تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816505286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/كامل/ معاون اول رييس‌جمهور: تابوي اسرائيل شكسته است پيروزي‌هاي دولت نهم در سياست خارجي روزانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /كامل/ معاون اول رييس‌جمهور: تابوي اسرائيل شكسته است پيروزي‌هاي دولت نهم در سياست خارجي روزانه است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

معاون اول رييس‌جمهور گفت: شكسته‌شدن تابوي رژيم اسرائيل از عظيم‌ترين دستاوردهاي انقلاب است كه توسط حزب‌الله به ثمر رسيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «پرويز داوودي» كه در هفتمين اردوي آموزش سياسي دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور كه عصر روز جمعه از سوي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها و در دانشگاه شهيد عباسپور برگزار شد، سخن مي‌گفت، افزود: اين همايش يك همايش سياسي است؛ از اين رو قطعا اولين اقدام در اين راه شناخت همه‌جانبه، دقيق و عميق از كشور است؛ چرا كه كشور ما با داشتن مردمي مسلمان، دين‌دار و هوشيار داراي ويژگي‌هاي خاصي در دنيا و نمونه و منشاء آثار فراواني است.

وي با بيان اين‌كه گسترش اسلام در بسياري از نقاط دنيا به دست ايرانيان بوده است، گفت: اگر هم‌اكنون به هند و اندونزي سفر كنيد مي‌بينيد كه ايرانيان در گسترش اسلام نقش موثري داشته‌اند.

داوودي با بيان اين كه ايرانيان سابقه‌ي اداره‌ي دنيا را دارند، اظهار كرد: پس از ورود اسلام در زير سايه‌ي هدايت‌ها، احكام، معنويات و فضائل اسلام، ايران توانست تمدن خيره‌كننده‌اي را به جهان از لحاظ فكري، علمي و فرهنگي ارائه كند؛ به طوري كه هم‌اكنون نسخ قرن دوم و سوم به بعد از دانشمندان ايراني در كتابخانه‌هاي غرب موجود است كه منشاء بسياري از علوم شده است.

معاون اول رييس‌جمهور، هم‌چنين با اشاره به موقعيت حساس و استراتژيك ايران در منطقه، اظهار كرد: ايران نقطه‌ي اتصال شرق و غرب و آبراه مهم خليج فارس به شمال و آسياست. وجود ذخاير عظيم انرژي در كشور و منطقه و به ويژه جوانان باهوش، مبتكر و خلاق كه در همه جاي دنيا جزء نخبگان، مديران و دانشمندان هستند، از ويژگي‌هاي خاص ايران و ايرانيان است.

داوودي شناخت كشور را در قوت تحليل‌هاي سياسي مهم خواند و خاطرنشان كرد: اقتصاد سرمايه‌داري در اوج كاركرد خود در دهه‌هاي 50 تا 80 اقتصاد ماركسيستي را مقهور كرد و به يكه‌تازي در دنيا پرداخت، در مقابل اقتصاد كمونيستي، بحث خردگرايي ، آزادي‌خواهي و ليبراليسيم، لذت‌طلبي و كسب مطلوبيت را مطرح و مباني نظري را بر اين اساس گذاشت و «جامعه‌ي رفاه» را به عنوان جامعه‌ي ايده‌آل عنوان كرد.

وي ادامه داد: از دهه‌ي 80 به بعد با گسترش نظام‌هاي اطلاع‌رساني و رشد آگاهي‌ها پرسش‌هاي بيشتري مطرح شد كه پاسخي براي آن‌ها وجود نداشت، هم‌چنين نمي‌توان در جامعه‌ي رفاه از نظام‌هاي اخلاقي، ديني و معنوي صحبت كرد، بر اين اساس نظام اقتصاد سرمايه‌داري بدون توجه به ارزش‌هاي اخلاقي نتوانست به پاسخگويي و تبيين جامعه‌ي آرماني و ايده‌آل بپردازد.

داوودي افزود: در اين نظام پرسش‌هايي از اين قبيل وجود داشت؛ چگونه دارندگان جامعه‌ي آرماني مسبب جنگ‌ها، فسادها، فقرها و بي‌عدالتي‌ها مي‌شوند؟ چگونه اقتصاد سرمايه‌داري به عنوان راه ‌حل و ادعاي رشد جوامع از ارائه‌ي راه‌ حل براي اين معضلات عاجز است؟ اين سوالات روزبه روز بيشتر در جوامع مطرح مي‌شد و كسي قادر به پاسخگويي به آن‌ها نبود.

وي اضافه كرد: در اين شرايط استكبار بيكار ننشست و ادبيات خود را عوض كرد؛ چرا كه دهه‌ي 80 دهه‌ي اوج قدرت استكبار بود. با وجود اين كه آن‌ها پاسخگوي جامعه‌ي رفاه نبودند اما واقعه‌ي فروپاشي شوروي ابزار ديگري در دست استكبار قرار داد، آن‌ها در آن زمان عنوان مي‌كردند از هم پاشيدن نظام كمونيستي را ببينيد و بدانيد كه نظام سرمايه‌داري بهترين راه‌ حل است.

داوودي ادامه داد: از سال 1991 با فروپاشي شوروي سناريوي آن‌ها كامل و استكبار آمريكا به عنوان مظهر يكه‌تازي در جهان مطرح شد. هم‌چنين نتيجه‌ي سياست‌هاي آن‌ها براي قشرهاي مختلف جهان به ويژه كشورهاي جهان سوم اين پيام را داشت كه مشكلات نظام سرمايه‌داري مثل ظلم، فساد، تبعيض و ... را نه تنها بايد بپذيريم، بلكه آن‌ها را براي بودن و ماندن در نظام سرمايه‌داري مقدس بشماريم و چرايي را از اذهان حذف كنيم و چگونگي ورود به اين نظام را بپرسيم.

معاون اول رييس‌جمهور افزود: در اين نظام اين تصور كه ما كسي هستيم و مي‌توانيم رشد كنيم باطل است و فقط بايد تقليد كرد و خود را كوچك شمرد. ارزيابي بر اساس دستورالعمل آن‌ها صورت گيرد و منوي كار، مذاكرات و همه‌ي امور توسط آنها بايد باشد كه در اين ميان، اسلام معضلي براي آن‌هاست و اسلام‌زدايي به طريق اولي در دستور كارشان قرار دارد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: دهه‌ي 90 دهه‌اي است كه استكبار خود را برنده‌ي جنگ سرد مي‌داند و با طرح نظم نوين جهاني قصد دارد همه‌ي كشورها را به زير سلطه‌ي خود بكشد. استكبار سه شعار الگوي فرهنگي يعني زندگي به سبك آمريكايي، الگوي اقتصادي يعني نظام سرمايه‌داري و الگوي سياسي يعني نظام تك‌قطبي به سركردگي آمريكا را سر مي‌دهد.

داوودي افزود: از سوي ديگر انقلاب اسلامي روزبه‌روز تنومندتر مي‌شود، مسائل خاورميانه و فلسطين حل نمي‌شود و معضل اسرائيل به قوت خود باقي مي‌ماند. در كنار آن چين به تدريج قدرت مي‌گيرد و روسيه با آمدن پوتين تلاش مي‌كند مشكلاتش را بعد از فروپاشي حل و مديريت كند.

معاون اول رييس‌جمهور ادامه داد: انقلاب اسلامي حضور خود را در همه جا با وجود فشارها، جنگ تحميلي و كودتاها پررنگ‌تر مي‌كند؛ به گونه‌اي كه صدور فكري انقلاب روزبه‌روز با قدرت و اثرگذاري بيشتري جلو مي‌رود كه اين موضوع با هدف نظم نوين جهاني به سركردگي آمريكا به عنوان تنها قدرت برتر سازگاري ندارد.

وي در ادامه با اشاره به وضعيت انرژي در جهان گفت: از 5/181 تريليون متر مكعب ذخاير گاز در دنيا 5/40 درصد آن در خاورميانه و 16 درصد آن در ايران است. از 1208 ميليارد بشكه‌ي نفت ذخاير جهان 62 درصد در خليج فارس و خاورميانه و 4/11 درصد در ايران است. هم‌چنين عمر ذخاير گازي در دنيا 63 سال و در خليج فارس و منطقه 219 سال و در ايران 268 سال است. عمق ذخاير نفتي در جهان 40 سال، در خليج فارس و منطقه 80 سال و در ايران 88 سال است؛ بنابراين 23 درصد مصرف انرژي در جهان از گاز و 7/36 درصد مصرف انرژي از نفت است؛ يعني حدود 70 درصد مصرف انرژي در دنيا از اين دو قلم تامين مي‌شود.

معاون اول رييس‌جمهور اضافه كرد: با توجه به اين آمارها، آمريكا ديگر ترفندي براي جهاني‌سازي نبسته است؛ بنابراين تنها چاره براي مقابله با اروپا و ايران كه سر برآورده و به عنوان نيروي قوي در حال شكل‌گيري است، ورود استكبار به منطقه است تا افسار انرژي منطقه را در دست گيرد و به هدف خودش كه يكه‌تازي و تك‌قطبي شدن در دنياست، برسد.

وي در ادامه گفت: در سال 2001 آمريكا افغانستان را اشغال كرد و با پديد آوردن واقعه‌ي 11 سپتامبر به عنوان بهانه‌اي براي ورود به عراق، در سال 2003 عراق را اشغال كرد تا به خيال خود ايران را مهار كند و انرژي منطقه را در دست گيرد، اما در اين حركت بسياري از كشورها آمريكا را همراهي نكردند و حتي برخي كشورهاي اروپايي در مقابل اين حركت ايستادند.

داوودي اضافه كرد: در اين شرايط آمريكا يا بايد هزينه‌ي بالايي براي همراهي آنها بپردازد يا آنها را مطيع كند. بعد از اشغال عراق قيمت نفت افزايش يافت و بر اين اساس كمپاني‌هاي آمريكايي افسار كنترل كشورهاي اروپايي و كشورهايي همچون هند و چين را به دست گرفتند. از سوي ديگر افزايش قيمت نفت عامل متضاد حركت آنها را به بار آورد و ايران را در موقعيت قوي‌تري قرار داد. هم‌چنين رقيب شكست‌خورده‌ي آنها يعني روسيه با افزايش قيمت نفت دوباره جان گرفت و قدرتمند شد.

معاون اول رييس‌جمهور ادامه داد: در اين شرايط به تدريج اقتصاد داخلي آمريكا دچار مشكل شد و به دليل فرار سرمايه‌ها و ضعف دلار و ورشكستگي كمپاني‌ها كه به زودي گريبان‌گير آنها مي‌شود، دچار مشكلات داخلي شده‌اند.

به گزارش ايسنا وي افزود: در اين شرايط دشمن 30 ساله‌ي آمريكا يعني ايران كه آنها مي‌خواستند در روزهاي اول حضورشان در منطقه با انواع كودتاها و جنگ‌ها آن را خفه كنند، نه تنها قوي‌تر شده است، بلكه تعيين‌كننده‌ترين كشور براي حساس‌ترين مسائل جهان در فلسطين، عراق و لبنان است؛ به گونه‌اي كه دامنه‌ي اثرگذاري‌اش از آمريكاي جنوبي تا آسياي شرقي و حتي آمريكا و اروپا كشيده شده است.

داوودي در ادامه اظهار كرد: آمريكايي كه با 11 سپتامبر و حضور در عراق مي‌خواست به جايي برسد كه آن چه در جهاني‌سازي به دست نياورده را با اشغال جهان كسب كند و امروز اگر عراق را ترك كند، بايد قيد تك‌قطبي شدن و قدرت برتر را بزند و حتي ديگر به عنوان يك قطب مهم در دنيا كنار گذاشته ‌شود و كليه‌ي منابع انرژي را از دست بدهد و اگر در عراق بماند، روز به روز بيشتر در باتلاق فرو مي‌رود و مشكلات داخلي كشورش او را نابود مي‌كند؛ بنابراين اميدواريم روزي از رهبر معظم انقلاب خبر شكسته شدن استخوان استكبار جهاني و آمريكا را بشنويم.

معاون اول رييس‌جمهور، هم‌چنين با طرح اين پرسش كه دولت در اين زمينه چه كرد و چه مي‌كند؟ اظهار كرد: دولت در راستاي چشم‌انداز بيست ساله كه چكيده‌اي از آموزه‌هاي اسلام، انقلاب و امام است و با تدبير و دورانديشي مقام معظم رهبري طراحي و تنظيم شده، سياست‌هاي ضد استكباري و عدالتخواهانه‌ي خود را شكل داد و حركت كرد، هم‌چنين بر روي اهداف عدالتخواهانه در روابط بين‌الملل و صحنه‌ي خارجي تكيه كرد.

داوودي خاطرنشان كرد: دولت، داده‌ها، منوها و دستورالعمل‌هاي استكبار را در هيچ مقطعي نپذيرفت و با عزت و اقتدار دستور كارهاي خود را بر روابط و مذاكرات تحميل كرد و روي ميز گذاشت. دولت با پافشاري روي مواضع برحق همچون هولوكاست، زير سوال بردن سياست‌هاي استكبار در دنيا، نظام مالي مبتني بر ظلم و به چالش كشيدن حق وتو و پايدار ماندن بر مواضع به حق هسته‌يي و پيش‌بردن نظراتش در تمام مراحل، ضد ارزش‌ها و دستورالعمل‌هاي زورگويانه‌ي استكبار را كنار زد.

وي ادامه داد: آثار اين گونه رفتارها را مي‌توان در مواضع به حق به ويژه در پرونده‌ي هسته‌يي، فعال بودن در عراق، حمايت از فلسطين و لبنان مشاهده كرد؛ به گونه‌اي كه توانست ارزش‌ها و مفاهيم جديدي را به دنيا عرضه كند. دولت نهم در مقوله‌ي فناوري هسته‌يي ثابت كرد كه مفهوم فناوري صلح‌آميز هسته‌يي با سلاح هسته‌يي دو مقوله‌ي جداست و پس از پافشاري دولت در اين مفهوم كليه‌ي كشورها دستيابي به اين حق را براي خود قائل شده‌اند.

معاون اول رييس‌جمهور، هم‌چنين با اشاره به اداره‌ي عراق توسط شيعيان، گفت: عراق نشان داد لياقت استقلال را دارد، هم‌چنين زدوده شدن پرده‌هاي سياه از روي قابليت‌هاي شيعيان در عراق به گونه‌اي بود كه آن‌ها نشان دادند لياقت اداره‌ي حكومت را دارند كه ان‌شاءالله اين موضوع به خروج اشغال‌گران خاتمه پيدا مي‌كند.

داوودي در ادامه تاكيد كرد: اسرائيل نيز با زيورهاي متعدد خود را پنهان كرده ، اما اين هيبت پوچ و توخالي توسط حزب‌الله شكسته شد و ان‌شاءالله اين پوچي روزبروز بيشتر ظاهر و هم‌چنين قدرت و هيبت آمريكا كه آن هم در زيورهاي چند لايه پوشيده شده، به زودي شكسته مي‌شود.

وي هم‌چنين گفت: دولت احمدي‌نژاد با سرعت بالايي در جهان از آمريكاي جنوبي، اروپا، آمريكا تا آسياي جنوب شرقي و مركزي تفكر انقلاب را گسترش داد، به گونه‌اي كه طبق نظرسنجي آمريكا در منطقه 76 درصد مردم منطقه آمريكا را تهديد اول مي‌دانند. همچنين با وجود تبليغات صورت گرفته 90 درصد مردم منطقه انرژي هسته‌يي ايران را براي منطقه مفيد ارزيابي مي‌كنند.

معاون اول رييس‌جمهور، با تاكيد بر اين كه دولت نهم در صحنه‌هاي بين‌المللي و سياست خارجي سال به سال، ماه به ماه و هفته به هفته و حتي روز به روز شاهد پيروزي‌هاي متعددي است، گفت: آن قدر روند پيروزي‌ها سريع شده است كه روز به روز شاهد اين پيروزي‌ها در صحنه‌ي بين‌المللي هستيم.

داوودي خاطرنشان كرد: با مقايسه‌ي اين دوره با دوره‌ي گذشته مي‌توان مشاهده كرد كه در دوره‌ي گذشته حتي براي انجام فعاليت‌هاي تحقيقاتي و آزمايشگاهي بايد چندين سال مذاكره مي‌كرديم؛ اما اكنون زنجيره‌هاي سه هزارتايي را به كار بسته‌ايم و آنها هيچ قدرتي در مقابل اين حركت شكوفنده ندارند.

داوودي در پايان گفت: وضعيت كنوني ما را با گذشته مقايسه كنيد. همان ابرقدرتي كه تا ده پانزده سال پيش خود را تنها ابرقدرت دنيا مي‌دانست، اكنون با وجود تمام مواضعش در دو سال گذشته مبني بر اين كه اجازه نمي‌دهد ايران به فناوري صلح‌آميز هسته‌يي دست يابد و در صورت تعليق مي‌تواند مذاكره كند، به راحتي مذاكره مي‌كند، بدون آن كه ايران پيش‌شرط تعليق را پذيرفته باشد.

در جمع خبرنگاران

معاون اول رييس‌جمهور در جمع خبرنگاران نيز اظهار كرد كه پيام دكتر احمدي‌نژاد به جهان به دليل دست‌گذاشتن روي معضلات اصلي دنيا خريداران بسياري دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «پرويز داوودي» در پاسخ به پرسشي مبني بر اين كه با توجه به حضور نماينده‌ي آمريكا در مذاكرات جليلي و سولانا، ارزيابي شما از مذاكرات ايران با گروه 1 + 5 چيست؟ گفت: رييس‌جمهور در پيامي كه ارسال كرد روي مهم‌ترين معضلاتي كه دنيا با آن روبروست، دست گذاشت؛ در واقع از كشورهاي 1 + 5 دعوت كرد بيايند و در اين موضوعات صحبت كنند.

وي ادامه داد: در واقع اين پيام هديه‌اي است از جانب جمهوري اسلامي به آن‌ها؛ زيرا آن‌ها با سردرگمي‌ها، سرگرداني‌ها و حيرت‌هاي مردم‌شان روبه‌رو هستند و براي مسائل، مشكلات و معضلات مختلف پاسخ مناسبي ندارند؛ از اين رو رييس‌جمهور در اين پيام به اين معضلات پاسخ داد و در آن مهم‌ترين پاسخ را براي دل‌هاي كنجكاو و جست‌وجوگر ارايه كرد.

معاون اول رييس‌جمهور، خاطرنشان كرد: اين پيام با اين ديد، تهيه و روي اساسي‌ترين مسائل و مشكلاتي كه دنيا با آن روبروست، هم‌چنين مشتركات تاكيد شد. عمدتا در يك پيام مشتركاتي است كه بتوان در چنين فضايي جلو رفت و قطعا در اين چارچوب اگر آنها به اين پيام حق تن دهند، بسياري از مشكلات جزئي كه در روابط بين كشورها مسائلي را ايجاد كرده، مي‌تواند در اين فضا حل شود.

خبرنگاري در ادامه درباره تحقق موضوع نخبه‌پروري سياسي كه مقام معظم رهبري آن را مطرح كرده‌اند، پرسيد كه داوودي در پاسخ گفت: كشور ما داراي ظرفيت بالايي است. مردم ما بسيار باهوش، عاقل و بالغ هستند؛ به گونه‌اي كه در تمام صحنه‌ها جوانان، دانشجويان و فارغ‌التحصيلان در خارج و داخل كشور در صحنه‌هاي علمي، مديريتي، سياسي و مبارزاتي سرآمد بوده اند. اين ظرفيت‌ها را خداوند به جوانان اعطا كرده كه بايد فضايي را آماده كرد تا از اين ظرفيت‌ها استفاده كنند و به پيشرفت دست يابند.

وي اضافه كرد: كشور ما در موقعيتي قرار گرفته كه پيام‌رسان آموزه‌هاي انقلاب و اسلام در دنياست و بر اين اساس سخنانش در دنيا خريدار بسيار دارد و گيرندگان اين صحبت‌ها دل‌هاي مردم هستند. وقتي اين صحبت‌ها و پيام‌ها كه پيام‌هاي اصلي اسلامي است، مطرح مي‌شود، مردم دنيا آن را با جان و دل مي‌پذيرند و جذب مي‌شوند و بر مبناي آن حركت مي‌كنند.

معاون اول رييس‌جمهور در ادامه تاكيد كرد: براي اين كه ظرف پيام‌رساني را آماده كرد بايد جوان‌ها را پرورش لازم داد و فضايي را ايجاد كرد تا در صحنه‌هاي مختلف، بحث‌هاي سياسي، شناخت گرايش‌هاي سياسي و بينش‌هاي مختلف و جريان‌هاي سياسي به خوبي فرا گرفته شود تا اين پيام‌ها به سرعت در سطح جهان منتقل شود.

داوودي با بيان اين كه جامعه‌ ما جامعه منتظر حضرت ولي عصر (عج) است، افزود: براي اين كه بتوان در دنيا الگوي عدالت و آرمان‌خواهي اسلامي را پياده كرد بايد ظرف مناسبي را براي پرورش دانشجويان ايجاد كرد؛ بنابراين برگزاري چنين همايش‌ها و گردهمايي‌هايي مي‌تواند چنين فضايي را ايجاد كند.

وي در پاسخ به پرسش ديگري درباره آشنايي با فعاليت‌هاي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، گفت: يكي از مهمترين مسائل دانشگاه اين است كه غنچه‌هاي پرمغز را به گل‌هايي تبديل كند تا بتوانند در دنيا عطرافشاني كنند؛ از اين رو بايد آنان را خوب پرورش داد و فضا را براي آن‌ها فراهم كرد.

به گزارش ايسنا معاون اول رييس‌جمهور در پايان گفت: نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها قطعا چنين وظيفه‌ي خطيري را بر دوش دارد و مي‌تواند اين فضاهاي مناسب و مثبت را ايجاد كند؛ البته طبق گزارش‌هاي ارسالي نهاد موفق عمل كرده و اميدواريم بتواند با موفقيت بيشتري جلو برود.

انتهاي پيام
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن