تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816663542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
¤ كريم باقري، عليرضا واحدي نيكبخت و ميثاق معمارزاده صبح ديروز با حضور در هيات فوتبال تهران قرارداد خود را با باشگاه پيروزي به ثبت رساندند. باقري كاپيتان سرخپوشان قرارداد خود را براي يك فصل ديگر تمديد كرد. معمارزاده پس از ثبت قرارداد دو ساله با تيم ديهيم جنوب غرب تهران بصورت قرضي و براي يك فصل به پيروزي پيوست و عليرضا واحدي نيكبخت به مدت دو فصل ديگر قراردادش را با پيروزي تمديد كرد. نيكبخت پس از ثبت قراردادش در هيات فوتبال با بيان اينكه در قرارداد من هيچ شرط و شروط خاصي ذكر نشده بود گفت: ديروز با افشين قطبي كه در آمريكا حضور داشت تلفني صحبت كردم و تمام كدورت ها و مشكلات حل شد و ديگر من و قطبي هيچ مسئله اي براي ادامه همكاري نداريم. در مجموع تمام توافقات صورت گرفته كه اكنون منجر به ثبت اين قرارداد شده است.
¤ مصطفي آجورلو به عنوان رئيس جديد شوراي مركزي اتحاديه باشگاههاي فوتبال انتخاب شد. در انتخابات اتحاديه باشگاههاي ايران كه صبح ديروز برگزار شد مصطفي آجورلو به اتفاق آرا به عنوان رئيس جديد شوراي مركزي اتحاديه انتخاب شد. همچنين علي محمد مرتضوي به عنوان دبيركل اتحاديه و آرش جابري و رجبي به عنوان بازرسان و عبدالرحيم فريد نيز به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. اعضاي جديد براي دو سال در اتحاديه باشگاه هاي فوتبال ايران فعاليت خواهند كرد.
¤ سهراب بختياري زاده، علي سلماني، محمد نوازي و شاهين خيري با تيم فوتبال صباباتري قم به توافق رسيده و با اين تيم قرارداد داخلي امضا كردند.يحيي گل محمدي سرمربي تيم فوتبال صباباتري قم ضمن تاييد خبر فوق گفت: با سهراب بختياري زاده، علي سلماني، محمد نوازي، شاهين خيري و چند بازيكن خارجي به توافق رسيديم و حتي قرارداد داخلي با برخي از آنها به امضا رسيده است، ضمن اينكه سه بازيكن خارجي در دو پست هافبك و فوروارد به كار گرفته خواهند شد.گل محمدي در مورد غلامرضا رضايي و مرتضي اسدي گفت: اين دو بازيكن با تيم صباباتري قرارداد دارند و به هيچ عنوان قصد واگذاري و يا فروش آنها به تيم هاي ديگر را نداريم.
¤ عباس سيمكاني كه فصل گذشته هدايت تيم اميدهاي ذوب آهن را برعهده داشت و توانست اين تيم را به مقام قهرماني اميدهاي كشور برساند به عنوان يكي از اعضاي كادر فني تيم بزرگسالان ذوب آهن مشغول به كار شد. در حال حاضر مجيد صالح به عنوان مربي در كنار منصور ابراهيم زاده فعاليت مي كند.
¤ رئيس هيئت فوتبال تبريز گفت: با توجه به دستور رئيس جمهوري و پيگيري رئيس سازمان، قرار است از تهران فقط پيروزي و استقلال در ليگ برتر حضور داشته باشند. جواد ششكلاني افزود: با توجه به دستورات مديران رده بالا، يك تيم ليگ برتري به آذربايجان شرقي داده خواهد شد؛ اما اينكه كدام تيم به اين استان واگذار مي شود، تا پايان هفته مشخص خواهد شد. عضو هيئت مديره تراكتورسازي در مورد احتمال واگذاري امتياز اين تيم به ماشين سازي، عنوان كرد: پس از آنكه يك سهميه ليگ برتري به استان داده شد، تصميم بعدي گرفته مي شود كه كدام تيم در ليگ برتر حاضر باشد.
¤ ديروز خبري عجيب و در نوع خود جالبي روي خبرگزاري ايرنا و به نقل از سايت باشگاه كوروچي ازبكستان آمده بود. هرچند در فصل نقل و انتقالات در تمام باشگاههاي دنيا احتمال هر نوع جابه جايي بازيكنان وجود دارد اما خبر حضور ساموئل اتوئو مهاجم كامروني بارسلونا در اين تيم ازبكي كمي عجيب به نظر مي رسيد.بنا به خبر سايت رسمي باشگاه كوروچي ازبكستان حريف تيم سايپا ايران در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا اتوئو ستاره كامروني فوتبال بزودي به اين تيم ملحق مي شود. اتوئو با قراردادي 6 ماهه و قبل از بازي با سايپا در تاريخ 27 شهريور پيراهن كوروچي را خواهد پوشيد. مهاجم كنوني بارسلونا از تاريخ 17 جولاي - 27 مرداد - براي بازيهاي نيم فصل دوم ليگ ازبكستان در كوروچي خواهد بود. بنا بر اين او در بازي روز 22 جولاي كوروچي برابر دينامو سمرقند در ليگ ازبكستان به زمين مي آيد.وب سايت باشگاه كوروچي اعلام كرده كه جذب اتوئو تاثير فراواني در موفقيت كوروچي در ليگ قهرمانان آسيا خواهد داشت.
¤ سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران با بيان اينكه به دنبال جذب يك دروازه بان ليگ يكي هستيم تا در كنار طالب لو و نامداري به عنوان دروازه بان سوم فعاليت كند گفت: قرار است در كنار جذب اين دروازه بان يك مهاجم دانماركي كه گويا گلزن خوبي است در اردوي تركيه به ما ملحق شود تا در صورت تاييد كادر فني آن مهاجم را هم جذب كنيم. نظري جويباري افزود: با تمديد قرارداد مجتبي جباري كار ما در فصل نقل و انتقالات در استقلال به اتمام خواهد رسيد.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن