تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806574441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اخبار كوتاه شهرستانها
رودبار ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به مناسبت گراميداشت هفته بهزيستي طي مراسمي با حضور فرماندار رودبار امام جمعه كوشان جمعي از مسئولين شهرستان و مددجويان و رئيس اداره بهزيستي رودبار پنج واحد مسكوني مددجويان و توانخواهان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت . اسلامي رئيس اداره بهزيستي شهرستان رودبار در اين رابطه گفت : اين منازل مسكوني با 320 ميليون ريال اعتبار و با زيربنايي هر واحد حدود 50 مترمربع در شهرهاي لوشان منجيل و روستاهاي دشت ويل و رشي در بخش رحمت آباد ساخته شده است . وي افزود : 220 ميليون ريال از هزينه ساخت اين واحدها از محل اعتبارات مشاركت هاي مردمي سازمان بهزيستي كشور و حدود 100 ميليون ريال توسط مددجويان و توانخواهان تامين شده است .
مهدي شهر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : با حضور سرپرست كميته امداد كشور استاندار جمعي از مسئولين استان و شهرستان كلنگ اردوگاه فرهنگي آموزشي و تربيتي كميته امداد امام خميني (ره ) در شهرستان مهديشهر بزمين زده شد. اين زمين كه در پارك بزرگ سنگسر واقع شده توسط شوراي اسلامي و شهرداري شهر مهديشهر به كميته امداد جهت احداث اردوگاه آموزشي فرهنگي و تربيتي اهدا گرديده با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد ريال توسط كميته امداد امام (ره ) در زميني به مساحت 5 هكتار در منطقه زيبا و توريستي دربند مهديشهر احداث مي گردد. سرپرست كميته امداد امام (ره ) ضمن تقدير از شوراي اسلامي و شهرداري مهديشهر كه نسبت به اهدا زميني به نهاد كميته امداد جهت احداث اين اردوگاه اقدام نموده اند گفت : اميد است با اعتباري كه جهت احداث آن در نظر گرفته شده نسبت به احداث بخشهاي اردوگاه در بخش اداري خوابگاه دانش آموزي ميدان صبحگاه استخر سرپوشيده سالن هاي ورزشي و آمفي تئاتر و كتابخانه سالن نمايشگاه و نمازخانه توسط اين نهاد اقدام شود.
مهربان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : حجت الاسلام قهرمان احمدي امام جمعه مهربان در اجتماع اهالي مهربان در مسجد جامع اين شهر بااشاره به تصويب يك فوريت طرح تشديد مجازات جرايم اخلالگران امنيت رواني در مجلس شوراي اسلامي اين كار نمايندگان را در آغاز كار مجلس هشت اقدامي بسيار ارزشمند و گامي تحسين برانگيز جهت دفاع از نواميس مردم و برگرداندن آرامش رواني به جامعه اسلامي دانسته و تصريح كرد : نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني يك فوريت طرح تشديد مجازات جرايم اخلال در امنيت رواني جامعه را تصويب كردند و در صورت تصويب نهايي اين طرح جرايمي مانند راهزني سرقت مسلحانه تجاوز تشكيل باندهاي فساد و فحشا شرارت آدم ربايي قاچاق انسان دايركردن وبلاگ و سايت مروج فساد و فحشا كه موجب اخلال در امنيت اجتماعي و رواني جامعه شود اگر مستوجب حد ديگري نباشد محارب و مفسد في الارض خواهد بود. امام جمعه مهربان تصريح كرد : اگر افرادي شرارت مي كنند و با آرامش رواني جامعه بازي مي كنند تنها نبايد از افراد آسيب ديده صيانت كرد بلكه بايد بطور قاطع با اين فساد مبارزه كرد و نبايد افراد شرور صرفا به چند سال زندان محكوم شوند بلكه اين عمل آنها از مصاديق بارز محاربه با خدا و افساد در روي زمين است .
گرگان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : طي حكمي از سوي مهندس « عليرضا خواستار » رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان گلستان روساي جديد اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان هاي گنبد راميان و علي آباد كتول معرفي شدند. در اين احكام آقايان « سيدمهدي حسيني » « محمدرضا شكي » و « اسماعيل الازمني » بترتيب به سمت روساي اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان هاي گنبد راميان و علي آباد كتول معرفي و مشغول بكار شدند. همچنين از روساي قبلي تقدير بعمل آمد.
مهربان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : جلسه مشترك شهردار و شوراي اسلامي شهر دوزدوزان از توابع بخش مهربان با نماينده سراب و مهربان در مجلس شوراي اسلامي در محل ساختمان شهرداري شهر دوزدوزان برگزار گرديد. در اين جلسه نماينده مردم سراب و مهربان در مجلس شوراي اسلامي طي سخناني بااشاره به اين كه شوراهاي اسلامي شهر و روستا يك نوع پارلمان قانونگذاري در حوزه جغرافيايي شهري و روستائي هستند انجام كار كارشناسي در مصوبات شوراها را مورد تاكيد قرار داده و بااشاره به بهره گيري مجلس شوراي اسلامي از نظرات كميسيونهاي تخصصي در بررسي طرح ها و لوايح تصريح كرد : تصويب قوانين با كيفيت با حضور افراد متخصص و با نظرات و ديدگاههاي مختلف ميسر مي باشد و بهره گيري شوراها در استفاده از نظرات كارشناسان و صاحب نظران حوزه هاي مختلف اجرائي مهندسي شهرسازي و معماري در توسعه شهرها گامي بسيار ارزنده مي باشد و شوراها بايد همواره در مباحث مهم از نظرات كارشناسان بهره گيرند. شهردار دودوزان به مشكلات شهرداري دوزدوزان اشاره نموده و عدم پرداخت حقوق به پرسنل شهرداري در سال 87 (بمدت 4 ماه ) و همچنين نبود امكانات خودرويي بويژه ماشين آلات سنگين را از مشكلات عمده شهرداري دوزدوزان در اجراي پروژه هاي عمراني دانسته و از بدهي 500 ميليون ريالي شهرداري دوزدوزان خبر داد. مشكل آب آشاميدني شهر دوزدوزان و همچنين مشكل روشنائي معابر از ديگر موارد مطرح شده توسط اعضاي شوراي اسلامي شهر دوزدوزان در جلسه مشترك با نماينده مردم سراب و مهربان در مجلس شوراي اسلامي بود.
رودبار ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : طي مراسمي با حضور معاون فرماندار رودبار رئيس سازمان تبليغات اسلامي رودبار بخشدار رحمت آباد و بلوكات دهيار روستاي نصفي و جمعي از مسئولين بخش و اهالي منطقه كلنگ احداث خانه عالم روستاي نصفي به زمين زده شد. در اين مراسم آقاي معصومي دهيار اين روستا گفت : اين روستا 12 شهيد در راه اسلام و انقلاب اسلامي تقديم نموده است آنگاه رئيس اداره تبليغات اسلامي رودبار گفت : ساخت خانه عالم يكي از سياست ها و برنامه هاي سازمان تبليغات اسلامي ميباشد. يادآوري ميشود : مردم روستاي نصفي با همكاري دهياري يك قطعه زمين به مساحت 150 مترمربع جهت اين امر اختصاص داده اند .
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن