تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817317129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: ايستگاه ورزش
استعفاي مديرعامل مس و تهديد مظلومي

اعتماد ملي: مديرعامل باشگاه مس كرمان از سمت خود استعفا داد. به گزارش مهر حميد نيك‌نفس به دليل اينكه مسوولا‌ن رده بالا‌ي شركت صنايع مس به تعهدات مالي خود نسبت به پرداخت بودجه تخصيص‌يافته به اين باشگاه عمل نكرده‌اند، از سمت خود استعفا داده است. پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس با انتقاد از عوامل به وجود آمدن اين مشكل به فارس گفت:

سفرهاي خارجي افشين نوروزي لغو شد

اعتماد ملي: سومين سفر برون‌مرزي افشين نوروزي لغو شد تا تنها نماينده پينگ‌پنگ ايران در المپيك مجبور شود در تهران تمرين كند.بعد از اينكه نوروزي سهميه المپيك را گرفت، فدراسيون پينگ‌پنگ اردو و مسابقه برون‌مرزي براي او در نظر گرفت، اما نه به مسابقات چين و سنگاپور اعزام شد و نه به اردوي اسلواكي. نوروزي كه بعد از گرفتن سهميه در مسابقات دانشجويان آسيا در مغولستان و كاپ آسيا ژاپن شركت كرده بود، چندي پيش نيز در تورنمنت آمريكا حضور داشت. او تا المپيك در تهران با تيم جوانان و چند بازيكن كره‌اي كه حريفان تداركاتي ملي‌پوشان ايران هستند تمرين مي‌كند. ‌

استقلا‌ل امروز به تركيه مي‌رود

اعتماد ملي: تيم فوتبال استقلا‌ل امروز عازم تركيه مي‌شود. تيم استقلا‌ل قرار است اردويي يك هفته‌اي در 100 كيلومتري استانبول برپا كند تا بازيكنان اين تيم براي بازي‌هاي ليگ برتر آماده شوند. كاروان تيم استقلا‌ل ساعت 16 از طريق فرودگاه امام عازم تركيه مي‌شوند و روز سوم مردادماه به ايران برمي‌گردند.

برنز عليرضايي و بدشانسي بيداريان در مسابقات شناي كرواسي

اعتماد ملي: محمد عليرضايي با دو بار ركوردشكني در 50 متر قورباغه، مدال برنز مسابقات انتخابي المپيك كرواسي را گرفت.عليرضايي با زمان 27 ثانيه و 95 صدم ثانيه و 36 صدم ثانيه ركوردزني بعد از شناگران اسلووني، سوم شد. عليرضايي با اين ركورد و سهميه 100 متر قورباغه المپيك پكن منتظر است به جايگاهي بهتر از بيست‌وششمي رده‌بندي فينا برسد.عليرضايي ديروز هم به فينال 200 متر مسابقات كرواسي رسيد. اما با زمان دو دقيقه و 27 ثانيه و 48 صدم ثانيه فيناليست شد.ديروز در حالي كه انتظار مي‌رفت محمد بيداريان نيز سهميه 100 متر آزاد المپيك را بگيرد دوباره با بدشانسي روبه‌رو شد. بيداريان روز پنجشنبه گذشته در مرحله نيمه‌نهايي 100 متر آزاد، ماده تخصصي‌اش در حالي كه اين اميدواري وجود داشت كه سهميه را بگيرد، با شناگر اسرائيل هم‌گروه شد و از ادامه مسابقه انصراف داد.ديروز صبح در مرحله مقدماتي 200 متر آزاد، جايي كه بيداريان فرصت داشت در 100 متر اول به ركورد ورودي المپيك برسد، باز هم شناگر اسرائيلي حضور داشت و بيداريان در همان آغاز كنار رفت.

دوري 6 ماهه محسن خليلي از فوتبال

ايسنا:‌ محسن خليلي مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس براي شش ماه فوتبال را از دست داد. ‌ خليلي كه در حال حاضر به همراه اعضاي تيم ملي در اردوي ماربلا‌ي اسپانيا حضور دارد با پارگي رباط صليبي پاي چپش به احتمال فراوان نمي‌تواند تا شش ماه ديگر براي تيم ملي و تيم باشگاهي‌اش بازي كند. ‌ خليلي يك روز پيش از سفر تيم ملي به اسپانيا دويدن نرم را آغاز كرده بود، اما به دليل آسيب‌ديدگي‌اش در اردوي اسپانيا جدا از ساير بازيكنان تيم ملي تمرين مي‌كرد. ‌ ‌پس از مشخص شدن عمق آسيب‌ديدگي‌ او بايد پاي خود را به تيغ جراحان بسپارد و احتمال دارد كه براي انجام عمل جراحي در يكي از كلينيك‌هاي معتبر اسپانيا بستري شود. ‌

انتقال ست‌كوويچ از سرمربيگري واليبال نوجوانان به بزرگسالا‌ن

اعتماد ملي:‌ فدراسيون واليبال بعد از اينكه زوران گائيچ سرمربي تيم ملي بزرگسالا‌ن را كنار گذاشت، از مذاكره با مربيان مطرح جهان خبر داد. اما آنها رضايت داده‌اند تا ست‌كوويچ مربي تيم نوجوانان را به اين سمت انتخاب كنند.

يوتسا ست‌كوويچ كه در چند سال حضور خود با انتقادات زيادي مواجه شد با قهرماني جهاني كه با تيم نوجوانان به دست آورد، تا حدودي محبوبيت پيدا كرد. هر چند او سال پيش با تيم پتروشيمي ماهشهر در ليگ برتر نتيجه قابل توجهي نگرفت.

فدراسيون واليبال ديروز اعلا‌م كرد كه مسابقات جام كنفدراسيون واليبال آسيا به زودي برگزار مي‌شود و فرصت چنداني براي مذاكره با مربيان ديگر وجود ندارد. به همين دليل آنها قصد دارند بعد از بازگشت ست‌كوويچ از صربستان با او وارد مذاكره شوند.

اولين پاس گل مهدوي‌كيا در فصل جديد

اعتماد ملي: مهدي مهدوي‌كيا اولين بازي خود در فصل جديد را براي اينتراخت فرانكفورت انجام داد. او كه 10 روزي است تمرينات اين فصل را با اينتراخت آغاز كرده ديروز در يك بازي دوستانه مقابل تيم اتريشي وانتر ،45 دقيقه‌اي براي تيمش بازي كرد و پاس گل دوم اين بازي را هم داد. تيم اينتراخت بازي شنبه‌شب را 2 بر صفر برد.

تاكيد بن‌همام بر پيگيري حق پخش تلويزيوني مسابقات در آسيا

اعتماد ملي: رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا يك بار ديگر تاكيد كرد تيم‌هاي باشگاهي قاره بايد از امتياز حق پخش تلويزيوني مسابقاتشان منتفع شوند. محمد بن‌همام كه به دعوت يكي از مسوولا‌ن ورزش امارات به ابوظبي سفر كرده، حق پخش تلويزيوني را يكي از مهم‌ترين عوامل پيشرفت اقتصادي فوتبال عنوان كرد. بن‌همام با اشاره به درآمد يك ميليارد دلا‌ري ‌AFC از منابع مختلف گفت:

هشدار زريبافان به علي‌آبادي در مورد نقل و انتقالا‌ت فوتبال

مهر: رئيس مجمع باشگاه استقلا‌ل در نامه‌اي خطاب به رئيس سازمان تربيت‌بدني نسبت به پرداخت‌هاي نامتعارف و عملكرد غيرقانوني و خارج از ضابطه برخي واسطه‌ها در فوتبال كشور هشدار داد. ‌ مسعود زريبافان رئيس مجمع باشگاه استقلا‌ل خطاب به مهندس علي‌آبادي رئيس سازمان تربيت‌بدني، ضمن نابسامان توصيف كردن وضعيت موجود نقل و انتقالا‌ت بازيكنان فوتبال آورده است: متاسفانه شرايط سالمي در اين زمينه بر فوتبال كشور حاكم نيست و سازمان بايد از طريق دستگاه‌هاي نظارتي و سيستم‌هاي كنترلي خود از رفتارهاي خارج از عرف جلوگيري كند. در قرارداد بازيكنان رقم‌هاي واقعي درج نمي‌شود و معمولا‌ نيمي از قرارداد بازيكن با باشگاه و نيم ديگر با افراد حقيقي منعقد مي‌شود كه اينگونه قراردادها به هيچ‌وجه نمي‌تواند جنبه قانوني داشته باشد.

در مسابقات كشتي آزاد لهستان اتفاق افتاد

ابراهيمي در فينال، دباغي فقط برنز

اعتماد ملي: سعيد ابراهيمي، ديشب در فينال جام زيلكوفسكي لهستان با الكسي كروپنياكوف كشتي گرفت.ابراهيمي كه قرار است در وزن 96 كيلوگرم در المپيك كشتي بگيرد، ديروز كشتي‌گيراني از مجارستان، اوكراين و ونزوئلا‌ را شكست داد و به فينال رسيد.در وزن 55 كيلوگرم نيز عباس دباغي مدال برنز گرفت، دباغي كه در رقابت با تقي داداشي به تيم ملي رسيده، دنبال نتيجه‌اي بهتر از اين بود، اما او در شروع مقابل رادوسلا‌و ويلكوف قهرمان بلغاري 2006 جهان شكست خورد. دباغي يك برد مقابل لهستان داشت و با توجه به حضور شش كشتي‌گير در اين مسابقات سوم شد.ايران نماينده‌اي در ديگر وزن‌ها نداشت.

پاسارگاد حامي كوهنوردان در پرودپيك

اعتماد ملي:‌ بانك پاسارگاد با تامين بخشي از هزينه‌هاي تيم ملي كوهنوردي، حامي مالي اين تيم شد.تيم ملي كوهنوردي قرار است به قله 8 هزار و 47 متري پرودپيك هيماليا صعود كند. تيم 20 نفره در دهه دوم خردادماه به پاكستان رفته‌ و در حال حاضر در كمپ 3 هستند. اين تيم تا مبلغ 50 ميليون تومان بيمه پاسارگاد است.

2 طلا‌ و يك برنز كشتي فرنگي ايران در مسابقات دانشجويان جهان

اعتماد ملي: تيم ملي كشتي فرنگي ايران در روز اول مسابقات قهرماني دانشجويان جهان در يونان، دو طلا‌ و يك نقره گرفت.ايران در روز وزن‌كشي ويزا گرفت و احتمال مي‌رفت با سفر طولا‌ني اين تيم در روز اول مسابقات نماينده‌اي نداشته باشد. اما ديروز محمدمهدي كوثري در وزن 55 كيلوگرم روي تشك رفت. او بعد از شكست حريف بلا‌روس، مقابل كشتي‌گير آمريكايي باخت و در گروه بازنده‌ها حريف اوكرايني را برد و برنز گرفت.در وزن 66 كيلوگرم افشين بيابانگرد ويزا نداشت و به يونان نرفت اما در وزن 84 كيلوگرم حبيب اخلا‌قي صاحب طلا‌ شد. او كشتي‌گيران آمريكا، قزاقستان و استوني را برد و در فينال كشتي‌گير يونان را شكست داد.در 120 كيلوگرم مسعود هاشم‌زاده كه قرار است در المپيك هم كشتي بگيرد، كشتي‌گيران مجارستان، تركيه و يونان را شكست داد و طلا‌ گرفت.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن