تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821170163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارادت ويژه خسرو شكيبايي به امام حسين (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:الف: "ارادت ويژه خسرو شكيبايي به امام حسين (ع)"
در پي درگذشت خسرو شكيبايي بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون، در تماس تلفني با علو، سرشار، ايرانمنش و مدرس، هنرمندان كشورمان، خاطرات و ديدگاه آنان را درباره وي جويا شديم كه شنيدن آنها خالي از لطف نيست.
** ژاله علو : شوكه شده ام ، رفتن شكيبايي را باور ندارم

ژاله علو ، دوبلور كهنه كار و بازيگر پرتوان سينماي ايران در گفتگو با سايت شبكه خبر ، درگذشت مرحوم خسرو شكيبايي را يك تالم بزرگ براي جامعه هنري خواند.

علو گفت: از امروز صبح كه يكي از دوستان به من زنگ زد و خبر فوت مرحوم شكيبايي را شنيدم بسيار ناراحت هستم و هنوز در اين شوك قرار دارم.

خانم علو كه چند فيلم در كنار خسرو شكيبايي بازي كرده است به دليل ناراحتي و تالم زياد نتوانستند بيشتر درباره مرحوم شكيبايي با ما سخني بگويند.

** محمد رضا سرشار ( رضا رهگذر ) : مرحوم شكيبايي هنرمندي بي حاشيه، بي تكلف و صاحب سبك بود .

قصه گو و نويسنده سابق داستان هاي ظهر جمعه در گفتگو با سايت شبكه خبر مرحوم شكيبايي را بسيار بي حاشيه و بي تكلف توصيف كردند.

محمد رضا سرشار گفت: ايشان يك هنرمند توانا ، فني ، صاحب سبك و بي حاشيه اي بودند و اين ويژگي ها در بين هنرمندان فيلم و سينما كمياب است.

وي گفت : تا جايي كه من از طريق تلويزيون فيلم هاي ايشان را ديده ام تا به حال نشده بود ببينم در فيلمي سطحي و سخيف بازي كند و اين نشان مي دهد كه مرحوم شكيبايي به كار خود بسيار اهميت مي داد.

** ايرانمنش : عشق به جبهه ، فروتني و راستگويي از ويژگي مهم مرحوم شكيبايي بود

رضا ايرانمنش ، بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با سايت شبكه خبر با تسليت درگذشت مرحوم شكيبايي گفت: درگذشت وي باعث تالم جامعه هنري شد و بايد بگويم ايشان نسبت به بچه هاي جبهه و جنگ اداي دين مي كردند و حتي زماني كه خود من در بيمارستان بستري بودم ايشان در حالي كه خودشان زياد در وضع جسمي مناسبي نبودند به ديدن من مي آمدند و به من مي گفتند شما بچه هاي جبهه و جنگ بر گردن ما حق داريد.

ايرانمنش افزود: هيچكس نمي تواند جاي خسرو شكيبايي را بگيرد چون او سبك مختص به خود را داشت و بي بديل بود و اميدوارم وي با شهدا محشور شود زيرا او خيلي به آنها ارادت داشت.

** امير حسين مدرس : خسرو شكيبايي ارادتي ويژه به حضرت سيدالشهدا (ع) داشت .

اميرحسين مدرس در گفتگو با سايت شبكه خبر با ابراز تاسف فراوان از درگذشت خسرو شكيبايي ، فقدان او را ضايعه اي جبران ناپذير براي عرصه هنر ايران دانست و افزود : عشق مرحوم شكيبايي به اهل بيت به ويژه حضرت حسين (ع) ، صورتي پنهان مانده از شخصيت اوست كه شايد كمتر به مردم شناسانده شده است.

اين بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در ادامه با ذكر خاطره اي از خسرو شكيبايي پرداخت و اظهار داشت : در محرم سال 1384 مشغول ضبط آلبوم ماه مي بوديم كه شامل بازخواني 12 قطعه از نوحه هاي قديم تهران از هشتاد سال پيش تاكنون مي شد، در يكي از شب ها افتخار حضور آقاي شكيبايي را در محل ضبط داشتيم، به ياد دارم كه در حين خواندن قطعات متوجه گريه آقاي شكيبايي شدم و گريه ايشان به حدي شدت داشت كه ما ضبط را قطع كرديم، وقتي علت گريه را از وي جويا شدم به من گفت تو با خواندن اين قطعات من را به دوران كودكي و نوجواني ام بردي، من بچه خيابان مولوي، منطقه قنات آباد هستم و اين قطعه اي كه خواندي متعلق به حاج اكبر ناظم بود .

وقتي پرسيدم شما حاج اكبر ناظم را از كجا مي شناسيد، گفت : من در حسينيه قنات آباد در دوران كودكي و نوجواني، در آبدارخانه استكان مي شستم تا به عزاداران اباعبدالله چايي بدهم.

مدرس در ادامه اظهار داشت : براي من آشنايي استاد شكيبايي با مرحوم اكبر ناظم بسيار جالب بود چون او از چهره هاي مداحي بود كه بيشتر آشناي اهالي تكيه و هيئت هاي مذهبي بود و معمولا طيف هاي ديگر ، با اين اسم آشنايي زيادي ندارند و اين نشان دهنده صورت پنهان مانده اي از شخصيت خسرو شكيبايي است كه شايد كمتر به مردم شناسانده شده است .
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن