تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821037737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمجيد سايت مسابقات جهاني از عملكرد محسن شادي قايقراني ايران به تاريخ پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تمجيد سايت مسابقات جهاني از عملكرد "محسن شادي" قايقراني ايران به تاريخ پيوست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

شنبه و در دومين روز مسابقات قايقراني قهرماني زير 23 سال جهان در آلمان "محسن شادي" قايقران المپيكي ايران به فينال A صعود كرد. اين موفقيت بازتاب گسترده‌اي در سايت برگزاري مسابقات وسايت فدراسيون جهاني اين رشته داشته است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پايگاه اطلاع رساني مسابقات جهاني ابتدا گزارشي از رقابت‌هاي انجام شده در دو بخش مردان و زنان در رشته‌هاي مختلف آمده و سپس درمورد نفرات راه يافته به فينال كه عملكرد بهتري را نسبت به ديگران داشتند، مطالبي عنوان شده است.

در اين گزارش در خصوص رشته‌ي سبك وزن تك نفره مردان آمده است:«محسن شادي با پيروزي خود در مرحله‌ي نيمه نهايي باعث شگفتي همگان شد. شادي عضوي از تيم كاملا جديد شده ايران است و با نخستين حضور ملي‌ خود پيشرفت چشمگيري را به نمايش گذاشت و راهي مرحله‌ي بعد شد. وي در شروع اين مرحله پس از پاروزنان هلندي بهترين زمان ممكن را ثبت كرد. او سرعت قابل ملاحظه‌اي را از خود در تمام لحظات مسابقه به جاي گذاشت.

در اواسط مسابقه شادي فاصله‌ي خود با "پيجپس" هلندي را به حداقل رساند و او را پشت سر گذاشت و نهايتا رهبري اين گروه را بدست گرفت.

"پيجپس" كه از رسيدن به شادي نااميد شده بود دست از تلاش بيشتر برداشت و به اين ترتيب شادي يك گام به كسب مقام نخست و پيوستن به تاريخ رويينگ ايران و ثبت سريع‌ترين ركوردمقدماتي اين رقابت‌ها نزديك‌تر شد، اين چيزي بود كه به واقعيت تبديل شد و شادي قهرمان شد. در اين گروه پيجپس هلندي دوم و "هروات" از اسلوني به مرحله‌ي بعد صعود كرد.»

محسن شادي حدود سه ماه پيش در مسابقات گزينشي المپيك پكن در چين براي نخستين بار سهميه‌ي ورودي را براي قايقراني رويينگ ايران بدست آورد. هما حسيني ديگر نماينده‌ي ايران در قسمت بانوان بود كه براي نخستين بار المپيكي شد. اين دو پاروزن نمايندگان ايران در مسابقات قايقراني رويينگ زير 23 سال جهان در آلمان هستند.

شادي امروز در مرحله‌ي فينال براي كسب مدال به مصاف پنج حريف ديگر خود مي‌رود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن