تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815236907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعواي كودك درون مصطفوي و فتح‌الله‌زاده


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: دعواي كودك درون مصطفوي و فتح‌الله‌زاده


فوتبال- بابك پور عالي:‌
مديرعامل پرسپوليس كه انگار سرش درد مي‌كند براي جنجال، مي‌گويد: «امسال استقلال را با 4 گل شكست مي‌دهيم» و فتح‌الله‌زاده هم در پاسخ مي‌گويد: «آرزو بر جوانان عيب نيست.»

اين روزها كري‌خواني مديران دو باشگاه پرسپوليس و استقلال، از رقابت اين 2 تيم براي خريد بازيكن نيز جذاب‌تر شده است.

داريوش مصطفوي كه فقط 20روز از دوره مديريتش در باشگاه پرسپوليس مي‌گذرد در اين مدت حسابي گرد و خاك بلند كرده است؛ ابتدا با آوردن مديرعامل استيل‌آذين به پرسپوليس، بعد با آوردن قطبي و خريد بازيكنان آن‌چناني و حالا با كري خواندن براي تيم رقيب.البته علي فتح‌الله‌زاده هم ختم برخورد با اين‌گونه رفتارها است.

مديرعامل استقلال كه سال گذشته به خاطر حضور حبيب كاشاني در راس باشگاه پرسپوليس زياد مجال حاشيه‌سازي را پيدا نكرد، حالا با وجود داريوش مصطفوي شرايط را متفاوت مي‌بيند و بدش نمي‌آيند كمي هم حاشيه‌سازي كند. به همين خاطر هم بگومگوي‌هاي رسانه‌اي اين دو مدير فوتبال ايران حسابي بالا گرفته و هيچ‌يك نمي‌خواهد عرصه را به ديگري واگذار كند.

1 - سرآغاز تمام اين كري‌خواني‌ها از نيكبخت واحدي شروع شد؛ بازيكني كه گفته مي‌شود در آستانه ترك پرسپوليس و قرارداد بستن با استقلال قرار دارد. مصطفوي در مورد نيكبخت مي‌گويد: «نيكبخت با پرسپوليس بزرگ شده است و پرسپوليس هم به نوعي به او بدهكار است. ما هيچ وقت اين احساس را نداريم كه او با ما نباشد. در اين رابطه با قطبي نيز صحبت كرده‌ام و او اين بازيكن را دوست دارد و هيچ مشكلي در سر راه پيوستنش به پرسپوليس وجود ندارد. ما نيكبخت و قطبي را با هم مي‌خواهيم. ما نيكبخت و خليلي و نيكبخت و توره را با هم مي‌خواهيم، يك تيم منسجم با بازيكناني مثل منصوري، فهيم، زارعي جوان كه در ليگ هشتم حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت. پس بهتر است استقلالي‌ها فكر خودشان باشند و اينقدر دنبال بازيكنان ما نيايند. فتح‌الله‌زاده مي‌خواهد با جذب نيكبخت پايه‌هاي مديريتش را در استقلال مستحكم كند!»

اين جمله آخر مصطفوي اشاره مستقيم به مديرعامل استقلال داشت. به همين خاطر هم فتح‌الله‌زاده نتوانست آن را بي‌پاسخ بگذارد؛ «ما هيچ نيازي به نيكبخت نداريم. البته عليرضا از بهترين بازيكنان ايران است، اما به خاطر تعهداتي كه داريم هيچ گاه دنبال بازيكنان پرسپوليس نخواهيم رفت. پس بهتر است خيال مصطفوي و دوستانش كه فقط به‌دنبال پول خرج كردن بي‌حساب و كتاب است، از بابت نيكبخت راحت باشد.»

2 - دومين سوژه ديدار سوپرجام باشگاه‌هاي ايران ميان استقلال و پرسپوليس است؛ ديداري كه اگر برگزار شود، تاريخ آن هشتم مرداد خواهد بود. مصطفوي انگار سرش درد مي‌كند براي جار و جنجال؛ «سوپرجام‌ها در تمام دنيا، يك بازي تشريفاتي است و كشور ما هم از اين قاعده مستثني نيست. ما مي‌خواهيم تيم‌مان را آماده كنيم و حضور موفقي در ليگ آتي داشته باشيم. معتقدم بايد نوار تساوي‌هاي پي‌درپي پرسپوليس و استقلال پاره شود. به همين خاطر با تمام احترامي كه براي تيم استقلال قائليم، مي‌خواهيم آنها را در مسابقات ليگ با 4 گل شكست دهيم.»شكست استقلال آن هم با 4گل. فتح‌الله‌زاده هر چقدر هم كه صبور باشد، در اين يك مورد نمي‌تواند سكوت اختيار كند. او مي‌گويد: «از قديم گفته‌اند آرزو بر جوانان عيب نيست. البته چيزي كه به‌نظر من عجيب مي‌آيد، پيش‌بيني‌ دقيق داريوش‌خان است. اينكه پرسپوليس با 4 گل استقلال را مي‌برد، فقط در يك صورت مي‌تواند درست باشد و آن اينكه مديرعامل پرسپوليس خواب نما شده باشد.

مصطفوي اگر بداند روي نيمكت ما امير قلعه‌نويي مي‌نشيند، هيچ گاه اين‌طوري نتيجه داربي را قضاوت نخواهد كرد!»

3 - اوج كري‌خواني مصطفوي و فتح‌الله‌زاده اينجا است و البته مقصر هم مديرعامل پرسپوليس است. او وقتي مي‌خواهد بگويد وقت سر خاراندن ندارد، اين‌گونه منظورش را به مخاطب مي‌رساند؛ «در حال حاضر تمام وقتم صرف آماده‌سازي هرچه مطلوبتر تيم است و آنقدر گرفتارم كه ممكن است هنگام عبور از كنار فتح‌الله‌زاده، او را نشناسم. در هر حال ورزش هميشه به ما ياد داده كه به پيشكسوت‌ها احترام بگذاريم، حال اگر فتح‌الله‌زاده از من كوچكتر است، تفكراتش را در اين باره بيشتر كند!»

شما جاي مديرعامل استقلال بوديد در واكنش به اين اظهارنظر چه مي‌گفتيد؟! زياد لازم نيست فكر كنيد، چون خود فتح‌الله‌زاده بهترين پاسخ را در آستين دارد؛ «مصطفوي گفته مرا نمي‌شناسد؟! البته حق هم دارد كه نشناسد، چون او دچار آلزايمر شده است. اين فراموشي هم به خاطر كهولت سن است. او آنقدر پير شده كه گذشته را به ياد نمي‌آورد وگرنه دليلي ندارد كه بگويد مرا نمي‌شناسد!».

مطمئنا اين جنگ و جدل گفتاري تا پايان سال ادامه خواهد داشت. پرسپوليس و استقلال به خاطر حضور هر دو در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر ايران، با هم در رقابت هستند و مديران آنها هم از هر حربه‌اي براي تخريب يكديگر و پيشي گرفتن از رقيب استفاده خواهند كرد.

تاريخ درج: 24 تير 1387 ساعت 12:27 تاريخ تاييد: 24 تير 1387 ساعت 13:06 تاريخ به روز رساني: 24 تير 1387 ساعت 13:00
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن