تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816761554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مالدينى: ميلان خانه دوم من است


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: مالدينى: ميلان خانه دوم من است
پائولو مالدينى كه در طى چند سال اخير و حتى در دوران حضور حرفه اى خود بهترين مدافع شناخته شده است به دوران بازنشستگى نزديك شده است اما بايد كمى ديگر صبركرد. بايد گفت كه مالدينى نام بزرگى است كه همه را تحت تأثير خود قرار است بخصوص با نگاه كردن به عملكرد درخشان او در دوران كارى اش. مالدينى از دورانى مى آيد كه بزرگانى همچون پلاتينى و مارادونا در آن بازى مى كردند و از كنار اين مسأله به راحتى گذشتن بسيار سخت است. مالدينى بهترين مدافع است، او بيشترين بازى را براى تيم ملى ايتاليا انجام داده است، او ... همه اينها در ۲۳ فصل حضور وى در ميادين فوتبال صورت گرفته است و آن هم فقط و فقط براى يك تيم يعنى ميلان. اين شماره ۳ رؤيايى سرانجام هم در اين باشگاه از دنياى فوتبال خداحافظى خواهد كرد. از سال ۱۹۸۹ كه او اولين حضورش در يك فينال اروپايى را تجربه مى كرد تا ۷ فينال ديگر من افتخار همراهى و از نزديك پيگيرى كردن او را داشته ام. او مقابل استوا بخارست، بنفيكا، مارسى، بارسلونا، آژاكس، يوونتوس و ليورپول (۲بار) در فينالهاى اروپايى به ميدان رفته است. او در همه بازى ها بى نقص بوده است تا مى رسيم به همان دقيقه ۶۵ فينال آتن. مالدينى پس از اينكه توانست در آتن فينال را از ليورپول ببرد و جام را بالاى سر ببرد بعد گفت: ما بهترين تيم ايتاليا، اروپا و جهان در طول ۲۰ سال گذشته بوده ايم. وقتى كه من جامى را بالا مى برم درباره همه افتخاراتى فكرمى كنم كه در اين سالها كسب كرده ام و همچنين افرادى كه به من نزديك هستند و كسانى كه از من حمايت مى كنند. پائولو ماه گذشته ۴۰ ساله شد. او بعد از جام جهانى ۲۰۰۲ كره جنوبى ـ ژاپن با تصميمى عاقلانه و تشخيص وضعيت خود از فوتبال ملى كنار كشيد و حتى فراخوان براى حضور در يورو ۲۰۰۴ را نيز كنار گذاشت. او در آن زمان گفت: مهمترين چيز اين است كه يك بازيكن ۳۴ ساله نمى تواند در چنين تورنمنت هايى بازى كند اما اكنون چه شده است كه مالدينى با دارا بودن چنين تجربه اى به ماندن اصرار دارد. با خداحافظى بيلى كاستاكورتا در انتهاى فصل گذشته سرى A مالدينى مسن ترين بازيكن حاضر در جمع روسونرى است كه همچنان بازى مى كند. مالدينى مى گويد: پايان دادن به دوران حضورم با اين افتخار خوب خواهد بود بازنشستگى من به انگيزه ام وابسته نيست اما به بدنم بستگى دارد.راستى چرا؟ چه چيز ذهن مالدينى را براى ماندن در مستطيل سبز تسخير كرده است. مالدينى كه در گرداندن يك كمپانى البسه با كريستين ويرى شراكت دارد از اقبال خوبى از سوى هواداران ميلان برخوردار است و با چهره دوست داشتنى اش نيز هواداران هم از دورى او از ميادين فوتبال خوشحال نخواهند شد. به هرحال در جهان فوتبال پيدا كردن بازيكنى كه تمام عمر فوتبالى اش را در يك باشگاه بگذراند به ندرت صورت مى گيرد. فصل آينده فوتبال اروپا و ايتاليا آخرين فصل حضور يك ستاره و يك اسطوره بزرگ را به خود خواهد ديد و اين ستاره كسى نيست به جز پائولو مالدينى.
•پائولو، شما قبلاً گفته بوديد كه سال ۲۰۰۸ آخرين سال حضورتان به عنوان يك بازيكن خواهد بود. شما اكنون همان پيراهنى را بر تن داريد كه در طى ۲۴ سال گذشته داشته ايد. ميلان چه معنايى براى شما مى دهد؟
- ميلان شبيه خانواده دوم من است. پدرم يك فوتباليست بود و كاپيتان همين تيم و من از او پيروى كرده ام. پسرم در تيم جوانان ميلان بازى مى كند اگرچه به اين معنا نيست كه بطور قطع او يك فوتباليست خواهد شد. براى خانواده مالدينى ميلان ارزش بزرگى دارد.
•راز باقيماندن شما براى مدت طولانى در سطح بالا چيست؟ آيا سبك بازى كردن شما در طول اين سال ها تغيير يافته است؟
- يكى از مهمترين دلايل اين مسأله اين است كه من در يك تيم خوب بازى مى كنم كه شور و اشتياق من را افزايش داده است. با گذشت زمان شما تجربه به دست مى آوريد. شما شايد از نقطه نظر فيزيكى كم بياوريد اما از نظر تاكتيكى و ذهنى پيشرفت مى كنيد.
•جام باشگاه هاى جهان چه مقدار براى شما و تيم اهميت داشت؟
-ما اهميت زيادى براى آن قائل بوديم چرا كه سبب شد قهرمان جهانى شويم. اين مسابقات اوج فوتبال باشگاهى بود. راهى كه در دوران فوتبالى ام چند بارى در آن سفر كرده ام و در نهايت به پيروزى ختم شد . متأسفانه تيم ما در سال هاى ۱۹۹۳ ، ۱۹۹۴ و ۲۰۰۳ در اين رقابت ها باخت كه اين مسأله هميشه مايه ناراحتى ما بود كه به عنوان يك بازنده زمين را ترك كنيم چرا كه اين مسابقات يك رقابت مشكل است. يوكوهاماى ۲۰۰۷ يك فرصت واقعى بود و ما از آن استفاده كرديم.
•بوكا جونيورز در قامت يك تيم خوب قرار داشت. درباره آنها چه چيزى مى توانيد به ما بگوييد؟
-به نظر من آنها قويترين تيم آرژانتين هستند.انتقام گرفتن از آنها خيلى شيرين بود، درواقع اين قهرمانى باعث شد تا من دررابطه با خداحافظى از فوتبال تجديد نظركنم و تصميم بگيرم يك فصل ديگر با ميلان قراردادم را تمديد كنم.
•وضعيت جسمانى شما و ميلان چگونه است؟
-وضعيت جسمانى من ايده آل است ، براى اينكه من ديگر احساس درد نمى كنم. من نياز به بازى كردن در چند مسابقه دارم كه بتوانم براى شروع فصل به بهترين وضعيتم برسم. كاكا هم موقعيت مشابه من را دارد. تيم وضعيت رو به پيشرفت دارد اگرچه ما هنوز يك استمرار درستى در سرى A پيدا نكرده ايم اما قصد داريم در فصل آينده اين كاستى ها را هم در اسكودتو و هم در جام يوفا جبران كنم.
•شما در دوران بازيگريتان با بهترين بازيكنان همبازى بوده ايد. چگونه كاكا و رونالدينيو را مقايسه مى كنيد؟
-بالاتر از همه اينها كاكا يك انسان محجوب و سختكوش است. در فوتبال او تركيبى از تكنيك عالى و توانايى گلزنى با سرعت فوق العاده است. كه اين آخرى در فوتبال مدرن يك امر اساسى است. رونالدينيو هم يك بازيكن كلاس جهانى است و هنگامى كه آماده باشد به تيم از نظر تكنيكى و شخصيتى كمك مى كند. بگذاريد اميدوار باشيم كه او به سرعت به ميلان بيايد تا با ما همكارى كند. وى يك قدرت گلزنى ذاتى را با خود دارد چرا كه توانايى بالايى در تبديل كردن توپ هاى رسيده به يك فرصت گلزنى دارد.
•برگرديم به گذشته، آيا شما بابت اينكه جزيى از تيم ايتالياى قهرمان جام جهانى آلمان نبوديد ناراحت شديد؟ آن هم بعد از آنكه شما در ۴ تورنمنت جام جهانى ماقبل شركت كرده بوديد و سابقه ۱۲۶ بازى ملى را نيز دارا بوديد؟
-سال ۱۹۹۰ خيلى ناراحت كننده بود آن هم وقتى كه ما مقابل آرژانتين در نيمه نهايى باختيم و همچنين در سال ۱۹۹۴ كه ما در فينال به وسيله برزيل شكست خورديم. بنابراين ناراحتى هاى من مربوط به جام جهانى آلمان نمى شود.
•خوش شانسى و توانايى به شما اين شانس را داده است كه دوران فوتبالى خود را به عنوان يك قهرمان به پايان ببريد...
-آمارها براى خيلى چيزها در نظر گرفته مى شود اما وقتى من به اين آمارها نگاه مى كنم مى بينم كه اين رقابت ها تنها جايى است كه من بيشتر از اينكه برده باشم باخته ام. من مى خواهم دوران فوتبالى ام را با جفت كردن اين آمارها به پايان برسانم. من عاشق اين هستم كه فصل آينده با ميلان به موفقيت هاى بزرگى در ايتاليا و اروپا دست يابم.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن