تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816879605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از امتناع از بازى مقابل ايران - محروميت شديد در انتظار چارلتون اتلتيك


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پس از امتناع از بازى مقابل ايران - محروميت شديد در انتظار چارلتون اتلتيك
ايران ورزشى- باشگاه چارلتون اتلتيك به دلايل واهى از انجام بازى دوستانه مقابل تيم ملى ايران سر باز زد تا فدراسيون فوتبال ايران را به تكاپو بيندازد عليه اين باشگاه انگليسى شكايتى تنظيم و به FIFA ارسال كند. طبق اسناد و مداركى كه در اختيار فدراسيون فوتبال ايران قرار دارد و به تأييد اتحاديه فوتبال انگلستان هم رسيده چارلتون براى برگزارى يك بازى دوستانه با تيم ملى ايران به توافق رسيده بود اما مسؤولان اين باشگاه مسائل سياسى را بهانه كردند و در حالى كه مراحل قانونى انجام اين بازى هم طى شده بود ناگهان اعلام كردند نمى توانند مقابل ايران بازى كنند. در همين راستا شنيده ها حكايت از اين دارد كه انگليسى ها به دليل آزمايش موشكى موفقيت آميز سپاه پاسداران جمهورى اسلامى ايران پس از تهديد تل آويو بهانه تراشى كرده اند و اين بازى را يكطرفه لغو كرده اند. به همين دليل فدراسيون فوتبال ايران، پيگير موضوع است و قصد دارد شكايت عريض و طويلى عليه اين باشگاه انگليسى تنظيم كند. البته ترديدى وجود ندارد كه لغو يكطرفه اين بازى از سوى انگليسى ها جوسازى تازه اى عليه كشورمان است تا اذهان عمومى مردمان دنيا را در قبال جمهورى اسلامى ايران به انحراف بكشاند كه پيگيرى هاى فدراسيون فوتبال و محروم كردن تيم چارلتون اتلتيك از سوى FIFA مى توند اين جوسازى تازه را خنثى كند.

به دليل مناسب نبودن زمان پيشنهادى
استراليا، بحرين و ژاپن حريف ايران نشدند

تيم هاى ملى فوتبال استراليا، ژاپن و بحرين با پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران براى برگزارى ديدارهاى تداركاتى با تيم ملى فوتبال كشورمان مخالفت كردند.
اين سه كشور زمان نامناسب تاريخ هاى پيشنهادى كشورمان و همزمانى با مسابقات مقدماتى جام جهانى را دليل اصلى مخالفت خود با برگزارى ديدارهاى تداركاتى عنوان كرده اند. دراين ميان فدراسيون فوتبال كشورمان با ارسال نمابرى به فدراسيون فوتبال بحرين مجدداً تاريخ هاى جديدى را براى برگزارى ديدارتداركاتى با تيم فوتبال بحرين قبل از ديدار با عربستان درتهران را پيشنهاد كرده است كه تاكنون بحرينى ها به درخواست ايران پاسخ قطعى نداده اند.فدراسيون فوتبال كشورمان درتلاش است تا با توجه به لغو ديدارهاى تداركاتى با تيم هاى گروه اول جام جهانى، حريفان تداركاتى ديگرى را جايگزين تيم هاى استراليا، ژاپن و بحرين كند .تيم ملى فوتبال كشورمان در مرحله چهارم رقابت هاى انتخابى جام جهانى با تيم هاى كره جنوبى، كره شمالى ، عربستان و امارات همگروه است و در نخستين ديدار خود روز ۱۶ شهريور ميهمان عربستان خواهد بود.

نماينده آبادان خبر داد:
هيات مديره و مديرعامل بومى
براى صنعت نفت

قرار است صنعت نفت بومى شود. از هيات مديره و مديرعامل گرفته تا بازيكنان آبادانى هاى معترض براى اين كار از وزير نفت درخواست كمك كرده بودند و حالا نماينده آبادان در مجلس از وقوع تغييرات در هيات مديره صنعت نفت ظرف روزهاى آينده خبر مى دهد. سيدعلى دهدشتى در اين باره مى گويد: به زودى تغييرات در هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان صورت خواهد گرفت.
فوتبال آبادان براى پيشرفت نياز به حمايت بيشتر وزارت نفت دارد و در رأس آن وزير نفت بايد توجه بيشترى به اين تيم داشته باشد.
باشگاه صنعت نفت نياز به تغييرات اساسى در هيات مديره و كادر فنى و بكارگيرى پيشكسوتان بومى دارد و طبق قول وزير نفت اين تغييرات بزودى صورت خواهد گرفت .
فوتبال آبادان براى پيشرفت بيشتر نياز به يك برنامه ريزى بلندمدت دارد و بايد اين برنامه ريزى را از تيم هاى پايه شروع كنيم .

فولاد فردا به تركيه مى رود

ايران ورزشى - تيم فوتبال فولاد خوزستان جهت برپايى اردويى ۱۰ روزه به زودى عازم تركيه خواهد شد.
پس از قطعى شدن حضور فولاد در رقابت هاى ليگ برتر، اين تيم چهارشنبه جهت برپايى اردويى ۱۰ روزه عازم تركيه مى شود. تا كنون انجام يك بازى تداركاتى در اين اردو قطعى شده است.

به سفارش اميدوار رضايى
اميرى معاون اجرايى باشگاه استقلال

ايران ورزشى - على فتح ا... زاده پس از موافقت هيات مديره با بازگشت على اميرى، اين عضو سابق استقلال را به سمت معاون اجرايى اين باشگاه منصوب كرد.
على اميرى به سفارش اميدوار رضايى در باشگاه استقلال پست ادارى گرفته است.
اين تغيير و تحول را عده اى در راستاى حفظ فتح ا... زاده و حمايت اعضاى هيات مديره از مديرعاملى ايشان مى دانند. اميرى پيش از اين به دلايلى نامعلوم از باشگاه استقلال كنار گذاشته شده بود.

هيچ خبرنگارى نيست
كاروان ۳۸ نفره استقلال به تركيه رفت

ايران ورزشى - كاروان ۳۸ نفره استقلال عصر ديروز از طريق فرودگاه امام خمينى (ره) به تركيه رفت. در ميان اعزام شدگان به غير از بازيكنان، كادر فنى و نظرى جويبارى نام ديگرى به چشم نمى خورد. قرار است فتح ا... زاده پس از چند روز به همراه عكاس اختصاصى باشگاه استقلال به تركيه برود. قلعه نويى از مسوولان باشگاه استقلال خواسته هيچ خبرنگار و عكاسى را همراه اين تيم به تركيه اعزام نكنند تا او در راستاى دور كردن رسانه ها از استقلال توفيق بيشتر پيدا كند!

خطرحذف ذوب و مقاومت از ليگ برتر
اساسنامه دو باشگاه
تحويل نداده شده است

ايران ورزشى- قرعه كشى ليگ هشتم امروز در حالى برگزار مى شود كه هنوز دو باشگاه ذوب آهن و مقاومت سپاسى اساسنامه جديدشان را به فدراسيون نداده اند و به همين خاطر هم در خطر حذف از مسابقات قرار دارند. به گفته عزيزا... محمدى رييس سازمان ليگ باشگاه هايى كه اساسنامه اصلاح شده خود را به فدراسيون قبل از قرعه كشى ندهند از ليگ هشتم حذف مى شوند. ديروز سعيد آذرى مدير عامل ذوب آهن از هماهنگى ها براى تحويل اساسنامه خبر داد:« مساله نگران كننده نيست چرا كه هماهنگى ها انجام شده است و اساسنامه باشگاه ذوب آهن آماده است.» همچنين آيت الهى رييس هيات فوتبال فارس در اين باره گفت: اساسنامه مقاومت سپاسى حاضر است و تا ساعت ۱۰ صبح فردا (امروز) تحويل فدراسيون مى شود و مشكلى براى حضور مقاومت در قرعه كشى وجود ندارد. قرعه كشى ليگ هشتم امروز ساعت ۱۶ در فدراسيون برگزار مى شود.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن