تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812639180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد حسن نصرالله : مقاومت اسلامي در منطقه يك جريان واحد است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سيد حسن نصرالله : مقاومت اسلامي در منطقه يك جريان واحد است
سيدحسن نصرالله در مراسم استقبال از اسرا طي سخناني با بيان اينكه مقاومت اسلامي در منطقه يك جريان واحد با اهداف واحد است بر پيروزي مجدد مقاومت اسلامي لبنان تاكيد و اعلام كرد : دليل اصلي اين پيروزي بزرگ و موفقيت ما در آزادسازي اسيران مقاومت اسلامي لبنان و بازستادن پيكر پاك شهيدان مقاومت تنها ايستادگي و پيروزي ما در جنگ ژوئيه سال 1385 بوده است و در كنار آن گفت وگوهاي بسيار سري كه حزب الله لبنان با درايت و آمادگي بسيار بالا با اسراييلي ها دنبال كرده است .
به گزارش خبر گزاري دانشجويان ايران به نقل از روزنامه ي السفير ـ چاپ لبنان ـ سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان همچنين اظهار داشت : در ابتدا كسب اين پيروزي بزرگ و موفقيت ما جهت آزادسازي عزيزان مان به صورت يك امر امكان ناپذيرجلوه مي داد و بعضا در بسياري از گفت وگوها به درهاي بسته مي خورديم اما سرانجام اين پيروزي به دليل وجود بسياري از عوامل محقق شد.
دبيركل حزب الله لبنان همچنين گفت : بزرگترين و اساسي ترين عامل كه ما را امروز به اين پيروزي بزرگ رساند مقاومت و ايستادگي ما در جنگ 1385 بود و دومين عامل اصرار و ايستادگي ما در گفت وگوهاي بسيار سخت و طاقت فرسايي بود كه با اسراييل دنبال مي كرديم .
وي افزود : يكي ديگر از عوامل برجسته اي كه ما را در كسب اين پيروزي ياري كرد عجز و ناتواني دشمن در بازستاندن اسيران خود بدون تن دادن به گفت وگوها بوده است .
دبيركل حزب الله لبنان در ادامه گفت : ناتوانايي نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي دشمن از كشف مقر سربازان اسراييلي در لبنان و حتي سرنوشت آنها و نيز نگراني دشمن از شكست اين گفت وگوها و اقدام مجدد حزب الله به عمليات مشابهي براي گرفتن اسيران جديد اسراييلي باعث شد رژيم صهيونيستي تن به اين گفت وگوها و بالاخره آزادسازي اسيران مقاومت اسلامي لبنان و بازستاندن پيكر شهيدان اين كشور دهد.
سيدحسن نصرالله هم چنين با اشاره به تلاش هاي گسترده اي كه براي آزادسازي اسيران فلسطيني در روند تبادل اسرا انجام شده است اظهار داشت : اسيران عزيز ما اعم از اسيران سوري يا اردني يا هر كشور عربي ديگر بدانند كه ما تلاش هاي گسترده اي را براي آزادسازي آنها انجام داده ايم اما به دلايلي كه اسراييل آن را عنوان كرده است و اصراري كه اين رژيم براي تحويل دادن اين اسيران به مسوولان كشورشان كرده است نتوانستيم آنها را شامل اين عمليات تبادل و آزادسازي اسيران كنيم .
وي خطاب به كشورهاي عربي و اسلامي اظهار داشت : من از تمامي اين كشورها مي خواهم كه اقدامات ديپلماتيك لازم براي آزادسازي اسيران فلسطيني و عرب و اسلامي را انجام دهند.
وي همچنين با تاكيد بر ادامه ي جريان مقاومت اسلامي در لبنان و فلسطين اظهار داشت : جريان مقاومت اسلامي چه در عراق چه در فلسطين و چه در لبنان و چه در جاي جاي ديگر نقاط جهان باشد يك جريان واحد است كه استراتژي و اهداف واحدي را دنبال مي كند.
وي همچنين تاكيد كرد : جريان مقاومت اسلامي در لبنان و فلسطين بايد تكامل يابد و بايد بگوييم كه جريان هاي مقاومت اسلامي در منطقه به خصوص در لبنان و فلسطين اهداف مشخص و متكاملي را دنبال مي كند و از هيچ گذشتي در اين راه جهت محقق ساختن اهداف خود چشم پوشي نمي كند.
وي افزود : هويت واقعي ملت هاي منطقه ي ما هويت مقاومت است به همين دليل است كه مقاومت اسلامي و جريان آن هرگز به زمين گذاشته نشد و پرچم مقاومت اسلامي از دستي به دست ديگر منتقل شده است .
سيد حسن نصر الله افزود : جريان مقاومت اسلامي يك جريان واحد است كه اهداف واحدي را دنبال مي كند هر چند كه احزاب گروه ها و عقايد اين جريان با يكديگر متفاوت باشد.
سيدحسن نصرالله تاكيد كرد : من نامه اي را به دبيركل سازمان ملل « بان كي مون » ارسال كردم و از وي خواستار آن شدم كه پرونده ي ديگر اسيران زن و كودك موجود در زندان هاي اسراييلي را دنبال كند.
وي همچنين گفت : كشورهاي عربي نبايد يازده هزار اسير فلسطيني و دهها اسير سوري و عرب ديگر را در زندان هاي اسراييل فراموش كنند و جهان اسلامي و عربي نبايد اين قضيه را به بهانه ي اينكه يك موضوع فلسطيني مي باشد كنار بگذارد و بگويد مسووليت اين پرونده به عهده ي جنبش حماس يا جهاد اسلامي مي باشد. دبير كل حزب الله لبنان در ادامه افزود : بايد تاكيد كنم كه اين نوع ديدگاه ديدگاه نادرستي است چه از لحاظ انساني و اخلاقي و چه از لحاظ ديني و ملي .
وي تاكيد كرد : امت اسلام بايد سختي ها و زجرهاي اين يازده هزار اسير و مشكلاتي كه خانواده هاي آنها با آن روبرو هستند را درك كنند و اگر اقدام جدي و واقعي در اين راستا انجام نگرفته است يك اقدام جدي در چارچوب مشخص جهت دنبال كردن رسمي اين قضيه انجام گيرد.
سيدحسن نصرالله درباره ي پرونده ي داخلي لبنان گفت : بار ديگر بايد به مسايل لبنان و پيروزي ها و موفقيت هايي كه در اين راستا بدست آورده ايم بازگرديم . پس از پايان جنگ ژوئيه ي 2006 اهداف مشخصي را دنبال كرديم كه اولين هدف ما آزادسازي اسيران بود كه امروز محقق شد و هدف دوم ما تشكيل دولت متحد ملي بود كه آن هم امروز محقق شده است .
وي در ادامه افزود : پس از پايان جنگ ما ايستاديم و اعلام كرديم خواهان تشكيل دولت متحد ملي مي باشيم كه در آن شعار غالب يا مغلوب وجود نداشته باشد و همه دست در دست هم در راستاي منافع ملي اين كشور عمل كنند.
وي تاكيد كرد : حزب الله براي هرگونه درخواستي جهت بررسي طرح استراتژي دفاعي آماده است و نه تنها آمادگي خود را اعلام مي دارد بلكه بر بررسي اين موضوع در سريع ترين وقت ممكن اصرار دارد زيرا ديگر نمي توان تاخيري را در اين زمينه قبول كرد. امروز وظيفه ي همه دفاع از لبنان است كه در چارچوب اين استراژي دفاعي محقق خواهد شد و بايد بگويم هركس كه موضوع دفاع از لبنان را در راستاي اهداف خود قرار ندهد يك خائن به تمام معناست .
وي درباره ي دولت متحد ملي گفت : امروز همه آمده اند كه با تشكيل اين دولت به صورت فعال براي نجات كشور با روحي آكنده از همبستگي اقدام كنند و هيچ كس براساس تسويه حساب شخصي وارد معادله ي تشكيل حكومت ملي نشده است .
وي تصريح كرد : اين يكي از توفيقات بسيار بزرگ و مهم براي اولين دولت متحد ملي ماست كه در اولين روز تشكيل حكومت خود به استقبال اسيران خود در فرودگاه بيروت رفته است .
سيدحسن نصرالله همچنين به موضوع امام موسي صدر اشاره كرد و گفت : ما خواهان بستن اين پرونده ي تلخ هستيم و از ربايندگان اين امام بزرگوار امام مقاومت و تاسيس جريان مقاومت مي خواهيم كه اگر ايشان زنده است وي را به آغوش وطن خود بازگرداند و اگر ايشان شهيد شده اند پيكر مبارك ايشان را به آغوش خاك خود بازگردانند.
وي از تمامي كشورهاي عربي و اسلامي خواست كه با همكاري جدي در اين زمينه تلاش هاي واقعي را براي پايان دادن به پرونده ي امام موسي صدر و بازستاندن وي به خانواده و نزديكان خود در لبنان انجام دهند.
اظهارات سمير قنطار
سمير قنطار قديمي ترين اسير لبناني پس از بازگشت به لبنان در مراسم استقبال از اسرا كه در بيروت برگزار شده بود اعلام كرد : من امروز آزاد شده ام كه بار ديگر به فلسطين بازگردم و به مقاومت خود جهت آزادسازي فلسطين ادامه دهم .
به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه ي السفير ـ چاپ لبنان ـ سمير قنطار با تاكيد بر نقش مقاومت اسلامي و افتخاراتي كه اين جريان تا به امروز براي لبنان برجاي گذاشته است اظهار داشت : مقاومت اسلامي امروز به يك قدرت بزرگ تبديل شده است .
وي با تشكر و قدرداني از سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان و تمامي همرزمان خود كه در مراسم استقبال از وي مشاركت به عمل آورده اند گفت : بايد خدا را سپاسگزار باشيم كه مقاومت اسلامي بزرگ و افتخارآميز و پرصلابتي چون مقاومت اسلامي لبنان را به كشورمان ارمغان داده است تا اين جريان بتواند امروز به اين پيروزي بزرگ دست يابد به راستي كه امروز آغاز پيروزي ها و پايان شكست است .
وي تاكيد كرد : آزادسازي من اول به ياري خداوند بازمي گردد و دوم به حماسه هايي كه شهيدان ما در برابر دشمن غاصب محقق ساختند. مردم لبنان بدانيد كه امروز وعده ي صادقي كه سيد حسن نصرالله به شما داده بود به رغم تمام سختي ها و با تحمل مشكلات و از خود گذشتگي ها محقق شد.
وي تاكيد كرد : بايد امروز به شهيد مقاومت اسلامي سيد عباس موسوي كه از ما خواست از جريان مقاومت اسلامي محافظت كنيم بگوييم كه ما امروز نه تنها از جريان مقاومت محافظت كرده ايم بلكه مقاومت را به قدرتي بزرگ و شكست ناپذير جهت محقق ساختن اهداف استراتژيك خود تبديل كرده ايم .
وي گفت : نبايد اسطوره ي بزرگ مقاومت شهيد بزرگوار و قهرمان مقاومت عماد مغنيه را فراموش كنيم امروز من به حاج رضوان مي گويم ما از خون تو و اقدامات افتخارآميزي كه براي جريان مقاومت انجام داده اي محافظت خواهيم كرد وكاري خواهيم كرد كه دشمن در نهايت عجز وناتواني براي روزهاي عماد مغنيه و عصر عماد مغنيه دلتنگي كند.
وي همچنين با تشكر و قدرداني از سيد حسن نصرالله اظهار داشت : امروز من به آن صهيونيستي كه در روز اول خطاب به من گفت خداوند مردي را نخواهد آفريد كه تو را از اين زندان به سوي نور هدايت كند و آزاد سازد مي گويم خداوند هزاران مردي را آفريد كه اگر وعده بدهند در وعده ي خود صادق هستند و اگر كاري را بخواهند محقق سازند آن را محقق خواهند كرد كه در راس اين هزاران مرد معلم بزرگوار ما سيد حسن نصرالله قرار دارد.
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن