تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816787021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از 12 هزار اثر در جشنواره آخرين منجي شركت كرده اند امريكايي هايي با هزار و 583 اثر بيشترين آثار را درباره مهدويت نوشته اند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بيش از 12 هزار اثر در جشنواره آخرين منجي شركت كرده اند امريكايي هايي با هزار و 583 اثر بيشترين آثار را درباره مهدويت نوشته اند
تهران – حيات

محمدصادق افراسيابي با اعلام ارسال 12 هزار اثر به جشنواره آخرين منجي گفت: آخرين مهلت ارايه و ارسال آثار به اين جشنواره تا پايان 16 مرداد ماه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار فرهنگي حيات ،محمدصادق افراسيابي دبير اجرايي جشنواره آخرين منجي طي نشستي خبري درمورد روند برگزاري اين جشنواره به بيان توضيحاتي پرداخت و گفت: اين جشنواره به دليل بخش ها و نحوه برگزاري با تمامي جشنواره هايي با موضوع مهدويت متفاوت است و ما قصد داريم اين جشنواره را به عنوان يك حركت فرهنگي به ثبت برسانيم. حضور سازمان هاي مختلف و همكاري پيرامون يك موضوع واحد در اين جشنواره مي تواند مبناي اتحاد ملي و انسجام اسلامي قرار گيرد. موضوعي كه تمامي فرق شيعيان، مسلمانان و تمامي اديان به آن اعتقاد دارند.
افراسيابي در ادامه درمورد بخش هاي گوناگون جشنواره گفت: جشنواره آخرين منجي در سه بخش اصلي علمي، ادبي و رسانه هاي ديجيتال برگزار خواهد شد. بخش علمي شامل پايان نامه، مقاله و رساله دكتري است كه متولي اجرايي اين بخش بسيج دانشجويي دانشگاه هاي تهران است. بخش ادبي كه متولي اجراي آن روزنامه جام جم است شامل قطعات ادبي، شعر و داستان كوتاه است، بخش رسانه هاي ديجيتال كه شامل حوزه هاي وبلاگ و وب سايت، نرم افزارهاي چند رسانه اي، نرم افزارهاي تلفن همراه و بازي هاي رايانه اي با موضوع منجي، آخر الزمان، مهدويت، انتظار و ... است، متولي اجراي آن مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامي است.
وي همچنين درمورد بخش هاي ويژه اين جشنواره گفت: فيلم كوتاه، نماهنگ، طرح هاي نوين و نغمه هاي آسماني از بخش هاي ويژه اين جشنواره اند. فيلم كوتاه شامل فيلم هاي كوتاه مستند، داستاني، پويانمايي و فيلم نامه نويسي با موضوع منجي در اديان است كه آثار برگزيده اين بخش از شبكه هاي سراسري رسانه ملي پخش خواهند شد.
افراسيابي همچنين با بيان اين مطلب كه تاكنون 12 هزار اثر به دبيرخانه جشنواره رسيده است، گفت: در بخش مقاله و پايان نامه 325 اثر، در بخش 1167 اثر، در بخش قطعات ادبي 2296 اثر، در بخش داستان كوتاه 147 اثر، در بخش رسانه هاي ديجيتال 1500 اثر، در بخش نماهنگ 50 اثر، در بخش فيلم كوتاه 35 اثر، در بخش ايده هاي نوين 50 طرح ناب، در بخش نمايشنامه و فيلمنامه 500 اثر و در بخش نغمات آسماني بيش از 5 هزار اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است. همچنين مهلت دريافت آثار تا 15 مرداد تعيين شده است و آثاري كه بعد از اين زمان ارسال شدند در جشنواره سال آينده شركت داده مي شوند.
برخورداري مدير مركز بين المللي اين جشنواره در ادامه نشست درمورد فعاليت ها و برنامه هاي اين بخش گفت: از آنجاييكه موضوع مهدويت موضوعي فراملي و فرازباني است و كسانيكه به منجي آخرالزمان اعتقاد دارند در سطح جهان از پراكندگي خوبي برخوردارند تصميم گرفته شد اين بخش در 5 رشته به فعاليت بپردازد، بخش شعر، داستان كوتاه، وب سايت، وبلاگ از زيرشاخه هاي اين بخش خواهد بود.
برخورداري در ادامه با بيان اين مطلب كه 4951 كشور مختلف در اين جشنواره شركت كرده اند، گفت: كشور ايالات متحده آمريكا با 1583 اثر، انگليس با 945 اثر، كويت با 887 اثر، آلمان با 407 اثر، كانادا با 282 اثر، رماني با 221 اثر، سوئد با 180 اثر، امارات با 176 اثر، نروژ 169 اثر و يونان با ارسال 101 اثر به دبيرخانه اين جشنواره به عنوان 10 كشور اولي هستند كه بيشترين آثار را با موضوع منجي به اين جشنواره ارسال كرده اند.
همچنين اطلاع رساني اين بخش از طريق شبكه هاي العالم، الكوثر، سحر، المنار لبنان و پرس تي وي صورت گرفت.
افراسيابي همچنين از حركت نوآورانه دانشجويان دانشگاه تهران در مدت برگزاري اين جشنواره خبر داد و گفت: دانشجويان دانشگاه تهران از 13 رجب مصادف با ولادت حضرت علي(ع) در مدت يك ماه، با پاي پياده به مقصد كربلا حركت خواهند كرد و در استان هاي مختلف كشور به اجراي برنامه خواهند پرداخت.
افراسيابي همچنين درمورد اختتاميه اين جشنواره گفت: تقدير از 5 نفر اول، دوم و سوم درهريك از بخش ها و تقدير از پيشكسوتان حوزه مهدويت و اهداي نشان خادمين و نشان خادم ويژه از برنامه هاي اختتاميه جشنواره خواهد بود.
پايان پيام
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن