تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم دانشگاه خوراسگان مدعي قهرماني ليگ روبات هاي چين است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تيم دانشگاه خوراسگان مدعي قهرماني ليگ روبات هاي چين است
تيم آدرو دانشگاه خوراسگان از مدعيان جدي كسب مقام در ليگ ربات هاي فوتباليست سايز متوسط چين است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، محسن طاهري معاون تيم دانشگاه آزاد اسلامي خوراسگان اصفهان (ADRO) و سرپرست برنامه ريز نرم افزاري تيم ربات هاي فوتباليست سايز متوسط ADRO گفت: تيم ما در حال حاضر در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و در چين با قدرت ظاهر خواهد شد.

وي افزود: بعد از مسابقات آزاد ايران قرار بود براي كسب آمادگي بيشتر در مسابقات آزاد ژاپن نيز حضور پيدا كنيم، اما متاسفانه به دليل صادر نشدن رواديد موفق به شركت در اين مسابقات نشديم. با اين وجود شبانه روزي براي كسب آمادگي تيم تلاش كرده ايم. تغييرات زيادي در قسمت سخت افزاري و نرم افزاري روبات ها اعمال كرديم تا بتوانيم مطابق با قوانين جهاني با تمام قدرت در مسابقات شركت كنيم.

طاهري با اشاره به وجود مشكلات فراوان در روند آماده سازي تيم خود گفت: مشكلاتي همانند كمبود بودجه دانشگاه و تحريم كشور براي وارد كردن قطعات باعث شد كه تيم وقت لازم براي آماده سازي صرف نكند. به طور مثال دوربين ها و چرخ هاي روبات ها دو روز پيش به دستمان رسيد.

وي تاكيد كرد: فرصت كافي براي آزمايش روبات ها به دست نياورديم، اما با همه اين مشكلات به عنوان قهرمان ايران نماينده شايسته اي براي دانشگاه خوراسگان و كشورمان خواهيم بود و با كسب افتخار بار ديگر نام ايران را در گوش جهان طنين انداز خواهيم كرد.

تيم روبات هاي فوتباليست سايز متوسط دانشگاه آزاد اسلامي خوراسگان اصفهان با هشت عضو و پنج روبات در مسابقات جهاني 2008 چين شركت مي كند كه از 20 جولاي به مدت يك هفته در شهر سوژو برگزار خواهد شد.

همزمان با مسابقات جهاني روبوكاپ 47 تيم ايراني در چين حضور يافتند

تيم روباتيك دانشگاه آزاد اسلامي قزوين (MRI) با شركت در هفت ليگ در مسابقات جهاني روبوكاپ چين حضور يافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، 47 تيم از ايران در اين مسابقات به رقابت با حريفان خود از سراسر دنيا مي پردازند. دانشگاه آزاد اسلامي قزوين نيز با ليگ هاي امدادگر واقعي، فوتباليست سايز متوسط، شبيه ساز امداد، شبيه ساز فوتبال، شبيه ساز توسعه فوتبال، روبات هاي خانگي و روبات فوتباليست سايز كوچك در اين دوره از مسابقات حضور دارد.

تيم هاي دانشگاه هاي امير كبير، صنعتي شريف، خواجه نصير، علم و صنعت و دانشگاه آزاد اسلامي خوراسگان نيز از جمله تيم هاي ايراني حاضر در اين مسابقات هستند. تيم ها از ديروز در شهر سوژو چين مستقر شدند و از فردا مراحل پذيرش آنها آغاز مي شود./ش
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن