تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813002255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نهمين دوره مسابقات ملي مهارت، مرحله كشوري در اصفهان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نهمين دوره مسابقات ملي مهارت، مرحله كشوري در اصفهان آغاز شد
داخلي. فرهنگي. آموزشي.

نهمين دوره مسابقات ملي مهارت مرحله‌كشوري عصر چهارشنبه در استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، معاون سياسي امنيتي استانداري اصفهان در آئين اغازين اين مسابقات گفت : مسابقات نماد استقلال هر كشوري است و امروز كشور ما در عرصه علم و تكنولوژي پيشرفت‌هايي داشته و در المپيادهاي مختلف توانسته‌موفقيتهاي ويژه‌اي پيدا كند.

" مجيد نادرالاصلي" گفت: با وجود تحريمهايي كه كشور سالهاست با آن مواجه است، توانسته‌ايم روي پاي خود بايستيم.

وي با اشاره به اينكه با داشتن ايمان مي‌توان در مقابل همه كساني كه از امكانات برخوردارند ايستاد افزود: در عرصه فني و حرفه‌اي نيز كه از ضروريات كشور است بايد كار و تلاش را نهادينه كرد و آن را به دانشگاهها و مدارس برد.

وي با تاكيد بر جدي گرفتن آموزشهاي فني و حرفه‌اي بيان داشت: حضور ما در همه عرصه‌هاي بين‌المللي يك نوع مبارزه است و با اعتقاد مي‌توان مدارج عالي را در رقابتهاي بين‌المللي كسب كرد.

مديركل مركز آموزش فني و حرفه‌اي استان اصفهان نيز گفت: اين مسابقات در استانهاي مختلف برگزار مي‌شود و سعي شده از تمركزگرايي خارج شود.

"محمد علي زارع" افزود: در سال گذشته مسابقات در هشت استان برگزار شد و امسال در ‪ ۱۱‬استان برگزار مي‌شود و شش رشته " كنترل صنعتي" ، " تاسيسات الكتريكي"، "طراحي فضاي سبز " ، "تراش ‪" ,"CNC‬فرس ‪ "CNC‬و فناوري برودتي" به استان اصفهان محول شده است.

وي افزود:اين مسابقات رسما تا شنبه ‪ ۲۹‬تيرماه ادامه دارد و تعداد كار آموزان ‪ ۵۷‬نفر از استانهاي فارس ، همدان، مازندران، ايلام، گلستان،خراسان جنوبي، استان مركزي، آذربايجان شرقي، زنجان، بوشهر، شهركرد، لرستان ، كردستان، كرمانشاه، خراسان رضوي ، سيستان بلوچستان، تهران و شهرستان كرج هستند كه در اين مسابقات حضور يافته‌اند.

نهمين دوره مسابقات ملي‌مهارت در سه مرحله‌است كه مرحله شهرستاني‌و استاني در خرداد ماه برگزارشد و مرحله كشوري نيز ديروز عصر با قرائت سوگند نامه رقابت‌كنندگان و پيام رييس سازمان فني حرفه‌اي و معاون وزير كار و امور اجتماعي كشور افتتاح گرديد.

برگزيدگان با شركت در اردوهاي آماده‌سازي مقدماتي و تخصصي مسابقات جهاني در شهريور سال ‪ ۸۸‬در كشور كانادا راهي مسابقات جهاني مهارت مي‌شوند.
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن