تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817192288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - همسر قاتل زنجيره‌اي زنان شريك جرم بود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حوادث - همسر قاتل زنجيره‌اي زنان شريك جرم بود


حوادث - همسر قاتل زنجيره‌اي زنان شريك جرم بود

معصومه كريمي: پس از دستگيري بابك 23 ساله كه در مدت شش ماه و در پوشش مسافركش، هشت زن را در كرج به قتل رسانده بود در جريان تحقيقات مشخص شد همسر 16 ساله اين جنايتكار نيز در ارتكاب 6 فقره از قتل‌ها با همسرش همكاري داشته است. رسيدگي به اين پرونده مهم جنايي در استان تهران زماني در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت كه جسد چهار زن در اين حوزه كشف شد و از آنجايي كه اين چهار زن به يك شيوه به قتل رسيده و اجسادشان رها شده بود فرضيه سريالي بودن قتل‌ها قوت گرفت. بدين ترتيب تيم ويژه‌اي از كارآگاهان مشغول بررسي و تحقيق در اين پرونده شدند. اولين جنايت در بهمن‌ماه سال گذشته اتفاق افتاد. جسد اين زن كه 30 سال سن داشت در ورودي فاز چهار مهرشهر به سمت مهرويلا از سوي رهگذران كشف شد. زماني كه كارآگاهان به محل كشف جسد رسيدند با جسد زن جواني روبه‌رو شدند كه شلوار لي و مانتو به تن داشت و با روسري‌اش خفه شده بود. اين در حالي بود كه جسد اين زن پس از قتل درون ملحفه گلداري پيچيده و به شكل چمباتمه در ورودي مهرويلا رها شده بود. پس از اين جنايت بود كه شمار قتل‌هاي شكارچي زنان يكي پس از ديگري و با يك شكل مشابه اتفاق مي‌افتاد. دومين جسد نيز در خيابان منبع آب و درساوجبلاغ كشف شد. جسد سومين زن در جاده قزلحصار و چهارمين جسد در كمالشهر كرج از سوي رهگذران كشف شد. در اين مرحله كارآگاهان براساس شواهد موجود در پرونده و با استفاده از يكي از مداركي كه در صحنه جنايت جامانده بود به اين نتيجه رسيدند كه قتل‌ها از سوي يك فرد و با انگيزه‌اي مشخص صورت مي‌گيرد. همچنين مشخص شد جاني با خودرويش و در پوشش مسافركش طعمه‌هاي خود را سوار كرده و سپس به قتل مي‌رساند. اما اين شواهد براي شناسايي متهم كافي نبود و از آنجايي كه او هيچ سرنخي از خود در صحنه جنايت به جا نمي‌گذاشت، كارهاي تحقيقاتي كارآگاهان به جايي نمي‌رسيد تا اينكه جسد ديگري در كمالشهر كشف شد. به دنبال كشف اين جسد، سه جسد ديگر در حوالي فرودگاه پيام كرج و كمالشهر كشف شد. حالا تعداد قتل‌ها به عدد هشت رسيده بود، در اين مرحله كارآگاهان با تهيه كروكي محل‌هاي كشف جسد از آنجايي كه قتل‌ها بيشتر در محدوده كمالشهر و اطراف آن اتفاق مي‌افتاد احتمال دادند محل زندگي قاتل نزديك محل رهاسازي اجساد است، اين در حالي بود كه هيچ يك از مقتولان كفش به پا نداشتند. بدين ترتيب تيم ويژه‌اي به صورت شبانه‌روزي اين محل را تحت مراقبت قرار داده و موفق شدند چند مظنون را در اين رابطه بازداشت كنند. در اين مرحله بازجويي از هيچ يك از مظنونان نتيجه‌اي دربر نداشت.

دستگيري متهم در دايره سرخ
اما درست در لحظه‌اي كه تحقيقات با بن‌بست روبه‌رو شده بود سرنخ بسيار مهمي به دست آمد. كارآگاهان موفق شدند رد يك پسر جوان را از طريق تماس‌هايي كه با يكي از مقتولان گرفته شده بود، كشف كنند. حالا كارآگاهان يك مرحله به جلو رفته بودند. اقدامات پليس براي رديابي و شناسايي تنها مظنون اين جنايت‌ها به‌طور جدي‌تري دنبال شد، سرنخ‌ها و فرضيه‌ها كنار هم گذاشته شد تا اينكه مشخص شد پسر جوان يك روز قبل از حادثه با يكي از مقتولان تماس داشته است. بنابراين بابك 23 ساله شناسايي شد. در بررسي سوابق اين پسر 23 ساله مشخص شد او داراي شش فقره سابقه كيفري است (چهار مورد سرقت، يك مورد كيف‌قاپي و يك فقره آدم‌ربايي). راه چاره ديگري نبود، به نظر مي‌رسيد بابك تنها سرنخ اين جنايت‌هاست به همين دليل او تحت تعقيب قرار گرفت و سرانجام در حالي كه او همراه همسر 16 ساله‌اش براي شروع يك زندگي جديد به شهرستان رامسر رفته بود و به‌عنوان يك سريدار در ويلا به زندگي خود ادامه مي‌داد در بامداد 19تيرماه دستگير و به تهران منتقل شد.
به‌خاطر ضربه‌اي كه خوردم، تصميم به انتقام گرفتم
بابك كه 23 سال سن دارد درخصوص جنايت‌هايي كه به دست او رقم خورده است گفت: همراه همسرم از يكي از شهرهاي شمالي با خودروي پيكان قهوه‌اي‌رنگم به كرج آمده بودم و مسافركشي مي‌كردم تا اينكه در يكي از روزهاي زمستان زني را سوار كردم. تقريبا او را به تمامي نقاط كرج بردم، زماني كه قصد داشتم او را پياده كنم، ناگهان شروع به داد و فرياد كرد و گفت: اگر به او 150 هزار تومان پول ندهم از من به اتهام آزار و اذيت و آدم‌ربايي شكايت خواهد كرد، من نيز از آنجايي كه از آبرويم مي‌ترسيدم 150 هزار تومان به او دادم اما داستان به اينجا ختم نشد. او به دادگاه رفت و به اتهام آدم‌ربايي شكايتي مطرح كرد، از آنجايي كه نتوانستم بي‌گناهي‌ام را ثابت كنم مدتي به زندان رفتم. از آنجا بود كه كينه به دل گرفته و تصميم گرفتم از همه زن‌ها انتقام بگيرم. بابك در ادامه گفت: سوژه‌هاي خودم را اكثرا از ميان زناني كه دچار نوعي ناهنجاري بودند انتخاب مي‌كردم. پس از طي قسمتي از مسير تعدادي از آ‌نها را به جاده فرعي برده و در خودرو با روسري خفه مي‌كردم، سپس طلا و جواهرات آنها را به سرقت برده و جسد را داخل ملحفه گلداري قرار مي‌دادم و رها مي‌كردم، تعداد ديگري از طعمه‌ها را نيز زماني كه همسرم در خانه حضور نداشت به خانه برده و به قتل مي‌رساندم.
كشف ردپاي زن 16 ساله در جنايت‌هاي شكارچي زنان
پس از دستگيري و بازجويي از بابك كه متهم به قتل هشت زن در مدت شش ماه در كرج است كارآگاهان با توجه به كيفيت قتل‌ها و همچنين از آنجايي كه هيچ سرنخي در محل جنايت باقي نمي‌ماند احتمال دادند بابك در زمان ارتكاب جنايت تنها نبوده و از فردي كمك مي‌گرفته است. به همين دليل همسر 16 ساله اين شكارچي مورد بازجويي قرار گرفت. اين زن 16 ساله در جريان تمامي بازجويي‌ها ابتدا منكر هرگونه اتهامي شد و گفت : من از جنايت‌هاي بابك بي‌اطلاع بودم و زماني از موضوع باخبر شدم كه ماموران بابك را دستگير كردند. من در بيشتر مواقع به قزوين مي‌رفتم و نزد مادرم مي‌ماندم كه گويا همسرم از اين فرصت استفاده كرده و دست به ارتكاب اين جنايت‌ها زده است. اعترافات اين زن جوان در حالي بود كه در جريان بازجويي‌هاي فني كارآگاهان سرانجام دچار ضد و نقيض‌گويي شده و روز گذشته به معاونت در قتل اين هشت زن نگون بخت اعتراف كرد و گفت: از آنجايي كه بابك را دوست داشتم هر چه مي‌گفت انجام مي‌دادم، پس از به قتل رسيدن دومين طعمه بابك بود كه متوجه شده و به رغم ميل باطني‌ام با همسرم همراه شدم. اين زن 16 ساله در ادامه در خصوص اينكه چطور متوجه اين جنايت‌ها شده است گفت : زماني كه از قزوين بازگشتم كفش‌هاي يك زن را در خانه ديدم، اين در حالي بود كه اوضاع خانه به هم ريخته بود. آنقدر بابك را سين جيم كردم كه سرانجام كنترلش را از دست داد و پرده از راز قتل دو زن برداشت. بابك زناني را كه داراي مشكلات اخلاقي بودند سوار مي‌كرد و پس از خفه كردن آنها طلا و جواهراتشان را به سرقت مي‌برد من نيز تمامي سرنخ‌هايي كه پليس مي‌توانست به وسيله آنها ما را شناسايي كند از بين مي‌بردم. پس از پايان يافتن دفاعيات اين زن 16 ساله در حال حاضر، پرونده اين دو متهم روي ميز حسيني، بازپرس دادسراي كرج قرار گرفته است. بازپرس حسيني نيز درخصوص اين پرونده گفت: در حال حاضر تحقيقات درخصوص اين پرونده آغاز شده است. اين در حالي است كه تاكنون هويت يكي از مقتولان مشخص نشده است.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن