تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري مراسم معنوي اعتكاف در واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: برگزاري مراسم معنوي اعتكاف در واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: در آستانه سالروز ولادت با سعادت مولود كعبه حضرت علي(ع)، آغاز ايام البيض (اعتكاف) ، 300 دانشجوي دختر و پسر واحد كرمانشاه جهت شركت در اين مراسم معنوي در دفاتر فرهنگ اسلامي واحد ثبت نام كردند.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" دكتر مهدي صفدري رئيس واحد كرمانشاه با تأكيد بر برگزاري هر چه بيشتر باشكوه تر اين مراسم معنوي گفت: امسال نيز همچون سنوات گذشته با استقبال دانشجويان همراه بود.
* بيش از 100 نفر از دانشجويان واحد آشتيان براي شركت در مراسم معنوي اعتكاف ثبت نام كردند.
به گفته مداحي، مسوول دفتر فرهنگ دانشگاه اين تعداد از دانشجويان همراه با ديگر شركت كنندگان در محل مسجد مصلي شهرستان آشتيان مراسم اعتكاف را انجام دادند.
* حسنوند كارشناس قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد گفت: مراسم حسنه اعتكاف امسال با حضور بيش از 500 دانشجو برگزار شد.
وي گفت: دانشجويان دختر در مسجد امام علي دانشگاه و پسران در حوزه علميه كماليه خرم آباد به برپايي مراسم حسنه اعتكاف پرداختند.
* همزمان با ايام فرخنده ولادت اميرمومنان علي(ع)، واحد سمنان با اعزام بيش از يكصد و ده شركت كننده در مراسم پرفيض اعتكاف حضور پيدا كردند.
دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان امسال در يك وعده بيش از يك هزار و پانصد شركت كننده در اين مراسم را تقبل كرد. همچنين بيش از يكصد و ده نفر از دانشجويان پسر و دختر اين واحد نيز در اين مراسم شركت كردند كه نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.
از ديگر فعاليت هاي واحد سمنان در اين شب هاي عزيز، چاپ و توزيع جزوات مخصوص اعمال ماه رجب و فضيلت اعتكاف بود كه بين حاضرين توزيع شد.
* به مناسبت ايام البيض جمعي از دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد استهبان با حضور در مسجد جامع شهرستان معتكف شدند. كياني مسؤول كانون قرآن و عترت واحد خواهران در اين رابطه گفت: با هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي شهرستان دانشجويان، كاركنان و اعضاي هيأت علمي كه موفق به شركت در اين آيين مذهبي بودند اقدام به ثبت نام كردند.
وي افزود: كتاب بوي باران گلچيني از توصيه هاي اخلاقي و عرفاني علما در قالب 30 سؤال چهار گزينه اي در بين معتكفين به مسابقه گذاشته شد.
* 60 نفر از دانشجويان دختر و 30 نفر از دانشجويان پسر واحد جهرم براي شركت در مراسم اعتكاف ثبت نام كردند.
* مراسم پرفيض و معنوي اعتكاف همزمان با سراسر كشور با حضور حدود هزار دانشجوي مشتاق و جمعي از استادان و كاركنان واحد اراك در مسجد بقيه الله (عج) شهرك دانشگاهي اميركبير واحد اراك و مساجد شهر اراك برگزار شد.
اين مراسم با حضور 756 دانشجوي دختر در مسجد بقيه الله (عج) شهرك دانشگاهي واحد اراك و مسجدالاقصي و 242 دانشجوي پسر در مسجد آقا شيخ ابوالحسن شهر اراك در فضايي معنوي و روحاني برگزار شد كه اين آمار نشان دهنده رشد 55 درصدي تعداد شركت كنندگان مراسم معنوي اعتكاف نسبت به مدت مشابه سال گذشته است./د/207/120
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن