تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816187289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت پنجاه هزار واحد مسكوني در شهر جديد هشتگرد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: ساخت پنجاه هزار واحد مسكوني در شهر جديد هشتگرد


كرج - خبرنگار اطلاعات: در اجراي طرح واگذاري 99 ساله زمين، 50 هزار واحد مسكوني در شهر جديد هشتگرد ساوجبلاغ احداث خواهد شد.

مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران در آيين آغاز ساخت اداره مسكن و شهرسازي ساوجبلاغ در شهر جديد هشتگرد گفت: مقدمات اوليه ساخت اين واحدها از سوي اداره مسكن و شهرسازي با مشاركت تعاوني‌هاي مسكن مجري طرح انجام شده است و اين كار اكنون مراحل آماده‌سازي زمين و صدور پروانه را سپري مي‌كند.

ابوالفضل مشكيني افزود: با اجراي اين طرح كه پيش‌بيني مي‌شود چهار سال به طول انجامد، 150 هزار نفر در اين واحدهاي مسكوني اسكان داده خواهند شد.

وي احداث دو هزار واحد اجاره به شرط تمليك در شهر جديد هشتگرد ساوجبلاغ را از ديگر برنامه‌هاي اداره كل مسكن و شهرسازي استان تهران ذكر كرد.

مشكيني اظهار داشت: تسريع در ساخت اين واحدهاي مسكوني، نيازمند همكاري بيشتر شوراي اسلامي شهر و شهردار شهر جديد هشتگرد در صدور مجوزهاي مربوطه است.‌

وي ادامه داد: هم‌اكنون 418 واحد مسكوني اجاره به شرط تمليك در شهر جديد هشتگرد آماده واگذاري به افراد واجد شرايط است كه به علت تامين نشدن برق آنها اين امر محقق نشده است.

اين مسئول همچنين از تصويب طرح احداث شهرك مسكوني سلطان‌آباد و شهر چهارباغ در شهرستان ساوجبلاغ توسط شوراي عالي شهرسازي خبر داد و گفت: اين واحدها در 300 هكتار اراضي در قالب 20 هزار واحد احداث خواهد شد.

مشكيني تصريح كرد: در شهر كوهسار و هشتگرد نيز به ترتيب 25 و 150 هكتار زمين از سوي شهرداري اين مناطق براي ساخت مسكن در نظر گرفته شده است.

وي اظهار اميدواري كرد با فعاليت مستقل اداره مسكن و شهرسازي ساوجبلاغ، زمينه پاسخگويي به مراجعات مردمي، نظارت و سرعت بخشي به ساخت و سازها و اجراي طرحهاي عمراني در اين شهرستان بيش از پيش فراهم شود.

او خاطرنشان كرد: براساس برنامه‌ريزي انجام شده، بزودي اداره مسكن و شهرسازي در شهرستان تهران، ري و پاكدشت نيز فعاليت مستقل خود را آغاز خواهند كرد. استقرار اداره مسكن و شهرسازي در ساوجبلاغ يكي از مصوبات دور اول سفر رئيس جمهوري و هيات دولت به اين شهرستان بود كه محقق‌ شد.

دراين آيين ضمن اهداي دو هزار مترمربع زمين در مجموعه‌ اداري ساوجبلاغ براي احداث ساختمان اداره مسكن و شهرسازي اين شهرستان، با اعطاي لوح تقدير به معاون برنامه‌ريزي و اداري مالي فرماندار ساوجبلاغ، شهرداران چهارباغ، شهر جديد هشتگرد، كوهسار، طالقان، شهر هشتگرد و اعضاي شوراي اسلامي شهر هشتگرد و شهر جديد، از تلاش‌ و همكاري آنان در استقرار اداره مسكن و شهرسازي در اين شهرستان تقدير شد.






 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن