تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805429672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام آقاي احمدي نژاد به جشن ملي ديدار با پدران آسماني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پيام آقاي احمدي نژاد به جشن ملي ديدار با پدران آسماني
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/04/26
آقاي احمدي نژاد در پيامي به جشن ملي ديدار با پدران آسماني گفت: همچنانكه پدران بزرگوار شما سهم و دين خود را ادا كردند ما نيز بايد سهمي در رسيدن به آن داشته باشيم.
به گزارش واحد مركزي خبر متن كامل پيام رئيس جمهور به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
«اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه»
ضمن عرض تبريك ولادت اميرمؤمنان و پيشواي رادمردان و بلند همتان حضرت امام علي (عليه السلام) به همه مسلمانان و ارادتمندان آن حضرت و همه بشريت ، ياد و خاطره تمامي شهيدان تاريخ سرزمين اسلامي مان را گرامي مي دارم. همت بلند شما عزيزان براي برپايي مراسمي خجسته و سالروزي چنين مبارك و ميمون ، ستودني و در خور تحسين است.
ميثاق دوباره شما عزيزان با پدران شهيدتان به مناسبت روز پدر، حركتي زيبا ، خودجوش ، فرهنگ ساز و تحول آفرين است كه نشان از بالندگي و رشد دائمي درخت تناور و پرثمر ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي دارد. اگر اين نخل تناور ديروز با خون پدرانتان آبياري شد امروز به دست توانمند شما جوانان غيور و غيرتمند ،
حراست و نگاهباني مي گردد و در اين جشن ديدار چه هديه اي گرانبهاتر از تجديد پيماني دوباره با آسمانيان خفته در گلزار شهداي سراسر ايران اسلامي كه به مدد نفس قدسي امام راحل و بهاي خون پاك هزاران لاله عاشق ، امروز در اعلي درجه عزت و افتخار و پايداري است.
فرهنگ ايثار و جانباختگي در راه حق و عدالت، ذخيره اي تمام نشدني و گنجينه اي پربهاست كه گذشت روزگاران و ايام نه تنها از قدرت و قيمت آن نمي كاهد بلكه هر روز شجره طيبه فداكاري در راه خدا بالنده تر مي شود و البته هر روز را وظيفه اي است. اگر ديروز حضور در جبهه ها و جانبازي در راه حفظ ميهن و نظام اسلامي ضرورت داشت امروز حضور پرنشاط در ميدان هاي فرهنگ ،علم و فناوري و صنعت و كشاورزي به قصد ارتقاء و پيشرفت كشور ضرورت دارد.
عزيزان
ما بايد كشور ايران را در حد شايستگي ملت عزيز و در حد انتظار شهيدان والامقام بسازيم و الگويي از جامعه متعالي و پيشرفته اسلامي به جهان ارائه كنيم جامعه اي مبتني بر عدالت ، اخلاق و محبت.
خوشبختانه امروز ملت عزيز ايران در صحنه هاي بين المللي پرچمدار عزت و كرامت و منادي عدالت و عشق و محبت است. ملت ايران به عنوان ملتي شجاع و مقتدر در مقابل ستمگران و زورگويان عالم ايستاده است و پرده هاي فساد و ظلم آنان را كنار مي زند و فريب كاريهاي 60 ساله آنان را برملا مي كند.
ملت شريف ايران امروز سخنگوي آزادگان و عدالت طلبان جهاني و بلكه سخنگوي قلبهاي خداخواه و حق طلب ملتهاي جهان است. ملت ايران به بركت شهيدان خود محكم و سرافراز ايستاده است و البته جوانان عزيز و شما يادگاران شهيدان كه در خط مقدم و پرچمدار آرمانهاي الهي و ايمانهاي زلال و پاك و فرياد عدالتخواهان و حق طلبانه مردان و زنان ايران هستيد اين شايستگي را داريد كه با تصميمي راسخ و مجاهدتي عظيم كشور عزيزمان را به قله هاي پيشرفت و تعالي برسانيد.
عزيزان
آرمان اسلامي حركت به سمت جامعه جهاني مهدوي است، جامعه اي مبتني بر خداپرستي ، بر عدالت و عشق و اين در حقيقت آرمان همه بشريت و انبياء و اولياء و آرمان مولا و سرورمان حضرت مهدي (ع) است.
همچنانكه پدران بزرگوار شما سهم و دين خويش را ادا كردند. ما هم بايد سهمي در رسيدن به آن داشته باشيم.
حال كه در چهارمين سال پياپي در روزي مزين به نام شكوهمند حضرت امير مؤمنان علي (عليه السلام) با حضور و گردهمايي بر مزار پدران شهيدتان ديدار و ميعادي دوباره با آن والامقامان ،پايه گذار جشني بزرگ و ملي شده ايد، اميدوارم با تأسي به آنان كه شاهدند و با تأسي به امير مؤمنان اين الگوي تام و تمام بشريت تا ابد در طي اين مسير مقدس موفق و پيروز باشيد.
همچنين اميدواريم اين مراسم با شكوه كه در سال نوآوري و شكوفايي در مراكز استان هاي سراسر كشور برگزار مي گردد، در سالهاي آينده تبديل به رسمي نيكو و سنتي ماندگار در بين تمامي آحاد خانواده بزرگ ايثارگران ايران اسلامي گردد و در مناسبتي اينچنين ، شاهد حضور سراسري دلباختگان و عاشقان خط خونين شهادت بر مزار تمامي شهيدان هماره سربلند اين مرز و بوم باشيم.
براي شما عزيزان و خانواده هاي سربلند و معززتان ـ پدران ، مادران و همسران عالي مقام شهيدان ـ آرزوي عزت و سربلندي دارم. موفق و پيروز باشد.
محمود احمدي نژاد
كد:0001/10101/85
 چهارشنبه 26 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن