تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قزوين: بحث پيشگيري در طرح امنيت اخلاقي در قزوين جدي‌تر دنبال مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قزوين: بحث پيشگيري در طرح امنيت اخلاقي در قزوين جدي‌تر دنبال مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قزوين از افزايش تذكر لساني و بحث پيشگيري در طرح امنيت اخلاقي در سال جاري نسبت به سال گذشته خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، رضا محتشمي ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: اجراي طرح امنيت اخلاقي از سال گذشته آغاز شده و از ارديبهشت سال جاري با جديت بيشتري دنبال مي‌شود.
وي ادامه داد: امنيت بحث مهمي است كه تمامي حوزه‌هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و غيره بايد آغشته و مزين به امنيت اخلاقي شوند چراكه نبود امينت اخلاقي موجب بروز مشكلات مختلف مي‌شود.
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قزوين اضافه كرد: پليس يكي از متوليان ايجاد امنيت اخلاقي در جامعه است، از اين رو در اين زمينه دخالت كرده و افراد را ارشاد و راهنمايي مي‌كند.
وي افزود: در اجراي طرح امنيت اخلاقي و اجتماعي، با آنچه خلاف عرف باشد برخورد مي‌كنيم تا امنيت اخلاقي بيش از پيش در جامعه اسلامي به ويژه قزوين، شهر دارالمومنين پياده شود و تاكنون نيز استقبال خوبي از اين طرح شده است به طوري كه اجراي اين طرح خواست اكثريت مردم است.
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قزوين ادمه داد: در سال جاري در راستاي اجراي طرح امنيت اخلاقي و اجتماعي، تذكر لساني توسط گشت‌هاي ارشاد بيش از سال گذشته بوده و در سال جاري بيشتر بحث پيشگيري را دنبال مي‌كنيم.
وي اعلام كرد: چهار واحد گشت در شهرستان قزوين و يك واحد گشت در هر يك از شهرستان‌هاي استان قزوين در اجراي طرح امنيت اخلاقي و اجتماعي همكاري دارند.
محتشمي تصريح كرد: در اين طرح علاوه بر تذكر به افرادي كه پوشش نامناسب و غيرمتعارف دارند با كساني كه حيواناتي نظير سگ، خوك، ميمون و غيره را حمل كنند، خودروهايي كه آلودگي صورت ايجاد كرده و مغازه‌هايي كه ويتريني نامناسب با شأن جامعه داشته باشند نيز برخورد مي‌شود.
وي تأكيد كرد: در خصوص بدحجابي نيز به كساني تذكر داده مي‌شود كه به گونه‌اي لباس بپوشند كه دور از عرف باشد و موجب جلب توجه شوند و به نوعي حقوق شهروندي را زير پا گذارند.
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قزوين با اشاره به برخورد با اراذل و اوباش تصريح كرد: در سال جاري نيز بحث برخورد و شناسايي اراذل اوباش در دستور كار پليس است و با جديت در حال انجام است و با توجه به كنترل صورت گرفته، تعداد تخلفات در سال جاري كاهش يافته و اراذل و اوباش كمتري شناسايي شده‌اند.
وي نظارت بر تفريحگاه‌ها و تفرجگاه‌ها، نظارت بر اماكن عمومي و صنوف و نظارت بر ترمينال‌ها را از ديگر برنامه‌هاي پليس امنيت عمومي در سال جاري دانست.
محتشمي در ادامه با تكذيب دستگيري دختران دانشجوي يك دانشگاه غير دولتي در قزوين اظهار داشت: اين دانشجويان دختر در اتوبوسي به سمت تهران مشغول پايكوبي بودند و تعدادي از آنها نيز حتي روسري‌هاي خود را از سر برداشته بودند كه پليس تنها خودرو را متوقف كرده و ضمن تذكر، خواستار رعايت هر چه بيشتر شئونات اسلامي شد.
وي اظهار داشت: با توجه به اينكه راننده اتوبوس بايد نظم را در خودرو برقرار كند، روز بعد از راننده خواستيم تا توضيحات لازم را بدهند و آنها نيز حضور يافته و از راننده تعهدي اخذ شد.
انتهاي پيام/ف
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن