تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرخ طلاق در استان مركزي به 10/11 درصد كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نرخ طلاق در استان مركزي به 10/11 درصد كاهش يافت
اراك - خبرگزاري مهر: معاونت امور اجتماعي سازمان بهزيستي استان مركزي گفت: نرخ طلاق در استان مركزي از 13 درصد به 10/11 درصد كاهش يافته است.

محمد علي الله دادي در گفتگو با خبرنگار مهر در اراك افزود: هزار و 721 زوج در مركز بهزيستي استان مشاوره شدند كه مشاوره قبل از ازدواج نقش مهمي در كاهش آمار طلاق داشته است.

وي با اشاره به اقدامات اين سازمان اضافه كرد: در بخش بازپروري زنان آسيب ديده 12 نفر، در خانه سلامت و مركز نگهداري دختران پناه جو 23 نفر به اين سازمان ارجاء داده شده و 779 كودك خياباني شناسايي و ساماندهي شدند و 314 نفر نيز از خدمات اجتماعي سيار اين سازمان استفاده كردند.

وي تصريح كرد: همچنين 137 مهد كودك دولتي و غير دولتي و روستايي تحت نظارت داريم و 250 فرزند بي سرپرست در ماكز شبانه روزي و خانواده ها نگهداري مي شوند و ماهيانه يارانه پرداخت مي شود.

الله دادي با اشاره به اينكه راه اندازي كلينيك مددكاري كه غير دولتي تلقي مي شود تمام كارهاي بهزيستي را به عهده دارند اضافه كرد: در اراك دو كلينيك مددگاري راه اندازي شده و سه كلينيك در سطح استان در ساوه، شازند و خمين در حال راه اندازي است.

وي خاطر نشان كرد: نظارت بر امور زنان بي سرپرست و خانواده هاي نيازمند، كودكان بي سرپرست، امور آسيب ديدگان اجتماعي و امور كودكان و نوجوانان از جمله كارهاي اين حوزه است.

وي اظهار داشت: 47 طرح و برنامه در اين حوزه انجام مي شود كه بخشي از اعتبارات استاني و بخشي از اعتبارات ملي تامين مي شود.

معاونت امور اجتماعي سازمان بهزيستي استان مركزي مهمترين اين طرحها را بيمه اجتماعي زنان خانوار، حمايت از دانشجويان و دانش آموزان نيازمند، تامين آرد براي خانوادهاي روستايي، حمايت از ازدواج دختران تحت پوشش، تحويل شير خشك براي خانوادهاي نيازمند و حمايت از خانوادهايي كه فرزند دو قلو يا بيشتر دارند عنوان كرد.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن