست آورد. طبق آخرين خبرها قرار است اين فيلم اواسط پاييز به اكران عمومي در سينماهاي تهران در بيايد.

خسرو شكيبايي اخيرا هم در فيلم ديگري به تهيه‌كنندگي جهانگير كوثري بنام «حيران» حضور پيدا كرد.

اين فيلم به كارگرداني شاليزه عارف‌پور و بازي باران كوثري و مهرداد صديقيان احتمالاً در جشنواره فيلم فجر امسال به نمايش درخواهد آيد.

حيران به روايت قصه دختري روستايي به نام ماهي مي‌پردازد. او با جوان مهاجر افغاني با نام حيران آشنا مي‌شود و با وجود مخالفت‌هاي خانواده با او ازدواج مي‌كند، پيوندي كه پيامدهاي بسياري را به‌دنبال دارد.

«دوشيزه باران» به كارگرداني محمدعلي سليمان‌تاش داستان پسري جوان به نام سام است كه پس از آشنايي با دختري به نام آناهيتا متوجه مي‌شود او فرزند كورش كبير است و همراه يكديگر به پاسارگاد مي‌روند. فريد بهنام، خسرو شكيبايي، جمشيد مشايخي، چكامه چمن‌ماه، رامتين خداپناهي، اميرحسين مدرس، مارال فرجاد، فخرالدين صديق شريف، شيوا خنياگر، مهران رجبي و انوشيروان ارجمند از بازيگران فيلم هستند.

اين فيلم با پايان مراحل فني قرار بود در بيست و ششمين جشنواره فجر به نمايش دربيايد كه با محقق نشدن اين امر هنوز زماني مشخص براي اكران آن اعلام نشده است.

«نسكافه داغ داغ» با نام قبلي «آهنگي براي مادربزرگ» ساخته محمدعلي قوي‌تن است. اين فيلم فضايي شاد و موزيكال دارد و داستان آن درباره زني جوان به نيكتا است كه به گويندگي برنامه‌هاي عروسكي علاقه دارد، اما همسرش كه يك كارخانه عروسك سازي را اداره مي‌كند با او مخالفت مي‌كند. او به كمك استاد خود آقاي بندري با نقش آفريني خسرو شكيبايي راه حلي تازه پيدا مي كند.

در اين فيلم يكتا ناصر، خسرو شكيبايي، افسانه چهره‌آزاد، داود اكراميان، السا سحرخيز و محمد اللهياري بازي مي‌كنند. اين فيلم قرار بود سال گذشته به نمايش دربيايد كه محقق نشد و در آن يكتا ناصر نقش پيرزني 75 ساله را ايفا مي‌كند. قرار است اين فيلم پس از پايان اكران «هميشه پاي يك زن در ميان است» در گروه سينمايي قدس به نمايش دربيايد.

اما شكيبايي در جلد سوم ستاره‌ها به نام «ستاره بود» به كارگرداني فريدون جيراني هم حضور داشته كه تنها در بخش ميهمان جشنواره بيست و چهارفيلم فجردر سال 84 به نمايش درآمده است.

او دريكي از نقش‌هاي اصلي اين فيلم نقش سرايدار يكي از تماشاخانه‌هاي قديم تهران را بازي مي‌كند. در خلاصه داستان فيلم آمده است: شخصي بارها خبرنگار روزنامه تماس مي‌گيرد و مي‌گويد يكي از ستاره‌هاي قديمي سينماي ايران بنام است.

انديشه فولادوند، امين حيايي، مرتضي احمدي، داريوش اسدزاده، مهين بزرگي و فهيمه راستگار ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

شكيبايي در فيلم «دايناسور» پرويز شيخ‌طادي هم در كاركتري طنز ظاهر شده و نقش هنرمند سرشناسي را به نام خوشنويس دارد كه تصميم مي‌گيرد؛ چك بي‌محل تهيه‌كننده‌اش را با زور اسلحه از بانك نقد كند.

او در اين فيلم در كنار جهانگير الماسي، رويا افشار و شقايق فراهاني به ايفاي نقش پرداخته است كه احتمالا اين فيلم هم در جشنواره بيست و هفتم حضور خواهد داشت.

«دل‌شكسته» ديگر فيلم آماده‌ي اكران اين هنرمند است كه در بخش ميهمان جشنواره بيست و ششم به نمايش درآمد.

او در اين فيلم كه نخستين ساخته بلند علي رويين تن است؛ نقش پدر دختر دانشجويي به نام نفس را بازي مي‌كند كه دچار تحول مي‌شود.

شهاب حسيني، بيتا بادران، محمود پاك‌نيت، رضا رويگري و فريبا كوثري ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

اين فيلم در بخش ميهمان بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر و همچنين براي اعضا انجمن روزنامه نگاران مسلمان به نمايش درآمد و آماده اكران است ولي هنوز زماني دقيق براي نمايش عمومي آن اعلام نشده است.

«آشيانه سيمرغ» به كارگرداني شهرام اسدي تنها مجموعه‌اي است كه اين بازيگر فقيد آماده پخش دارد. مجموعه روايتگر زندگي شيخ بهايي در سه مقطع كودكي، نوجواني و كهنسالي در 32 قسمت است كه ساخت آن از اوايل دهه هشتاد بر اساس طرحي از محسن دامادي آغاز و در سال 84 به پايان رسيد.

قرار بود اين مجموعه سال 86 پخش شود كه معاون سيما از حذف 15 قسمت و تبديل كردن آن به يك مجموعه 17 قسمتي به دليل رعايت نكردن برخي ضوابط و استانداردها و ريتم كند مجموعه خبر داد. در اين مجموعه علي نصيريان، خسرو شكيبايي، فاطمه گودرزي، دانيال حكيمي، سپنتا سمندريان، لادن مستوفي، كورش تهامي و رويا تيموريان بازيگران اصلي هستند.

نقش دوران كهنسالي شيخ بهايي را نصيريان بازي مي‌كند و شكيبايي و گودرزي نقش پدر و مادر او را بر عهده دارند. اين مجموعه هم اكنون در مرحله تدوين نهايي است و زمان دقيق پخش آن نامشخص است.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن