تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819518594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي وزارت بهداشت اعلام شد:انتشار پاسخنامه آزمون كارشناسي ارشد پزشكي/ اعلام مدارك ثبت نام براي پذيرفته شدگان جديد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از سوي وزارت بهداشت اعلام شد:انتشار پاسخنامه آزمون كارشناسي ارشد پزشكي/ اعلام مدارك ثبت نام براي پذيرفته شدگان جديد
پاسخنامه آزمون كارشناسي ارشد گروه پزشكي سال 87 امروز منتشر مي شود و داوطلبان واجد شرايط پس از اعلام كليد نهايي اين آزمون مي توانند نسبت به ارسال مدارك ثبت نام اقدام كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان به منظور آگاهي از وضعيت آزمون خود تصوير پاسخنامه داوطلب، كليد نهايي و ضرايب نهايي هر درس و نمره كل داوطلب بر روي شبكه اينترنت قرار گرفته است و هر داوطلب مي تواند با وارد كردن كد ملي و يا كد رهگيري پاسخنامه خود را مشاهده كند.

نحوه نمره دهي در اطلاعيه توضيح داده شده است و در اطلاعيه 12 مردادماه سال جاري كارنامه كليه داوطلبان كه حاوي رتبه و سهميه آنان است از طريق مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت منتشر مي شود و داوطلبان مي توانند اعتراض خود را از تاريخ 15 تا 19 مرداد به اطلاع برسانند.

صرفاً افرادي كه در روز آزمون پاسخنامه سفيد دريافت كرده اند جهت رويت نمرات خود مي توانند با وارد كردن نام و نام خانوادگي پاسخنامه خود را دريافت كنند.

مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت به داوطلبان توصيه كرد به منظور عدم ايجاد ترافيك در خطوط شبكه اينترنت پس از رويت پاسخنامه، كليد و ضرايب دروس نسبت به چاپ آن اقدام كرده و يا آن را روي هارد رايانه خود ذخيره كرده و پس از آن به تصحيح پاسخنامه اقدام كنند.

شيوه محاسبه نمره در آزمون كارشناسي ارشد پزشكي به اين روش است كه به هر پاسخ صحيح 3 امتياز مثبت و به هر پاسخ غلط يك امتياز منفي تعلق مي گيرد . به سئوالات پاسخ داده نشده امتيازي تعلق نمي گيرد و به سئوالاتي كه بيش از يك پاسخ داده شود يك امتياز منفي نيز تعلق مي گيرد.

همچنين به سئوالاتي كه از طرف گروه مربوطه حذف شده است در هر يك از حالات گفته شده 3 امتياز مثبت تعلق مي گيرد و به سئوالاتي كه دو گزينه صحيح دارد در صورتي كه داوطلب به يكي از آن دو گزينه پاسخ داده باشد 3 امتياز مثبت و در غير اين صورت يك امتياز منفي تعلق مي گيرد.

پس از محاسبه امتيازات، نمره بدست آمده در هر درس را در ضريب نهايي مربوط به آن درس ضرب شده و سپس نمره كليه دروس با يكديگر جمع و نمره نهايي بدست مي آيد. ضريب نهايي با توجه به ضريب اوليه و تعداد سئوالات هر درس محاسبه مي شود به گونه اي كه ارزش سئوالات كليه دروس در يك رشته با يكديگر متناسب باشد.

مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت تأكيد كرده است كه به سئوالات داوطلبان به صورت تلفني و مكاتبه اي و حضوري پاسخ داده نمي شود. نحوه دريافت اعتراض به نمرات، رتبه و يا سهميه منظور شده براي هر داوطلب در 12 مردادماه به اطلاع آنها خواهد رسيد و در آن زمان به كليه اعتراضات رسيدگي و پاسخ داده خواهد شد.

همچنين مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت اعلام كرد: شرط اعلام ارسال مدارك براي افرادي كه متقاضي استفاده از سهميه ها هستند كسب حداقل 80 درصد نمره آخرين فرد سه برابر ظرفيت (براي رشته طب سنتي به ميزان چهار برابر ظرفيت) در سهميه آزاد بوده است.

با توجه به اعلام كليد نهايي، افرادي كه پس از رسيدگي به اعتراضات سئوالات و اعلام كليد نهايي واجد ارسال مدارك شدند بايد مدارك مورد نياز را حداكثر تا تاريخ 2 مردادماه جاري از طريق پست پيشتاز به آدرس تهران، شهرك قدس، خيابان سيماي ايران، بين فلامك و زرافشان، ستاد مركزي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، طبقه دوم، بلوك B ، مركز سنجش آموزش پزشكي ارسال كنند.

داوطلبان بايد مداركي از جمله كپي كليه صفحات شناسنامه، كپي دانشنامه يا مدرك تحصيلي معتبر، گواهي معدل دوره تحصيلي ( براي دانشجويان ترم آخر گواهي معدل ترمهاي گذرانده شده، فرم مربوط به دانشجويان ترم آخر كه الزاماً‌ امضاء و ممهور شده باشد، فرم مربوط به متقاضيان استفاده از سهميه كاركنان و كاركنان مناطق محروم كه الزاماً امضا و ممهور شده باشد، مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه، كپي اولين و آخرين حكم كارگزيني، كپي حكم كارگزيني صادر شده در سال 87 و فرم مربوط به متقاضيان استفاده از سهميه كاركنان مناطق محروم كه الزاماً امضا و ممهور شده باشد، را به اين مركز ارسال كنند.

همچنين احكام كارگزيني مربوط به 3 سال سابقه استخدامي براي مستخدمين پيماني (سابقه اشتغال به غير از استخدام رسمي و پيماني منظور نمي شود)، احكام كارگزيني مربوط به متقاضيان سهميه كاركنان دانشگاه بقية الله (عج)، دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي و موسسه سرم سازي رازي، ارائه موافقت نامه از بالاترين مقام مسئول اداري براي متقاضيان شركت در آزمون طب سنتي ( كليه افرادي كه در استخدام وزارت متبوع و يا شاغلين رسمي ساير سازمانها باشند)، فرم صادره از نيروي مقاومت بسيج براي متقاضيان استفاده از سهميه رزمندگان، اصل فيش بانكي كه به هنگام ثبت نام واريز شده است. ( كپي مورد قبول نيست)، معرفي نامه مربوط به متقاضيان سهميه استعدادهاي درخشان كه از مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي دريافت شده و حداكثر تا تاريخ 15 مردادماه جاري به مركز سنجش آموزش پزشكي ارائه شود و فرم مربوط به داوطلبين تبعه كشورهاي افغانستان و عراق از ديگر مدارك اعلام شده است.

به گزارش مهر، آزمون كارشناسي ارشد گروه پزشكي كه در روز 30 خرداد با رقابت 41 هزار داوطلب در 31 دانشگاه علوم پزشكي كشور برگزار شده است. پذيرش در كليه رشته ها به جز طب سنتي به صورت يك مرحله اي است و آزمون شفاهي براي داوطلبان رشته طب سنتي در روز 23 مرداد ماه برگزار مي شود.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن