تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816720705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازديد مسئولان ورزش كشور از اردوهاي ورزشكاران المپيكي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بازديد مسئولان ورزش كشور از اردوهاي ورزشكاران المپيكي
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/04/27

رئيس سازمان تربيت بدني به همراه رئيس كميته ملي المپيك از تمرينات ورزشكاران اعزامي به بازيهاي المپيك پكن در رشته‌هاي وزنه برداري، كشتي، قايقراني و دوو ميداني بازديد كرد
به گزارش واحد مركزي خبر محمد علي‌آبادي به همراه رضا قراخانلو در مجموعه ورزشي آزادي حاضر شد و در نخستين بازديد با استقبال بهرام افشارزاده رئيس فدراسيون وزنه برداري به ديدار وزنه برداران اعزامي به المپيك رفت.
در اين بازديد 15 دقيقه‌اي رئيس سازمان تربيت بدني صحبت ‌هاي كوتاهي درباره ركوردهاي وزنه‌برداري در جهان و المپيك و ميزان آمادگي ورزشكاران ايراني داشت.
در ادامه رئيس فدراسيون وزنه‌برداري در خصوص آمادگي وزنه برداران گفت: از فروردين پارسال تا كنون تمامي امكانات لازم جهت آمادگي و تمرين وزنه برداران تدارك ديده شده و فقط در انتظار گرفتن نتيجه و آفريدن افتخاري ديگر هستيم.
محمد علي‌آبادي نيز با اشاره به تمرينات حسين رضازاده به محسن بيرانوند و اصغر ابراهيمي گفت: شما بايد از تجربيات قوي‌ترين مرد جهان استفاده كنيد و الگوي‌تان جهان پهلوان رضازاده باشد.
در ادامه بازديد رئيس سازمان تربيت بدني به خانه كشتي رفت تا شاهد تمرين كشتي‌گيران باشد. علي‌آبادي در بازديد يك ساعت و نيمه خود از خانه كشتي صحبت‌هايي در باره وضعيت ورزشكاران و نحوه تمرين و امكانات موجود با "يزداني‌خرم" داشت.
"يزداني‌خرم" در ابتدا با ابراز خوشحالي از حضور رئيس سازمان تر بيت بدني در خانه كشتي گفت: اين حضور را در شب ميلاد حضرت علي(ع) به فال نيك مي‌گيريم و بايد بگويم كه پدر ورزش به ديدار فرزندان خود آمده است.
يزداني‌خرم كشتي را ورزش ملي ايران دانست و گفت: از اين كه كشتي ورزش ملي ايران است و ديگر كشورها به آن اهميت مي‌دهند بسيار خوشحالم و ناراحت از اينكه چرا ايران تا اين حد عقب مانده ‌است. درحالي كه مهمترين عامل يعني جوانان با استعداد را در كشور داريم و شعور و فهم كشتي را درك مي‌كنيم ولي امكانات لازم وجود ندارد و بايد براي پيشبرد اهداف خود به ابزار علمي مجهز شويم.
وي در ادامه به كمبود مكان براي تمرين اشاره كرد و گفت: در رده‌هاي سني مختلف 60 نفر آزادكار و 60 نفر فرنگي كار داريم ولي متأسفانه مكاني براي تمرين وجود ندارد.
وي به ميزان جايزه المپيكي‌ها اشاره كرد و گفت: چهار سال قبل جوايز المپيك 100ميليون تومان بود كه مي‌توانستيم با آن 1800 سكه طلا بخريم اين درحالي است كه با 100 ميليون تومان امسال مي‌توان 500 سكه گرفت. اميدوارم مساعدت‌هاي لازم جهت قدرداني از ورزشكاراني كه 4 سال براي المپيكي شدن زحمت مي‌كشد، به عمل آيد.
"محمدعلي صنعت‌كاران" نيز در ادامه از حضور علي‌آبادي و هيات همراه تشكر كرد و گفت: تنها حامي ورزشكاران اكنون حضور اين چنيني شخصيت هاي مهم كشور است.
وي به قهرماني در آسيا اشاره كرد و گفت: با وجود كسب 15 مدال در بازي‌هاي آسيايي، هيچ گونه قدرداني از كشتي‌گيران نشد.
در اين ديدار فرح‌وشي مربي تيم كشتي ازاد هم با ابراز ناراحتي از تبعيض ميان ورزشكاران رشته‌هاي مختلف خصوصا فوتبال و ساير رشته‌ها گفت: ورزشكاران نياز به روحيه دارند و شما دولت‌مردان بايد اين روحيه را به آن‌ها بدهيد. چرا يك بازيكن فوتبال بايد درآمد بالايي داشته باشد و رسانه‌ها بيشتر به آن‌ها بپردازند درحالي كه براي فوتبال 30 نفر حضور دارند و فقط شايد يك مدال دريافت شود و آن هم در آسيا؛ ولي يك كشتي‌گير با كمترين امكانات از نظر مادي چندين سال زحمت مي‌كشد و با يك اعزام مدال و افتخار براي كشور به ارمغان مي‌آورد.
محمد علي‌آبادي نيز در ادامه با تبريك ميلاد حضرت علي(ع) گفت: جايگاه كشتي در ايران و جهان ثابت شده است و درتاريخ ايران بزرگاني حضور داشته‌اند كه نمونه‌ي آن جهان پهلوان تختي است و من مي‌دانم كه يك كشتي‌گير درتمرين به چه آسيب‌ديدگي‌هايي دچار مي‌شود و شايد از صحنه‌ي ورزش كنار رود و ما قطعاً قدردان آن‌ها خواهيم بود.
وي در باره جوايز المپيكي‌ها گفت: پيش از اعزام مراسمي تدارك ديده شده است، تا جوايزي به آن‌ها براي حضورشان و ايجاد روحيه تقديم شود و در خود چين نيز اگر به مدال‌هاي مختلف دست پيدا كنند، به ترتيب مبالغ 10 ميليون، 7 ميليون و 5 ميليون اعطا خواهد شد. هرچند پس از بازگشت نيز در اولين فرصت مبالغ تعيين شده به آن‌ها پرداخت خواهد شد.
علي‌آبادي درخصوص اماكن ورزشي گفت: از سال 57 تا 84 هزار و چهار مكان ورزشي ساخته شده بود درحالي كه از زمان آغاز دولت نهم درمدت دو ونيم سال نزديك به دوهزار و پانصد مكان ساخته شده است. رئيس سازمان ورزش در باره ميزان قراردادهاي ورزشكاران گفت: به عنوان يك مسول و خدمت‌گذار قول مي‌دهم هرچه قدر در توان‌مان باشد كوتاهي نكنيم چون شما و ورزشكاران جوان آينده‌هاي كشور هستيد.
درادامه معاون رئيس جمهور به محل تمرين قايقرانان رفت و در آن‌جا نظاره‌گر تمرين ورزشكاران و صحبت‌هايي درباره امكانات قايق‌راني در كشور انجام داد؛ ضمن اين‌كه "فرهادي زاده" نايب‌رئيس فدراسيون در زمينه قايقراني بانوان به كمبود امكانات براي ورزش زنان دراين رشته اشاره كرد.
در ديدار "علي‌آبادي" از محل بدن‌سازي قايقرانان به شدت از وضع نظافت آن‌جا گله‌مند شد و به "تيمورتاش" دبير فدراسيون تذكرات لازم را داد و در پايان هم با قايقرانان به قايقراني در درياچه‌ي آزادي پرداخت.
رئيس سازمان تر بيت بدني در اخرين باز ديد خود به ديدار ورزشكاران دووميداني رفت و از نزديك نظاره‌گر تمرين "احسان حدادي" شد.
حدادي در گفت‌وگو با علي‌آبادي درباره ركورد المپيك گفت: هم اكنون ركورد جهان 69 و 86 است و ركورد من 69 و 33 است كه اميدوارم با تمرينات در پيش‌رو بتوانم ركورد خود را به حد لازم برسانم و اولين مدال در رشته دووميداني را براي ايران كسب كنم.
در اين ديدار يك تابلوي يادگاري ازطرف فدراسيون دووميداني به علي‌آبادي اهدا شد كه وي آن‌ را به "احسان حدادي" سپرد تا پيش‌ از اعزام به المپيك آن را به يكي از جانبازان تقديم كند.
0001/10105/12
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن