تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816865891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امتيازات شهرداري براي مالكان حاشيه خيابان هاي دماوند ، پيروزي و امام خميني (ره) / انتفاع مالكين اولو


واضح آرشیو وب فارسی:موج: امتيازات شهرداري براي مالكان حاشيه خيابان هاي دماوند ، پيروزي و امام خميني (ره) / انتفاع مالكين اولو
خبرگزاري موج - قائم مقام اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران ، گفت : انتفاع مالكين املاك معارض از طرح تعريض خيابان هاي دماوند ، پيروزي و امام خميني(ره) اولويت اصلي شهرداري است.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران ، مهندس حميد آذرفر با بيان اين مطلب ، اظهار كرد : اجراي طرح تعريض خيابان هاي دماوند ، پيروزي وامام خميني (ره) با فرمول برد - برد تعريف شده و اين بدان معني است كه هم منافع شهروندان داراي املاك معارض و هم منافع شهر دراين طرح در نظر گرفته شده است .
قائم مقام اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران ، گفت : شهرداري تهران امتيازات و فرصت هاي مناسبي را پيش روي صاحبان املاك معارض كه ملك آن ها پس از آزاد سازي جزء گذر ، داراي باقي مانده قابل ساخت است ، قرار مي دهد .
وي در توضيح شرايط و تسهيلات اعطايي به مالكان حاشيه خيابان هاي امام خميني (ره) ، پيروزي و دماوند ، گفت : اعطاي تراكم مسكوني 3 برابر مساحت عرصه جزء گذر ، در املاكي كه داراي باقي مانده قابل ساخت هستند و همچنين استفاده از سطح اشغال مساحت سند قبل از اصلاح تا حد 100% مساحت عرصه باقي مانده ، از مزاياي قابل استفاده در كل شهر تهران است وليكن در خيابان هاي ياد شده علاوه بر اين مزيت در صورت تمايل مالكاني كه در وضع موجود داراي تجاري هستند ، امكان اعطاي يك متر مربع امتياز تجاري در قبال آزاد سازي سه متر مربع عرصه جزء گذر وجود دارد.
آذرفر ادامه داد : به منظور تامين پاركينگ هايي كه امكان تامين آنها در راستاي اعطاي امتيازات به مالكان املاك معارض مقدور نيست ، با مشاركت بخش خصوصي پاركينگ هاي طبقاتي و با فواصل مناسب در اين خيابان ها احداث خواهد شد.
وي همچنين تصريح كرد : مستاجرين واحدهاي تجاري واقع در مسير خيابان هاي ياد شده نيز مي توانند امتياز تجاري خود را به نقاط ديگري در همان منطقه كه به لحاظ كاربري در پهنه هاي با قابليت تجاري هستند ، انتقال دهند .
وي متذكر شد : ساكنان املاك اين خيابان ها با پذيرش اين اصل كه به هر حال در راستاي عزم جدي شهرداري اين طرح اجرا مي شود ، با ورود به يك معامله برد - برد در كنار كمك به تحقق هر چه سريع تر برنامه شهرداري ، خود نيز از ارزش افزوده و مزاياي حاصل از اجراي طرح بهره مند شوند.
وي در عين حال تصريح كرد : خريد و تخريب كامل املاك آخرين راه كار رفع معارضان است .
آذرفر اظهار كرد : با تعامل و ارتباط مناسبي كه بين اداره نهادها و نيروهاي مسلح اداره كل املاك ومستغلات و اماكن اداري و نظامي واقع در مسير خيابان هاي فوق وجود دارد انشاء ا... بخشي از خيابان پيروزي بزودي تعريض مي شود.
لازم به ذكر است ، اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران در فراخواني كه هفته گذشته از طريق مناطق 14،7، 13، 10و 12 و 11 به مالكين ، مستاجرين صاحب سرقفلي و حق كسب و پيشه خيابان هاي دماوند ، پيروزي و امام خميني (ره) ابلاغ شده ، اعلام كرده است : با توجه به اهميت كاركرد ترافيكي خيابان هاي دماوند ، پيروزي و امام خميني (ره) و اينكه عدم اجراي طرح تعريض، سبب اتلاف سرمايه‌هاي ملي، وقت و سلب آسايش شهروندان عزيز مي‌شود ، شهرداري منطقه تصميم قطعي دارد نسبت به اجراي طرح تعريض تا پايان سال جاري اقدام نمايد و بدين منظور مزايا و تسهيلات ويژه‌اي را جهت تامين حقوق حقه مالكين و مستاجرين پيش‌بيني نموده است . لذا شهروندان محترم مي‌توانند براي اطلاع و بهره‌مندي از اين امكانات كه تا پايان شهريورماه داراي اعتبار مي‌باشد به ادارات املاك مناطق مربوطه مراجعه فرمايند.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن