تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816999147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه ورزشي آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: تصاحب سومين مدال اسكيت در دومين المپياد ورزش ايرانيان توسط اسكيت باز تبريزي، كسب مدال برنز جشنواره تنيس روي ميز خردسالان كشور توسط راكت به دست خردسال بنابي و... اهم اخبار كوتاه ورزشي استان آذربايجان شرقي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اسكيت باز پسر جوان تبريزي صاحب سومين مدال كاروان اسكيت آذربايجان شرقي شد.
براساس اين گزارش، در اولين روز مسابقات اسكيت جوانان قهرماني دومين المپياد ورزشي ايرانيان برترين هاي مواد ‪200متر،۳۰۰‬متر و يك هزار متر معرفي شدند و در ماده۱۰‬هزار متر، هومن فهيمي از آذربايجان شرقي نخستين مدال طلاي كاروان پسران و سومين مدال طلاي كاروان اسكيت دختر و پسر اسكيت جوانان آذربايجان شرقي در دومين المپياد ورزش ايرانيان را كسب كرد.
براساس اين گزارش، در اين رشته پس از هومن فهيمي ، آرمين ابريشمي از خراسان رضوي و عرفان ذوقي از تهران دوم و سوم شدند.
اين گزارش مي افزايد، اين رقابت ها با شركت۳۰ ‬تيم از استان هاي مختلف در پيست اسكيت گرمسار در حال برگزاري است .
برپايه اين گزارش، هم اكنون كاروان ورزشي جوانان المپياد ايرانيان در جدول رده بندي رقابت ها با هشت نشان طلا در رشته اسكيت بانوان و آقايان، شمشيربازي، تكواندو و شيرجه، چهار مدال نقره در شمشيربازي و شيرجه ،10 مدال برنز در رشته هاي هاكي پسران، بوكس، شمشيربازي و تكواندو و شيرجه در رده هشتم جدول رده بندي قرار دارد.

*خردسال بنابي صاحب مدال برنز كشوري در تنيس روي ميز شد
خبرگزاري فارس: راكت به دست خردسال بنابي، مدال برنز جشنواره تنيس روي ميز خردسالان كشور را كسب كرد
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در جشنواره بزرگ خردسالان كشور كه به ميزباني شهر خمين با حضور 30 استان برگزار شد، تيم پاتر تنيس روي ميز خردسالان آذربايجان شرقي با يك باخت به مقام پنجمي اين دوره از مسابقات در قسمت تيمي دست يافت. براساس اين گزارش، اما در اين دور از مسابقات، بهزاد ستار ايوبي، راكت به دست خردسال بنابي توانست مدال برنز كشور را از آن خود كند تا ستاره ديگري در تنيس روي ميز كشور طلوع كند.

*همايش بزرگ كونگ فو كاران تبريز در پارك تاريخي ائل گلي تبريز برگزار شد
خبرگزاري فارس: به مناسبت روز ملي كونگ فو با حضور جامعه كونگ فو تبريز، همايش بزرگ كونگ فو در پارك تاريخي ائل گلي تبريز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در اين همايش بزرگ كه با هدف تجديد بيعت با مقام معظم رهبري برگزار شد، كونگ فو كاران تبريزي با اجراي حركات نمايشي و رزمي اين روز را پاس داشتند.
براساس اين گزارش، نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي كونگ فو تبريز و استان را يكي از فعال ترين رشته هاي ورزشي در استان دانست و اين رشته ورزشي را علاوه بر عامل سلامتي روح و جسم عاملي ديگر در مسائل اجتماعي و فرهنگي در جامعه خواند كه تأثيرات بسياري بر جامعه دارد.
رضا رحماني افزود: اميد آن دارم فرهنگ سازي در همه رشته هاي ورزشي در جامعه اولويت برنامه هاي فرهنگي مسئولان استان باشد و با توسعه فرهنگ بسيجي در استان و تبريز به جايگاه واقعي بسيج برسيم و براي رسيدن به جايگاه واقعي بسيج در ورزش از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهم كرد.

*بانوان آذربايجان شرقي قهرمان جشنواره بازي هاي بومي و محلي كشور
خبرگزاري فارس: در جشنواره بزرگ بازي هاي بومي و محلي سراسر بانوان كشور كه زيرنظر فدراسيون ورزش هاي همگاني كشور در ايلام برگزار شد، تيم بازي هاي بومي و محلي هيئت ورزش هاي همگاني استان آذربايجان شرقي به مقام قهرماني اين دوره از مسابقات براي چندمين سال متوالي رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي تربيت بدني استان آذربايجان شرقي، در اين دوره از جشنواره بزرگ بومي و محلي كه در پنج رشته در ايلام برگزار شد، تيم بازي بوم و محلي هفت سنگ استان آذربايجان شرقي مقام نخست را از آن خود كرد.

*يك طلا و يك برنز،حاصل تلاش تيم كيك بوكسينگ آذربايجان شرقي در مسابقات جهاني 2008 تركيه
خبرگزاري فارس: تيم دو نفره كيك بوكسينگ آذربايجان شرقي به نمايندگي از كشور در مسابقات جهاني اين رشته در تركيه صاحب دو مدال با ارزش شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي تربيت بدني استان آذربايجان شرقي، در اين دوره از مسابقات جهاني، عليرضا سعدي در وزن 100 كيلوگرم مدال طلا را از آن خود كرد و محمدرضا نقي پور در وزن 71 كيلوگرم مدال برنز را تصاحب كرد.
براساس اين گزارش، همچنين در اين دوره از مسابقات، تيم ملي كيك بوكسينگ جمهوري اسلامي ايران متشكل از 22 رزمي كار در اين دوره از مسابقات حضور داشتند.

*تيم شيرجه جوانان آذربايجان شرقي قهرمان المپياد ورزشي ايرانيان
خبرگزاري فارس: تيم شيرجه جوانان پسران آذربايجان شرقي با كسب 3 مدال طلا، 2 نقره و يك برنز قهرمان مسابقات شيرجه دومين المپياد ورزشي ايرانيان رده سني جوانان (۱۶ -۱۸‬) شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي تربيت بدني استان آذربايجان شرقي، در اين مسابقه ها كه با حضور هشت تيم در استخر مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد، شيرجه روهاي آذربايجان شرقي به مقام قهرماني رسيدند و تيم هاي تهران و كرمانشاه دوم و سوم شدند.
براساس اين گزارش، در اين دوره از رقابت ها در تخته يك متر، مجتبي ولي پور با كسب440 امتياز قهرمان شد، همچنين شهنام نظرپور از تيم استان كرمانشاه، با ۴۳۰/۱۵‬ امتياز و مهدي سلطان زاده از تيم استان تهران با ۳۸۳/۶۰‬ امتياز به ترتيب دوم و سوم شدند و پيمان زنجاني و فرهاد افسري از آذربايجان شرقي چهارم و پنجم شدند.
اين گزارش مي افزايد، در ماده تخته فنر سه متر نيز مجتبي ولي پور مدال نقره را از آن خود كرد و پيمان زنجاني ديگر شيرجه روي تبريزي مدال برنز را از آن خود كرد.
برپايه اين گزارش، در رشته تخته 10 متر نيز مجتبي ولي پور نشان نقره را تصاحب كرد و در رشته سينكرو ( شيرجه هماهنگ ) نيز تيم شيرجه هماهنگ استان آذربايجان شرقي متشكل از مجتبي ولي پور و فرهاد افسري مدال طلاي اين رشته را به خود اختصاص دادند.

*يك طلا و يك برنز حاصل تلاش كاروان تكواندو پسران آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: در پايان رقابت هاي تكواندو جوانان دومين المپياد ورزشي ايرانيان، تيم تكواندو پسران آذربايجان شرقي با كسب يك نشان طلا و يك نشان برنز به كار خود در مسابقات پايان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در نخستين روز اين رقابت ها در وزن ششم، فرزاد عبدالهي مدال طلا و در وزن هفتم مرتضي شيري مدال برنز را كسب كردند.
براساس اين گزارش، در اين مسابقه ها به ترتيب، استان كرمانشاه 7 ، مازندران 7 ، تهران 43، كرج 35 و اصفهان با 30 امتياز عنوان هاي اول تا پنجم را كسب كردند.
اين گزارش مي افزايد، در پايان اين دوره از رقابت ها، فرزاد عبدالهي به عنوان فني ترين تكواندو كار شناخته شد.
انتهاي پيام/ع
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن