تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804139398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آرزوي تولدي دوباره


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: در آرزوي تولدي دوباره


فوتبال- گروه ورزشي:
سرانجام پس از كشمكش‌هاي فراوان، رونالدينيو ستاره برزيلي بارسلونا، براي انجام تست‌هاي پزشكي و امضاي قراردادي ۳ ساله، به همراه آدريانو گالياني، نايب‌رئيس ميلان راهي اين باشگاه شد.

اگرچه رونالدينيو از مدت‌ها پيش با ميلان بر سر مسائل شخصي به توافق رسيده بود اما تا آخرين لحظات اخباري از توافق بارسلونا با منچسترسيتي به گوش مي‌رسيد.

با اين وجود سيتي به رغم ارائه پيشنهادي كه ۱۲ ميليون يورو بيشتر از رقم پرداختي ميلان بود، بازنده اين جدال نام گرفت تا رونالدينيو طبق خواسته قبلي خود راهي ميلان شود.

ميلان براي خريد اين بازيكن ۲۱ ميليون يورو پرداخت كرده كه اين رقم چيزي در حدود يك سوم پيشنهاد اين باشگاه در تابستان گذشته است كه مورد مخالفت بارسلونا قرار گرفته بود.

اين در حالي است كه به ندرت ديده مي‌شود باشگاهي در فروش بزرگترين سرمايه خود تا اين حد متضرر شود.

به گزارش گاردين، چشم‌پوشي رونالدينيو از حق 15 درصدي خود در اين قرارداد عامل اصلي توافق نهايي ۲ باشگاه بوده است.

افت شديد رونالدينيو به ويژه در فصلي كه گذشت، سبب شد تا تنها طالب اين بازيكن ۲۸ ساله كه تاكنون ۲ بار جايزه بهترين بازيكن سال فيفا را به خود اختصاص داده، منچسترسيتي باشد كه از سال ۱۹۷۶ تاكنون به هيچ افتخاري دست پيدا نكرده است.

اما رونالدينيو كه جايي در برنامه‌هاي پپ گوارديولا، سرمربي جديد تيم نداشت خود را مستحق سرنوشت بهتري مي‌ديد و ترجيح داد جدايي از نوكمپ را تا پيدا شدن يك ناجي به تعويق بيندازد.

ميلان اگرچه به خاطر نمايش ضعيفي كه در اوايل فصل گذشته ارائه كرد، ليگ قهرمانان را از دست داد، با اين وجود افتخارات گذشته اين باشگاه بزرگ و حضور كاكا و پاتو، هموطنان رونالدينيو، توجيه خوبي براي تصميم اين بازيكن به انتخاب روسونري است.

روزنامه اسپانيايي ماركا، كه رونالدينيو را نماد بارسلونا توصيف كرده و او را يكي از پديده‌هاي تاريخ اين باشگاه مي‌داند با چاپ مطلبي از اين بازيكن تشكر و خداحافظي كرده است.

اعتقاد آنچلوتي به روني

رونالدينيو كه با پيوستن به بارسا از پاري‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۰۳ چهره‌اي تازه به اين تيم بخشيد در دومين فصل حضورش با كمك بازيكناني چون دكو، ساموئل اتوئو و لودويك ژولي، بارسا را به اولين قهرماني ليگ از سال ۱۹۹۹ رساند.

نمايش خوب اين بازيكن با اضافه شدن ليونل مسي، سبب شد تا بارسا يك سال ديگر هم در صدر جدول لاليگا باقي بماند و با پيروزي ۲ بر يك مقابل آرسنال به دومين قهرماني ليگ قهرمانان در تاريخ باشگاه دست يابد اما اختلاف با باشگاه و نيز ساموئل اتوئو در كنار مصدوميت‌هاي متعدد، دوران تاريكي را براي رونالدينيو رقم زد تا جايي كه جدايي او از بارسا بي‌شك بهترين راه‌حل به شمار مي‌رفت.

رونالدينيوپس از پيوستن به پاري‌سن‌ژرمن هم به رغم شروعي خوب كمي بعد وارد حاشيه و نيمكت‌ نشين شد. با اين وجود نبايد فراموش كرد كه بارسلونا نقش پررنگي در تكرار اين سرنوشت براي ستاره خود داشت.

علني كردن اخباري از زندگي شخصي و بي‌انضباطي‌هاي رونالدينيو در خارج از باشگاه در كنار انتقادات شديد يوهان كرايف اسطوره بارسا از اين بازيكن در ستون شخصي خود در روزنامه‌هاي اسپانيايي دوران پرتنشي را براي او رقم زد.

به خصوص كه بعد از مصدوميت‌هاي متعدد، باشگاه رونالدينيو را غيرقابل بازگشت خواند تا بي‌انگيزگي در اين بازيكن تشديد شود تا جايي كه اين بازيكن در 2 فصل گذشته تنها در كمتر از نيمي از جلسات تمريني شركت كرد.

واقعيتي كه اولين بار توسط ساموئل اتوئو آشكار شد و به اختلافات اساسي بين ۲ بازيكن انجاميد كه نتيجه آن خارج شدن هر ۲ بازيكن از برنامه‌هاي گوارديولا بود.

اظهارات گوارديولا مبني بر اينكه با هر قيمتي حاضر به فروش اين بازيكنان است سبب شد تا رونالدينيو با قيمتي بسيار پايين‌تر از حد انتظار، چالش جديد خود را با اميد فراموشي ۲ فصل اخير آغاز كند.

اعتقاد خاص كارلو آنچلوتي سرمربي ميلان به رونالدينيو مي‌تواند نقش مهمي در احياي اين ستاره برزيلي در سن‌سيرو داشته باشد.

آنچلوتي پيش از اين گفته بود كه رونالدينيو مي‌تواند به بازگشت ميلان به مسير اصلي كمك زيادي كند: «مهم‌ترين مسئله در اختيار داشتن قهرمانان است و رونالدينيو بدون شك يكي از آنهاست.»

تاريخ درج: 26 تير 1387 ساعت 17:59 تاريخ تاييد: 26 تير 1387 ساعت 19:39 تاريخ به روز رساني: 26 تير 1387 ساعت 19:24
 چهارشنبه 26 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن