تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاشیان : نسبت به دوره قبل نتایج بهتری كسب خواهیم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: فاشیان : نسبت به دوره قبل نتایج بهتری کسب خواهیم کرد

نشست خبری علی کفاشیان دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل ستاد بازی های آسیایی دوحه قطر و المپیک پکن در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.کفاشیان درابتدای این جلسه که با 45 دقیقه تاخیرآغاز شد اظهارداشت: دربازی های آسیایی دوحه با 300 نفر شامل 200 ورزشکار و 100 همراه شرکت خواهیم کرد. ما در این بازی های نسبت به گذشته با رشد 60 درصدی ورزشکار شرکت خواهیم کرد و در خصوص مدال اطمینان داریم که ارتقای 15 تا 20 درصدی خواهیم داشت.آن طور که برآورد شده به ازای حضور هر ورزشکار در بازی های آسیایی دوحه 15 میلیون تومان هزینه می شود و بنابراین انتظار داریم ورزشکاران ما در این بازی ها عملکرد مثبتی داشته باشند.وی در ادامه تصریح کرد: تمامی ورزشکاران حاضر در بازی های آسیایی دوحه باید بیمه باشند و در صورتی که یک ورزشکار بیمه نباشد و آسیب ببیند کمیته ملی المپیک مخارج درمان او را پرداخت می کند اما از بودجه فدراسیون مربوطه کم خواهد شد و همچنین آن فدراسیون توبیخ خواهد شد.دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر مهم ترین بحث ما ، بحث بودجه است. بودجه ای که ما برای فدراسیبون ها تعریف کرده ایم 16 میلیارد و 200 میلیون تومان است که طی هفت بند و به این ترتیب به مصرف می رسد:1-حق الزحمه مربیان خارجی 2- حق الزحمه مربیان داخلی3- حق الزحمه بازیکنان 4- اعزام های خارجی5 - تشکیل اردوها 6- میزبانی مسابقات 7- خرید تجهیزات ورزشی.ما در نظر داریم 100 مربی خارجی را برای فدراسیون های ورزشی کشورمان به خدمت بگیریم . درحال حاضر 65 مربی خارجی در کشور مشغول به کار هستند.کفاشیان درخصوص حضور ورزشکاران کشورمان در رقابت های آسیایی تا پایان سال جاری افزود: ما به جز بازی هایی آسیایی دوحه، رقابت های جانبازان، رقابت های ناشنوایان و بازی های زمستانی را هم در پیش داریم که مجموعا 1016 ورزشکار برای حضور در این تورنمنت ها در اردوها حضور دارند.

وی گفت : ما در دوره قبل بازی های آسیایی در سه رشته تیمی واترپلو، فوتبال و والیبال شرکت کردیم اما امسال رشته های بسکتبال، هندبال و کبدی هم به این رشته ها اضافه می شود. ضمن اینکه برای رشته های انفرادی افزایش اعزام نخواهیم داشت . حضور ما در رشته های تیراندازی، قایقرانی، ژیمناستیک و دو ومیدانی که نیمی از مدال ها به این رشته ها اختصاص دارد قطعی است . البته باید بگویم کشور ما در رشته های پایه با ضعف عمده ای مواجه است ضمن اینکه ورزش بانوان هم نداریم که مجموعه این عوامل می تواند از میزان مدال های کسب شده مان کم کند.دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت ورزش بانوان در کشور افزود: سازمان از ما در خصوص وضعیت ورزش بانوان برنامه خواسته که امیدواریم بتوانیم در آینده از بانوان بیشتری در رشته های ورزشی کشور استفاده کنیم.کفاشیان گفت: سازمان در نظر دارد فدراسیون هایی که قصد دارند میزبانی تورنمنت های قهرمانی را بر عهده بگیرند یک میلیارد تومان بودجه در اختیارشان قرار دهد.حضور تیم های خارجی در کشورمان به نفع ورزش ما است چراکه رشته مورد نظر در شرایط پیشرفت خوبی قرار می گیرد. البته ذکر این نکته هم لازم به ذکر است که میزبانی رقابت ها بسختی در اختیار تیم ها قرار داده می شود.دبیر کل کمیته ملی در مورد تیم فوتبال امید اظهار داشت: طی ملاقاتی که با رنه سیموئز انجام شد به او اطمینان خاطر دادیم در بازی های آسیایی حمایتش خواهیم کرد و به هیچ وجه نگرانی نداشته باشد.کفاشیان در پایان بار دیگر ابراز امیدواری کرد ورزشکاران اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی بتوانند در این مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن