تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815646702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده سازمان بازرسي كشور: قرارداد برخي فوتباليست ها جاي تعجب دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نماينده سازمان بازرسي كشور: قرارداد برخي فوتباليست ها جاي تعجب دارد
جام جم آنلاين: كوهستاني نژاد نماينده سازمان بازرسي كل كشور در نشست با مسئولين فوتبال با تاكيد بر اينكه ثبت برخي قراردادهاي مالي بازيكنان جاي تعجب دارد ، گفت: تلاشمان اين است كه نظارت بيشتري بر اين موضوع داشته باشيم.


به گزارش خبرگزاري مهر ، كوهستاني نژاد در نشست امروز دوشنبه روساي باشگاه‌هاي ليگ برتر و ليگ دسته اول با مديران فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب ، افزود: فوتبال ورزشي است كه ناگزير علاقمندان زيادي را به خود جذب كرده است. از بالاترين تا پايين ترين سطح افراد جامعه به اين ورزش توجه زيادي دارند با اين شرايط مي طلبد كه سازمان هاي نظارتي و بازرسي توجه و عنايت بيشتري به رشته پرطرفدار فوتبال داشته باشند.

وي از اهميت اقتصاد در ورزش و تاثيرگذاري سياست و فوتبال و متعاقبا در فوتبال ياد كرد و گفت: فوتبال تنها يك مسابقه نيست افكار عمومي به زواياي مختلف اين رشته ورزشي توجه ويژه اي دارد. اين مسئله مهم مي طلبد كه به ورزش فوتبال توجه بيشتري شود.

نماينده سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به دامنه فعاليت هاي نظارتي اين سازمان بركل سازمان ها و نهادهاي زير مجموعه دولت افزود: زماني كه يك مدير براي فعاليت مجموعه زير نظر خود برنامه ريزي مي كند بايد در كنار اين برنامه ريزي نظارت را نيز داشته باشد اگر اين مسئله مهم رعايت نشود فعاليت هاي آن مجموعه منتج به نتيجه نخواهد شد.

كوهستاني نژاد با اشاره به ادارات عملياتي اين سازمان اشاره كرد و گفت: اين ادارات كل هركدام فعاليت دستگاههاي مختلف را كنترل مي كند كه سازمان تربيت بدني نيز به عنوان يكي از سازمان هاي زير مجموعه دولت با تمام قشرهاي ورزشي تحت كنترل و نظارت سازمان بازرسي كل كشور است.

سازمان بازرسي كل كشور عمده فعاليت هاي فدراسيون هاي مختلف را زير نظر دارد در اين بين به دليل توجه زيادي كه به ورزش فوتبال مي شود اين فدراسيون مورد توجه بيشتر سازمان بازرسي كل كشور است.

نماينده سازمان بازرسي كل كشوربا انتقاد از اين مسئله كه در باشگاههاي كشور كمتر به مسائل زيربنايي پرداخته شده است ، افزود: بيشتر باشگاهها به جاي توجه به ورزش هاي پايه و ديگر رشته هاي ورزشي تنها به تيم هاي فوتبال بويژه تيم فوتبال بزرگسالان توجه دارد.

كوهستاني نژاد با تاكيد بر اينكه سازمان بازرسي كل كشور جبهه اي در مقابل باشگاهها و فدراسيونهاي ورزشي ندارند و در كنار آنها در جهت رشد و تعالي ورزش كشور گام بر مي دارد خاطرنشان كرد: نظارت يكي از ارگان اساسي است. ما هر كجا كه احساس كنيم مشكلي وجود دارد ورود كرده و موانع را بر طرف مي كنيم.

وي با تاكيد بر حقوق حقه فدراسيون فوتبال در دريافت حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال گفت: پرداخت نشدن حق پخش تلويزيوني به باشگاهها موردي است كه مورد توجه ما قرار گرفته و اعتقاد داريم باشگاهها بايد ازاين حقوق قانوني برخوردار شوند. پرداخت نشدن حق پخش تلويزيوني به باشگاهها به نوعي ضايع كردن حقوق باشگاه است. سازمان بازرسي كل كشور برخود ضرورت مي داند در اين راه به فدراسيون فوتبال كمك كند تا از اين حق قانوني خود بهره مند شوند.

نماينده سازمان بازرسي كل كشوردر خصوص شكوائيه هايي كه در مقوله ورزشي به سازمان بازرسي كل كشور ارسال شده است ،گفت: طي سالهاي گذشته موارد زيادي از شكوائيه ها به سازمان بازرسي كل كشور ارسال شده كه در آن از كانديداي رياست فدراسيوني كه انتخاب نشده تا ورزشكاري كه حقوقش ضايع شده ديده مي شود. نگاه ما به اين شكايات نگاه بررسي مطالعه دقيق است. با اين نوع نگاه بسياري از پرونده ها بايگاني مي شود و در موارد لزوم به پرونده هاي مهم رسيدگي مي شود آن پرونده هايي كه بايگاني مي شود علت نبود مطلب مهم و قابل استناد مورد توجه قرار نمي گيرد.

كوهستاني نژاد نقش سازمان بازرسي كل كشور در مقوله ورزش را تسهيل كننده راه مديران در اجراي برنامه هاي خود عنوان كرد و گفت: بر اساس بررسي هايي كه سال گذشته از فعاليت باشگاه به عمل آورديم برخي از باشگاهها در كارهاي فرهنگي كم كار بودند. اين كه تيم ملي به ميداني بين المللي اعزام مي شود و بازيكن اين تيم نمي تواند سرود ملي كشورش را بخواند بسيار زشت و مايه تاسف است، بازيكن حداقل بايد به جاي آدامس جويندن لبانش را تكان دهد تا در ميان كشورهاي بيگانه اين ضعف فرهنگي به چشم نيايد.

وي افزود: در ورزش كشور كمتر به كارهاي فرهنگي توجه شده و مسائل مالي مورد توجه قرار گرفته است ما نمي خواهيم ورزشكاران فرهنگي بسيجي وارداشته باشند. خواسته ما از ورزشكاران اين است كه رفتاري متناسب با فرهنگ چند هزار ساله كشورمان داشته باشند.

نماينده سازمان بازرسي كل كشوردر خصوص مقوله فرهنگ در ورزش با اشاره به فعاليت كانون هواداران باشگاهها و ليدرهاي تيم هاي ورزشي گفت: زماني كه يك گروه بي ادبي مي كنند اين نشان مي دهد كه در باشگاهها كار فرهنگي نشده است.كار بررسي فعاليت و عملكرد باشگاهها در سال جاري با جديت بيشتر انجام خواهد شد.

وي از فعاليت بازرسان سازمان بازرسي كل كشور در فدراسيون هاي مختلف ورزشي بويژه فدراسيون فوتبال ياد كرد و گفت: اين نمايندگان به لزوم رعايت و ضوابط ،مقررات و آيين نامه ها نظارت دارند.

نماينده سازمان بازرسي كل كشورخاطرنشان كرد: مسائل مالي، گردش مالي و مواردي از اين دست خيلي مهم است. مردم به اين گونه مسائل توجه بسياري دارند. به همين خاطر سازمان بازرسي كل كشور در خصوص مسائل مالي نسبت به فعاليت باشگاهها توجه بيشتري خواهد داشت.

كوهستاني نژاد تاكيد كرد: قرارداد بازيكنان آنچه كه در فدراسيون فوتبال به ثبت مي رسد بايد شفاف باشد باشگاهها بايد رقمي را كه به بازيكن و مربيان پرداخت مي كنند بايد به صورت دقيق و شفاف در قرار آنان ذكر كنند.

وي در اين خصوص به ذكر مثالي پرداخت و گفت: متاسفانه طي بررسي هايي كه از فعاليت باشگاهها در ليگ ششم داشتيم يكي از باشگاهها قرارداد 450 ميليوني يك بازيكن را در 2 قرارداد 22 ميليون توماني ثبت كرده بود كه واقعا جاي تعجب دارد كه چنين قراردادي به ثبت رسيده است.

نماينده سازمان بازرسي كل كشور در پايان تصريح كرد: در ليگ هفتم مواردي از اين دست تاكنون مشاهده نشده است ما گردش جريان مالي باشگاهها و نحوه هزينه هاي آنها رامد نظر قرار مي دهيم و بر شفافيت آن تاكيد داريم.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن