تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي ‪ /۱۶‬ديدار علي افشاري با شهردار رم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي ‪ /۱۶‬ديدار علي افشاري با شهردار رم
در اين ديدار دانيله ناهوم رييس اتحاديه يهوديان ايتاليا و احمد رافت خبرنگار صداي آمريكا همراه افشاري بودند.

افشاري در اين ديدار در حالي كه خود را نماينده دانشجويان ايراني مي خواند مدعي شد دانشجويان در ايران از كمترين امكانات بهره مند هستند و در صورتي كه شهرداري رم خياباني را به نام ‪ ۹‬جولاي نامگذاري كند جامعه مدني و دانشجويي ايران به يك پيروزي مهم دست خواهند يافت.

علي افشاري مضحكانه تاكيد كرد: دولت احمدي نژاد در حال ساخت ديواري در مرزهاي كشور است.

وي بدون آن كه صراحتا از رژيم صهيونيستي نامي ببرد گفت: يك رژيم دمكراتيك حتي با داشتن بمب اتمي و سلاح‌هاي هسته‌اي تهديدي براي منطقه به شمار نمي رود.

آخرين سناريو
....................

مخبر كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس در واكنش به خبر خبرگزاري فرانسه در خصوص جعلي بودن عكس‌هاي اين مانور گفت : آخرين سناريوي آنها تحقير مانور موشكي موفقيت آميز پيامبر اعظم بود.

كاظم جلالي روز شنبه در گفت و با خبرنگار خبرهاي ‪ ۱۶‬ايرنا تصريح كرد : با توجه به اينكه آنها از قبل در جريان اين مانورقرار نگرفته بودند، نتوانستند استراتژي روشني براي انجام جنگ رسانه‌اي و تبليغاتي عليه آن طراحي كنند.

وي با بيان اين كه دنياي غرب دچار يك نوع سردرگمي رسانه‌اي و خبري شده بود، خاطر نشان كرد: آنها در روزهاي نخستين اجراي اين مانور تنها به منعكس كردند اخبار آن پرداختند اما در روزهاي بعد تبليغات رواني و جنگ رسانه‌اي خود را شروع كردند.

جلالي تاكيد كرد : اين كه آنها مي‌خواهند با جنگ رسانه‌اي اين موضوع را تحت الشعاع قرار دهند خيلي مهم نيست ، مهم اين است كه اين مانور با موفقيت كامل برگزار شد.

***** زاكاني و انتشار نشريه
................................

دو هفته نامه پنجره به صاحب امتيازي و مدير مسوولي عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي منتشر مي‌شود.

زاكاني در گفت و گو با خبرنگار خبرهاي ‪ ، ۱۶‬انتشار برخي اخبار مبني بر اينكه اين نشريه ارگان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري خواهد بود را رد كرد و گفت كه اين نشريه هيچ ارتباطي به لحاظ سازماني با جمعيت ايثارگران ندارد.

وي گفت: مجوز انتشار اين دو هفته نامه به تازگي از سوي هيات نظارت بر مطبوعات صادر شده و هم اكنون در حال انجام برنامه ريزي‌ها براي انتشار آن هستيم.

***** تسهيل صدور رواديد براي اتباع ايراني در اكوادور
..................................................................

يك منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت كه دولت اكوادور، از اين پس براي اتباع ايراني در فرودگاه اين كشور رواديد صادر مي‌كند.

به گفته اين منبع آگاه، اين تصميم دولت اكوادور به منظور گسترش صنعت گردشگري و در جهت تسهيل سفر اتباع ايراني به اين كشور اتخاذ شده است.

اكوادور ، دومين كشور آمريكاي لاتين است كه ظرف شش ماه گذشته براي اتباع ايراني در فرودگاه رواديد صادر مي‌كند.

***** ايران سرنشينان پنج قايق عربستاني را آزاد كرد
...................................................................

عبدالرحمان بن ابراهيم البراهيم فرمانده گارد ساحلي عربستان در منطقه الشرقيه از آزادي پنج قايق عربستاني كه اخيرا در آبهاي منطقه‌اي ايران توقيف شده بودند، خبر داد .

سرنشينان اين قايق‌ها كه در امر صيادي اشتغال داشتند اواسط تير ماه امسال در آب‌هاي منطقه‌اي ايران در سواحل مرزي استان بوشهر دستگير شدند
***** آمريكا از تيم بسكتبال ايران دعوت كرد
...................................................

آمريكا از ‪ ۲۵‬عضو تيم ملي بسكتبال ايران دعوت كرده است تا براي شركت در ليگ تابستاني بسكتبال حرفه‌اي آمريكا به آن كشور سفر كنند.

به رغم تنش‌هاي فزاينده ميان تهران و واشنگتن در سطح سياسي به ويژه بر سر برنامه اتمي ايران ، آمريكا مي‌گويد سعي دارد با دعوت تيم‌هاي ورزشي ايران ، به تقويت دوستي ميان دو كشور كمك كند، اما رئيس فدراسيون بسكتبال ايران در گفتگويي ضمن تاييد خبر دعوت گفت كه هنوز به آن پاسخي داده نشده است .

***** گلف نيوز: موضوع ايران را با صلح پايان دهيد
.........................................................

روزنامه گلف نيوز چاپ امارات در گزارشي با عنوان موضوع ايران را با صلح پايان دهيد نوشت : با وجود تهديدات مكرر بسيار بعيد به نظر مي‌رسد كه آمريكا و اسرائيل با هم يا بدون هم ، دست به حمله نظامي به ايران بزنند.

به نوشته اين روزنامه ، عواقب چنين اقدامي بر ذخيره نفت و بهاي نفت خام ، اقتصاد كشورهاي حوزه خليج (فارس )، امنيت نيروهاي آمريكا و پايگاه هاي آن در منطقه و بر موجوديت و ابقاي اسرائيل آن قدر هراس آور و ويران كننده است كه نمي‌توان لحظه‌اي روي آن تمركز كرد.

****** انتقاد پاكستان از هند
.............................

خبرگزاري يونايتدپرس از اسلام آباد به نقل از يك عضو سناي پاكستان نوشت:
هند بايد به علت به تعويق انداختن اجراي طرح خط لوله انتقال گاز ايران به پاكستان و هند با توجه به افزايش بهاي سوخت محكوم شود.

دلاور عباس رييس كميته نفت و منابع طبيعي سناي پاكستان اعلام كرد: در صورتي كه خط لوله ايران پاكستان هند همچنان به تعويق بيفتد پاكستان با بحران گاز طبيعي روبرو خواهد شد.

وي گفت كه هند به طور مداوم و به بهانه‌هاي مختلف اجراي اين خط لوله را به تعويق مي‌اندازد و افزود: پاكستان بايد حتي بدون هند درباره اجراي پروژه خط لوله اقدام كند.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن