تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804396144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشتي كنان پدربزرگ و مادربزرگ هنگام صدور حكم طلاق


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: آشتي كنان پدربزرگ و مادربزرگ هنگام صدور حكم طلاق
صبح ديروز اين زوج مسن در حالي كه 60 سال از آغاز زندگي مشترك شان مي گذرد به مجتمع قضايي خانواده مراجعه كردند تا از هم جدا شوند.
زوجي كه بيش از نيم قرن از ازدواج شان با يكديگر مي گذشت در حالي كه براي جدايي از هم به دادگاه خانواده رفته بودند با تلاش هاي وكلايشان و رئيس دادگاه از خواسته شان صرف نظر كردند و تصميم به ادامه زندگي مشترك گرفتند.
صبح ديروز اين زوج مسن در حالي كه 60 سال از آغاز زندگي مشترك شان مي گذرد به مجتمع قضايي خانواده مراجعه كردند تا از هم جدا شوند.
مرد 80 ساله كه حبيب نام دارد در حالي كه كنار همسر 75 ساله اش سكينه نشسته بود و دست و پايش به خاطر كهولت سن مي لرزيد، در رابطه با اين تصميمش به قاضي حسن عموزادي- رئيس شعبه 268- گفت؛ 60 سال با اين زن زندگي كردم اما ديگر حاضر به تحمل او نيستم. من با اين سن و سال نياز به يك زندگي آرام و فردي دارم كه از من نگهداري كند اما سكينه نه تنها به من رسيدگي نمي كند حتي مرا آزار مي دهد. از زندگي با همسرم خسته شده ام و حاضر نيستم با او زير يك سقف زندگي كنم. اين مرد در حالي كه 50 ميليون تومان چك در دست داشت، گفت؛ مهريه سكينه سه هزار تومان به نرخ 60 سال قبل است اما من حاضرم 50 ميليون به او بدهم تا از هم طلاق بگيريم. سكينه نيز در حالي كه از حرف هاي شوهرش عصباني شده بود، گفت؛ عمرم را در خانه حبيب سپري كردم.
حاصل زندگي ما پنج فرزند است و هم اكنون دو داماد و دو عروس و هشت نوه داريم و كوچك ترين فرزندمان نيز در شرف ازدواج است. تا اين سن هيچ گاه پايم به دادگاه و كلانتري باز نشده بود اما حبيب بالاخره آبرويم را برد. من با همه رفتارهاي شوهرم ساختم. يادم مي آيد سال هاي اول زندگي مشترك مان حبيب وضع مالي خوبي نداشت اما من به اميد بهتر شدن اوضاع به زندگي ام با او ادامه دادم. حالا كه 60 سال از آن زندگي مي گذرد با داشتن بچه هاي بزرگ و عروس و داماد و نوه او اين طور مزد زحمت هايم را داد و مرا به دادگاه كشاند. من هم ديگر راضي به ادامه اين زندگي نيستم. پس از صحبت هاي زوج مسن وكلاي آنها ضمن تلاش براي آرام كردن آن دو از قاضي دادگاه درخواست كردند تا با مصالحه بين حبيب و سكينه از فروپاشي زندگي آنان جلوگيري كند.
وكيل سكينه به رئيس دادگاه گفت؛ هنگامي كه وكالت اين زن را پذيرفتم او داستان زندگي اش را به طور كامل برايم بازگو كرد و گفت در اين اواخر چندين بار وقتي با حبيب مشاجره و با هم قهر كرده بودند داماد آنها و گاهي نيز پسرشان باني آشتي مجددشان شده اند و او به همين دليل از بچه ها و دامادهايش خجالت مي كشد. به دنبال اظهارات وكيل سكينه، حبيب با پيشنهاد او براي آشتي مخالفت كرد و با تكرار خواسته اش گفت به هيچ وجه حاضر نيست بار ديگر با همسرش زندگي كند. سپس وكيل مرد مسن نيز طي اظهاراتي گفت؛ به رغم ميل موكلم من نيز ضمن موافقت با پيشنهاد همكارم از دادگاه تقاضا دارم از جدايي اين زوج جلوگيري كند. به رغم اظهارات دو وكيل حبيب باز هم برخواسته اش پافشاري كرد و بار ديگر گفت فقط براي گرفتن حكم طلاق به دادگاه آمده و حاضر به عقب نشيني نيست.
پس از گذشت يك ساعت از جلسه رسيدگي به اين پرونده در حالي كه تلاش هاي دو وكيل مدافع براي منصرف كردن حبيب و همسرش از جدايي بيهوده بود، قاضي عموزادي براي آخرين مرتبه قبل از صدور حكم طلاق از طرفين پرونده خواست با دقت بيشتري تصميم بگيرند. وي از حبيب خواست به خاطر بچه ها و نوه هايش از تقاضايش صرف نظر كند. در اين هنگام حبيب كه نسبت به زمان شروع جلسه آرام تر شده بود، از قاضي چند دقيقه فرصت خواست تا نظر قطعي اش را اعلام كند. او به مدت پنج دقيقه از دادگاه خارج شد و هنگامي كه مجدداً به جلسه بازگشت در حالي كه لبخند بر لب داشت به رئيس دادگاه گفت مي خواهد درخواست طلاقش را پس بگيرد. بدين ترتيب پس از گذشت حدود دو ساعت حبيب و سكينه دست در دست هم در حالي كه لبخند بر لب داشتند به همراه فرزندان و نوه هايشان كه منتظر آنها بودند از دادگاه خارج شدند و پرونده طلاق آنان بسته شد.

پليس قاچاقچيان گروگانگير را غافلگير كرد
دو قاچاقچي سابقه دار كه در پي اختلافات مالي با يكي از همدستان خود، برادر وي را براي دريافت طلب 40 ميليون توماني ربوده بودند، با تلاش پليس آگاهي استان كرمان دستگير شدند.
سرهنگ علي قاضي زاده ـ رئيس پليس آگاهي استان كرمان ـ با اعلام اين خبر گفت؛ پس از دريافت گزارشي مبني بر ربوده شدن مردي 30 ساله به نام «حسن»، اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي براي شناسايي عاملان آدم ربايي و آزادي گروگان وارد عمل شدند. در تحقيقات اوليه اين فرضيه كه آدم ربايي با انگيزه مالي و تسويه حساب شخصي صورت گرفته باشد، قوت گرفت.
وي افزود؛ در بررسي هاي گسترده به عمل آمده مشخص شد كه دو نفر از متهمان سابقه دار و تحت تعقيب به نام هاي محمود و علي با برادر فرد ربوده شده اختلاف مالي داشته اند و به احتمال زياد، آدم ربايي توسط اين دو قاچاقچي صورت گرفته است. در نهايت با تلاش شبانه روزي محل اختفاي دو متهم در يكي از روستاهاي اطراف بم شناسايي و با محاصره كامل منطقه و با توجه به مسلح بودن قاچاقچيان، پس از غافلگيري و شليك چند تير هوايي، هر دو متهم دستگير و گروگان نيز به سلامت آزاد شد.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن