تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815303970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/آخرين وضعيت كيفي خودروهاي تجاري/ اتوبوس بين‌شهري اسكانيا و كاميون ولوو جزو بهترين‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /آخرين وضعيت كيفي خودروهاي تجاري/ اتوبوس بين‌شهري اسكانيا و كاميون ولوو جزو بهترين‌ها
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

اتوبوس‌ بين شهري اسكانياC12 و كاميون ولوو FH بهترين خودروهاي تجاري ساخت داخل از نظر كيفي هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در آخرين ارزيابي انجام شده در ماه خرداد، در گروه ميني‌بوس و اتوبوس، اتوبوس بين شهري اسكانيا C12، اتوبوس بين شهري ولوو B7 و اتوبوس شهري ايويكو درمجموع داراي كمترين امتياز منفي در قسمت‌هاي مختلف مربوط به مونتاژ، ساخت و رنگ بودند.

در اين ميان اتوبوس شهري اسكانيا C9، اتوبوس شهري رنو 2612، اتوبوس شهري بنز O457، اتوبوس شهري رنو CNG ،‌ميني بوس هيوندايي كروز، ميدل باس سامان و اتوبوس بين شهري بنز C457 در رده‌هاي بعدي از نظر كيفي قرار گرفتند.

نكته جالب در ارزيابي كيفي خودروهاي به عمل آمده اين است كه در بخش مونتاژ و در قسمت ترمز، غير از اتوبوس بنز شهري O457 بقيه خودروهاي مورد ارزيابي نمره منفي نداشتند. در قسمت ساخت و از لحاظ نفوذپذيري آب نيز فقط اتوبوس بين شهري اسكانيا C12، اتوبوس شهري ايويكو و ميدل باس سامان نمره منفي كسب نكردند.

گروه كاميون و كاميونت

براساس آمار وزارت صنايع ومعادن، در اين گروه كاميون ولوو FH، كاميون بنز اكسور و انواع كاميونت ايسوزو در رده بهترين كاميون و كاميونت‌هاي ساخت داخل در خرداد ماه قرار گرفتند؛ به طوري كه كاميون ولوو FH و بنز اكسور از نظر مونتاژ و در قسمت فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهيزات الكتريكي داراي نمره منفي نبودند.

همچنين به ترتيب كاميونت فوتون، كاميون رنو بادسان، انواع كاميون آميكو، كاميونت سبك بنزLP، كاميون سنگين بنز WH و كاميون كاويان در رتبه‌هاي بعدي كيفي قرار گرفتند.

غير قابل قبول‌ها

انتهاي پيام
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن