تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812720543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ايستگاه
نصب چراغ هاي راهنمايي خورشيدي

شهرداري تهران در جهت همراهي با دولت و شهروندان و به منظور صرفه جويي در مصرف برق تدابير تازه يي را به كار گرفت. به گزارش ايسنا، حجت الله بهروز مديرعامل شركت كنترل ترافيك تهران گفت؛ نصب چراغ هاي راهنمايي خورشيدي كه با استفاده از انرژي خورشيد از سال گذشته در تهران آغاز شده، با توجه به ضرورت صرفه جويي در مصرف برق كار نصب نوع چشمك زن آن به ويژه در معابر بزرگراهي و مسير اتوبوس هاي تندرو به نحو فزاينده يي شتاب گرفته است. وي افزود؛ علاوه بر نصب چراغ هاي خورشيدي كه نياز به مصرف برق ندارند، تبديل چراغ هاي معمولي به LED با توجه به اينكه مصرف برق اين گونه چراغ ها تنها 10 درصد چراغ هاي معمولي است، تدبير بعدي مديريت شهري در جهت كاهش مصرف برق به شمار مي آيد.

توقف فعاليت آتليه هاي غيرمجاز

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت؛ با اجراي طرح بازديد از آتليه هاي بدون مجوز، 80 درصد از آتليه هاي غيرمجاز در پايتخت فعاليت خود را متوقف كردند. به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشيه مراسم توديع و معارفه رئيس سازمان عقيدتي و سياسي فرمانده انتظامي تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود؛ از 20 درصد آتليه هاي غيرمجاز باقي مانده نيز، تعدادي به مقامات قضايي معرفي و تعدادي نيز پلمب شدند. سردار رادان ادامه داد؛ اجازه كار به آتليه هاي پلمب شده، داده نمي شود، مگر آن كه بتوانند از صنف عكاسان مجوز بگيرند و برابر قوانين آن فعاليت كنند.

13 ميليارد تومان وديعه مسكن

به مستمري بگيران

مدير عامل سازمان تامين اجتماعي با اشاره به توسعه خدمات قابل ارائه به مستمري بگيران و بازنشستگان و ارتقاي كمك هاي جنبي به آنها گفت؛ در راستاي ايجاد تسهيلات جديد و رفع مشكل دريافت وام بازنشستگان و مستمري بگيران از بانك هاي كشور، با صدور دستورالعمل جديدي، موانع اداري را با تضمين بازپرداخت اقساط معوقه بازنشستگان و مستمري بگيران به بانك ها، به ويژه بانك مسكن از پيش پا برداشته ايم. حسينعلي ضيايي ضمن بيان اين مطلب به ايسنا گفت؛ تاكنون 13 ميليارد تومان به مستمري بگيران كم درآمد مشمول تامين اجتماعي، وديعه مسكن پرداخت شده است. وي پرداخت يك هزار و 300 ميليون تومان طي سه سال گذشته جهت كمك هزينه سفرهاي سياحتي ـ زيارتي را از ديگر تسهيلات اعطا شده به بازنشستگان خواند و افزود؛ همچنين در سه سال گذشته، يك ميليارد تومان وام قرض الحسنه به كانون هاي بازنشستگي تامين اجتماعي پرداخت شده است.

چهارميليارد تومان

براي تعويض پلاك خانه ها

معاون آموزش و امور مناطق زيباسازي شهرداري تهران گفت؛ يك ميليون و 300 هزار پلاك شهروندان تهراني تا پايان مردادماه آبي و متحدالشكل مي شوند. مهدي گلشني در گفت وگو با ايسنا افزود؛ در جريان طرح جايگزيني و تعويض پلاك ها، دو كدپستي ده رقمي و كد شناسايي ملك در كنار شماره پلاك ثبت مي شود. وي با اشاره به وجود آشفتگي در نحوه شماره گذاري پلاك هاي واحدهاي مسكوني و تجاري، به طوري كه برخي از اين واحدها فاقد پلاك هستند، اظهار كرد؛ بر اساس مصوبه سال هاي گذشته هيات وزيران، شهرداري تهران بايد كدهاي پستي 10 رقمي را نيز روي پلاك هاي منازل و واحدهاي تجاري و اداري نصب مي كرد، همچنين در جريان اين طرح كد شناسايي املاك در قالب طرح مميزي املاك در سطح شهر تهران انجام و روي پلاك هاي جديد آبي رنگ، سه شماره پلاك منزل، كد شناسايي ملك و كدپستي 10 رقمي ثبت مي شود. وي اعتبار اختصاص يافته براي اين طرح را 5/3 تا چهار ميليارد تومان اعلام كرد و گفت؛ شركت پست و اداره زيباسازي مناطق 22گانه در اين طرح همكاري دارند.

بيش از 17 هزار مبتلا به ايدز

آخرين آمار مبتلايان به اچ آي وي/ ايدز تا پايان سه ماهه اول سال جاري اعلام شد. به گزارش روابط عمومي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، بر اساس آمار جمع آوري شده از دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور، تا اول تيرماه 1387 مجموعاً 17 هزار و 815 نفر افراد مبتلا به اچ آي وي/ ايدز در كشور شناسايي شده اند كه 8/93 درصد آنان را مردان و 2/6 درصد را زنان تشكيل مي دهند. 3/41 درصد از مبتلايان به اچ آي وي در گروه سني 34-25 سال قرار دارند كه بالاترين نسبت در بين گروه هاي سني را به خود اختصاص مي دهند. علل ابتلا به اچ آي وي نيز به ترتيب شيوع، استفاده از تزريق مشترك در مصرف كنندگان تزريقي مواد با 5/68 درصد، رابطه جنسي با 7/7 درصد، دريافت خون و فرآورده هاي خوني با 4/1 درصد و 6/0 درصد نيز از راه انتقال مادر به كودك بوده است. همچنين راه انتقال در 8/21 درصد از مبتلايان نامشخص اعلام شده است و تاكنون 2 هزار و 636 نفر از افراد مبتلا به ايدز نيز فوت كرده اند.

طراحي اطلس فرهنگي دانشگاه ها

مديركل امور فرهنگي وزارت علوم از طراحي و توليد اولين اطلس فرهنگي دانشگاه ها خبر داد. به گزارش ايسنا، محسن اسلامي در اين باره گفت؛ نرم افزاري تهيه شده است كه با كمك آن اطلس فرهنگي دانشگاه ها براساس تعداد دانشجو، استاد، كانون هاي فرهنگي هنري، تشكل هاي سياسي، نشريات دانشجويي و برنامه هاي آنها تنظيم شده است. وي گفت؛ اطلس فرهنگي دانشگاه ها فراواني همه فعاليت هاي دانشگاه ها و كيفيت آنها را نشان مي دهد و بر اساس اين اطلس و نرم افزار مي توان فهميد كه در كدام دانشگاه چه برنامه يي بيش از همه برنامه ها با كيفيت تر برگزار شده و همچنين چه برنامه يي ضعيف است. اسلامي در خاتمه تاكيد كرد؛ با تنظيم اطلس فرهنگي دانشگاه ها اين امكان ايجاد شده كه فعاليت هاي فرهنگي دانشگاه ها به صورت نرم افزاري رصد شود.
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن