تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816466817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان ۱۸ ماه فرار سارقان جنايتكار


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پايان ۱۸ ماه فرار سارقان جنايتكار


داخلي- آزاده مختاري:
با دستگيري اعضاي يك باند سرقت مسلحانه در غرب پايتخت، عامل به شهادت رساندن مامور پليس كلانتري يوسف آباد تهران به دام افتاد.

شليك ناجوانمردانه در يوسف آباد

ساعت ۱۳ روز ۲۹ آذرماه، ستوان «عيسي مراد حسن زاده» به همراه يكي ديگر از ماموران كلانتري يوسف آباد در حال گشتزني در منطقه بودند كه ناگهان به سرنشين يك موتور سيكلت پولسار مشكوك شدند و براي بازديد بدني و كنترل مداركش به وي نزديك شدند.

مرد موتورسوار به محض مشاهده ۲ مامور پليس تلاش كرد كه بگريزد اما از آنجا كه كوچه بن بست بود وي با سرعت به سمت ماموران برگشت، همزمان همدست موتورسوار كه در پشت يك خودروي دوو پنهان شده بود براي فراري دادن همدستش ماموران پليس را به رگبار بست.

در حالي كه بر اثر رگبار گلوله، ستوان حسن‌زاده به شهادت رسيده و مامور ديگر كلانتري نيز زخمي شده بود، مردان مسلح با سرقت اسلحه مامور پليس و برجاي گذاشتن موتور سيكلت خود با خودروي دوو فرار كردند.

از آنجا كه تنها سرنخ پليس در اين ماجرا، موتورسيكلت پولسار و خودروي دوو بود، شماره‌هاي آنها استعلام شد ولي بررسي‌ها نشان داد هر دو وسيله سرقتي بوده‌اند.

به اين ترتيب كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي پايتخت( مبارزه با سرقت‌هاي مسلحانه) كه خود را در برابر يك باند خشن سرقت مسلحانه مي‌ديدند، با دستور قاضي روشن- بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي تهران- عمليات ردزني براي به دام انداختن سارقان را آغاز كردند.

سرقت‌هاي زنجيره‌اي با زانتياي نقره‌اي

با گذشت ۱۸ ماه از شهادت مامور پليس درحالي كه تحقيقات پليسي براي دستگيري عاملان شليك مرگبار بي‌نتيجه مانده بود، ۲۵ خرداد ماه گذشته، كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي پايتخت، در جريان حمله ۳ سارق مسلح به يك آژانس هوايي در شهرك قدس (غرب) قرار گرفتند.

در اين سرقت، سارقان سوار بر يك خودروي زانتياي نقره‌اي سرقتي به جلوي آژانس رفته و با تهديد اسلحه و شليك تيرهوايي، ۲ ميليون و ۷۰۰ هزار تومان پول نقد و يك چك ۱۸ ميليون توماني را سرقت كرده و متواري شده بودند.

سارقان هشتم تيرماه نيز در جريان سرقت ديگري در خيابان آيت‌الله كاشاني، با خودروي زانتيا به جلوي يك مغازه خواربارفروشي رفته و پس از آنكه مغازه‌دار را با شليك گلوله زخمي كرده بودند، با مقاومت وي مجبور به فرار شده بودند.

سرنخي از سارقان

درحالي كه بررسي‌ها براي به دام انداختن سارقان آغاز شده بود، كارآگاهان پليس چند روز بعد از طريق منابع اطلاعاتي خود به سرنخ‌هايي از سارقان خشن رسيدند و آنها را ۲۷ تيرماه با دستورقضائي بازپرس روشن، در مخفيگاهي در غرب پايتخت به دام انداختند.

سرهنگ عباسعلي محمديان - رئيس پليس آگاهي پايتخت- با اعلام خبر دستگيري متهمان گفت: از آنجا كه متهمان مسلح بودند و احتمال تيراندازي از سوي آنها وجود داشت، عمليات بسيار غافلگيرانه صورت گرفت و همزمان ۲ مخفيگاه آنها مورد حمله قرار گرفت.

متهمان كه خود را در حلقه محاصره پليس مي‌ديدند اقدام به مقاومت كردند كه بر اثر شليك پليس، يك نفر از سارقان مجروح شد و سرانجام ۸ عضو باند كه ۵ مرد و ۳ زن بودند دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي تهران اظهار داشت: با دستگيري مظنونان و انجام تحقيقات پليسي متهمان لب به اعتراف گشودند و به شهادت مامور پليس، سرقت‌هاي مسلحانه و سرقت خودرو اعتراف كردند كه از متهمان چندين قبضه اسلحه كلاشينكف، كلت كمري با صدا خفه‌كن و اسپري اشك آور و فهرستي از ۱۵ مكان كه اعضاي باند قصد سرقت از آنها را داشتند، كشف شد.

سرهنگ محمديان در ادامه افزود: ۳ زن دستگير شده در اين پرونده، به اتهام معاونت و اطلاع از سرقت‌ها در بازداشت هستند ولي در سرقت‌هاي مسلحانه حضور نداشته‌اند.

تاريخ درج: 29 تير 1387 ساعت 19:41 تاريخ تاييد: 29 تير 1387 ساعت 21:06 تاريخ به روز رساني: 29 تير 1387 ساعت 21:03
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن