تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816714262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديران رسانه‌ي ملي به بسترهاي نوآوري مي‌انديشند؟ نشست ايسنا باحضور مهدي فرجي و مجيد رجبي‌معمار/‌١/ «اگر دررسانه به تازه‌گويي نرسيم مشتريانمان را ازدست مي‌دهيم»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديران رسانه‌ي ملي به بسترهاي نوآوري مي‌انديشند؟ نشست ايسنا باحضور مهدي فرجي و مجيد رجبي‌معمار/‌١/ «اگر دررسانه به تازه‌گويي نرسيم مشتريانمان را ازدست مي‌دهيم»


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

نامگذاري سال 87 با عنوان «نوآوري و شكوفايي»، براي رسانه‌اي كه در تمامي ايام سال بايد به مقولاتي از اين دست با جديت بينديشد، مسلما وظيفه‌اي مضاعف را رقم مي‌زند. شبكه‌هاي تلويزيوني در سال جاري علاوه بر اين كه همانند گذشته به مقوله‌ي نوآوري در بعد درون سازماني مي‌انديشند، بايد از بعد بيروني نيز به اين فرمايش مقام معظم رهبري توجه ويژه نشان داده و از طريق برنامه‌سازي فضايي را فراهم كنند كه علاوه بر شناسايي و معرفي چهره‌ها و كرسي‌هاي خلاق و نوآور جامعه به مخاطبان خود، به افزايش ايجاد نوآوري و خلاقيت در جامعه نيز بينجامد.

مواردي از اين دست، به همراه مكانيزمي كه در نهايت صدا و سيما را به سمت اجرايي كردن چنين سياست‌هايي سوق مي‌دهد، از جمله مباحثي است كه در نشست خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) و با حضور دو تن از مديران ارشد شبكه‌هاي تلويزيوني(مهدي فرجي و مجيد رجبي معمار) به بحث و بررسي گذاشته شد؛ اين كه در نهايت در پايان سال «نوآوري و شكوفايي» چه رويكردهايي را در رسانه‌ي ملي با هدف اجرايي كردن شعار سال 87 شاهد خواهيم بود و تا به حال كه بيش از يك ربع از سال گذشته است چه اتفاقاتي را در اين راستا رخ داده است.

***

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، در ابتداي اين نشست مجيد رجبي‌معمار در پاسخ به اين پرسش كه آيا اساسا صدا و سيما براي اين شعارهاي سالانه ساز و كار و دستورالعمل خاصي را تبيين كرده‌است؟ گفت: طبيعي است كه صداوسيما به عنوان رسانه‌ي ملي به محض اين‌كه پيام مقام معظم رهبري پخش و منتشر و از نامگذاري سال جديد آگاه مي‌شود، در سطوح مختلف برنامه‌ريزي كرده، تقسيم كار مي‌كند و مشخص مي‌كند كه در اين ارتباط چه بايد كرد. بخشي از اين بحث بر خود سازمان صداوسيما تأثير مي‌گذارد و بخش ديگر رسالت سازمان صداوسيما است كه بايد در آن زمينه فرهنگ‌سازي كند.

مدير شبكه تهران سيما ادامه داد: زمان چندان طولاني از ارائه پيام مقام معظم رهبري در خصوص نامگذاري سال جديد نمي‌گذرد كه رييس سازمان صداوسيما معمولا دستورالعملي را در خصوص عنواني كه مشخص شده‌است را اعلام مي‌كند. در اين دستورالعمل سياست‌ها و راهبردهاي كلاني مشخص شده و از تمام بخش‌هاي صدا، سيما و حتي خبر، برون مرزي و غيره خواسته مي‌شود كه بر اساس آن نامگذاري و محورهايي كه مشخص شده‌است، برنامه‌سازي كنند.

وي خاطرنشان كرد: در بخش‌هاي توليدي مانند صدا و سيما مسلما اين سياست‌ها به توليد برنامه در ساختارهاي مختلف منجر مي‌شود؛ كارهاي نمايشي معمولا تا از مرحله ايده به طرح و سپس توليد برسند، به زمان بيشتري نياز دارند و گاه اين برنامه‌ها براي سال آينده به پخش مي‌رسند؛ البته خود مقام معظم رهبري نيز تاكيد داشته‌اند كه با پايان يك سال اين نامگذاري و سياست‌هاي مربوط به آن به پايان نمي‌رسد؛ بلكه بر اساس ضرورت‌هاي جامعه يك موضوع برجسته و عطف توجه بيشتري به آن سمت مي‌شود؛ نهايتا اين موضوع به صورت دستورالعمل‌هايي ارائه خواهد شد و تمامي شبكه‌ها بر اساس آن برنامه‌ريزي مي‌كنند.

***

مهدي فرجي نيز در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا صدا و سيما براي اجرايي كردن شعارهاي سالانه دستورالعمل خاصي را به اجرا در مي‌آورد؟ اظهار كرد: همه‌ساله وقتي نام‌گذاري سال صورت مي‌گيرد، سازمان صدا و سيما همانند ساير سازمان‌ها با يكي ـ دوساعت اختلاف متوجه مي‌شود كه چه شعاري براي سال جديد انتخاب شده‌است. پس از آن است كه سازمان صدا و سيما تلاش مي‌كند در جهت تحقق آن نامگذاري برنامه‌ريزي‌ها و سياست‌گذاري‌هايي را داشته باشد.

مدير شبكه‌ي دوسيما در عين حال ادامه داد: با نامگذاري سال 87 به نام سال «نوآوري و شكوفايي»، سازمان صداوسيما با مقوله‌اي مواجه است كه همه‌ساله نيز با آن درگير بوده ‌است. يعني هر نامگذاري كه در سال‌هاي گذشته انجام شده‌است ما ناچار بوديم كه با نوآوري به سمت آن برويم. ما در سازماني كار مي‌كنيم كه همواره رقبا وجود دارند و اگر به نوآوري، جديد گويي و تازه‌گويي نرسيم، احتمالا مشتريانمان را از دست مي‌دهيم. بنابراين براي ما نوآوري مقوله چندان تازه‌يي نبود و اساسا مي‌توان گفت شايد تا حدودي اين آمادگي وجود داشت.

وي ابراز اميدواري كرد كه در پايان سال، مخاطبان برنامه‌هايي از صداوسيما را شاهد باشند كه در جهت تحقق نام‌گذاري سال 87 بوده است.

*** ماموريت شبكه‌ها در سال نوآوري

مهدي فرجي همچنين در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه مأموريت‌هاي شما در سال نوآوري چيست و چه مأموريت‌هايي داريد كه در پايان سال بتوان تحقق يا عدم تحقق آنها را از صدا و سيما پيگيري كرد؟ گفت: در خصوص موضوع نوآوري ما دو مأموريت براي خودمان قائليم؛ يك مأموريت درون سازماني است كه سال‌هاي قبل هم وجود داشته است؛ يعني اين كه برنامه‌ها و توليدات سازمان صدا و سيما با نوآوري همراه شوند و بتوانيم موضوعات و ساختارهاي جديد را به تصوير بكشيم كه قبلا شايد كم‌تر ديده شده‌است. اما مأموريت مهم‌تر سازمان صداوسيما فراهم كردن امكان بروز نوآوري و شكوفايي براي تمامي نهادهاي دولتي و خصوصي در كشور است كه معمولا با يك ريسك همراه خواهد بود.

مهدي فرجي ادامه داد: با اجرايي كردن اين دو ماموريت، علي‌القاعده در پايان سال بايد ميزان نوآوري‌ها و شكوفايي كشور را در زمينه‌هاي مختلف ببينيم و اگر منصف باشيم بايد بخشي را به حساب رسانه بگذاريم. در خود برنامه‌هاي صدا و سيما هم همين طور؛ مي‌توان در پايان سال ارزيابي كرد كه چقدر ما به سمت برنامه‌هاي جديد رفتيم و اين مساله براي رسانه‌هاي ديگر قابل ارزيابي است.

*** برخي از برنامه‌ها را نمي‌توانيم به يكباره تغيير دهيم چراكه سرقفلي دارند!

مجيد رجبي معمار در ادامه در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه پس از نامگذاري سال توسط مقام معظم رهبري، صدا و سيما در چه فرآيندي به تحقق اين نامگذاري مي‌رسد؟ اظهار كرد: ما در سازمان صداوسيما چند مجموعه پژوهشي و تحقيقاتي داريم كه كارشناساني از حوزه‌هاي مختلف در آن‌ها مشغول كار هستند. وقتي شعار سال مشخص مي‌شود، اولين كار را در جهت تحقق اين شعار همين مجموعه‌هاي تحقيقاتي انجام مي‌دهند. در حال حاضر در ارتباط نامگذاري سال «نوآوري و شكوفايي» حداقل دو ـ سه متن تحقيقي و كتاب بسيار ارزشمند در فاصله كمتر از يك ماه ارايه شده‌است. اين متون سريع در اختيار بخش‌هاي برنامه‌ريز سازمان صدا و سيما قرار مي‌گيرند. در خود معاونت برنامه‌ريزي، گروهي هستند كه روي سياست‌هاي كلان سازمان صدا و سيما كار مي‌كنند. اين دو ـ سه مجموعه‌ به سرعت مباحث نظري و مباني را مشخص مي‌كنند؛ اين مباني با رييس سازمان صداوسيما و مشاوران ايشان بحث و گفت‌وگو مي‌شود و در نهايت در همان فرودين ماه به تمامي شبكه‌ها، معاونت‌ها، بخش‌هاي داخلي و غيره ابلاغ مي‌شود.

مدير شبكه تهران اين مباني را در بخش‌هاي مختلف صدا و سيما متفاوت خواند و افزود: درست است كه حرف‌ها كلي است؛ اما وقتي اين مباني از تلويزيون به راديو مي‌آيند با توجه به ظرفيت‌هاي متفاوت اين دو رسانه حرف‌ها متفاوت خواهد بود؛ طبيعي است كه در معاونت برون مرزي نيز ابلاغيه‌ها شكل ديگري به خود مي‌گيرد.

مجيد رجبي معمار ادامه داد: پس از ابلاغ اين مباني، كار بحث و بررسي شروع مي‌شود و در نهايت شبكه‌ها برنامه‌هاي پيشنهادي خود را بايد ارائه كنند كه اين برنامه‌ها نيز بحث و بررسي مي‌شود.

وي فرآيندي كه به تهيه مباني مربوط به نامگذاري هر سال مي‌انجامد را در صدا و سيما يك تا دوماهه خواند و افزود: چاره‌يي نيست و بايد اين مرحله طي شود؛ پس از انجام اين فرآيند برخي از اين مباني به صورت انعطافي در دل برنامه‌هاي روتين مي‌گنجد. ما برخي از برنامه‌ها را نمي‌توانيم به يكباره تغيير دهيم. برخي از برنامه‌هاي شبكه‌ها جا افتاده‌ هستند و بيننده بسيارهم دارند. در حقيقت اين برنامه‌ها به نوعي در شبكه‌هاي خود سرقفلي دارند و مدت‌ها طول مي‌كشد كه حتي براي آوردن يك برنامه بهتر، اين سرقفلي را بتوان از آن‌ها گرفت. بر اين اساس در چنين شرايطي برنامه‌هاي روتين بايد انعطاف پيدا كنند و از تهيه‌كنندگان خواسته شود كه در برنامه‌هايشان براي مثال بحث نوآوري و شكوفايي را رعايت كنند و اين تعريف در ساختار و دكورهايشان نيز اعمال شود.

رجبي‌معمار درباره برنامه‌هاي جديدي كه بر اساس نامگذاري هر سال در شبكه‌هاي تلويزيوني ساخته مي‌شوند، گفت: پس از تبيين مباني به شبكه‌ها روي ساخت برنامه‌ با موضوع موردنظر و براساس تعريف شبكه فكر مي‌شود. در چنين شرايطي تعدادي برنامه جديد در قالب‌هاي مختلف از جمله گفت‌وگو، مستند و برنامه‌هاي مشاركتي نيز شكل مي‌گيرد.

***

مدير شبكه تهران درباره برنامه‌هاي مشاركتي گفت: اين برنامه‌ها در تعامل با دستگاههايي كه مسووليتي برعهده دارند و يا جلوه‌گري بيشتري در موضوع نامگذاري شده آن سال دارند، ساخته مي‌شوند. براي مثال در سال نوآوري و شكوفايي مراكز آموزش عالي، مراكز تحقيقاتي و پژوهشي، حوزه‌هاي علميه و ساير نهادهايي كه مبدا توليد فكر و انديشه هستند در تعامل با صدا و سيما برنامه‌هايي را خواهند ساخت.

مجيد رجبي معمار اظهار كرد: اينكه چقدر در اين سياست‌ها موفق هستيم يا خير، باز هم دستگاه‌هاي نظارتي وجود دارند كه در پايان سال با مقايسه شبكه‌ها با هم نظر مي‌دهند.

*** به اسم نوآوري سراغ كارهاي سطحي نرويم

مهدي فرجي نيز در پاسخ به اين پرسش كه آيا مكانيزمي وجود دارد كه هر برنامه سطحي به اسم نوآوري ساخته و پخش نشود و آيا دغدغه‌اي هم بر منع نوآوري در صدا و سيما وجود داشته‌است؟ گفت: اين مكانيزم تنها براي تحقق نوآوري نيست؛ بلكه ما براي هر موضوعي كه به سراغ آن مي‌رويم بايد مكانيزمي تعريف كرده باشيم. اين‌ها در چارچوب يك‌سري توصيه‌هاي موضوعي قرار مي‌گيرند. ما براي رفتن به سمت آن توصيه‌ها ابراز و كارشناساني در اختيار داريم و در نهايت به گروه‌هاي برنامه‌ساز مأموريت‌هايي داده مي‌شود. اما به نظر مي‌رسد آن‌چه الآن در اين مذاكره و نشست گرفتارش هستيم، نوآوري درون سازماني است كه به ساخت برنامه‌هاي جديد منجر مي‌شود.

وي ادامه داد: ساخت برنامه‌هاي جديد و نو مهم‌ترين وظيفه ما در بخش نوآوري نيست، اگرچه كه بسيار هم مهم است؛ اما مهم‌تر از آن، اين است كه چگونه نوآوري را در جامعه گسترش دهيم.

مدير شبكه دو سيما از نوآوري به عنوان يك هدف ياد كرد كه خود به عنوان يك موضوع مطرح نيست و افزود: براي رسيدن به اين نوآوري ابزارهايي نياز است؛ براي مثال جامعه‌اي كه نقدپذيري و ريسك‌پذيري آن كم باشد، به نوآوري دست نمي‌يابد؛ ما بايد تلاش كنيم اين‌ها محقق شود. ما بايد از نهاد كوچك خانواده شروع كنيم و بسترهاي بروز نوآوري را فراهم كنيم؛علي‌القاعده مشكلات بسياري هم داريم.

در بخش ديگري از اين نشست مجيد رجبي معمار در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه چه بايد كرد تا هر برنامه‌هاي را به اسم نوآوري به مخاطب ارايه ندهيم و در عين حال فرصتهايي براي ايجاد نوآوري در سازمان صدا و سيما فراهم شود؟ گفت: بخشي از اين نوآوري، در بخش فرآيند صورت مي‌گيرد. هرچيزي صرف نو ‌بودن ارزشمند نيست و اين نوآوري بايد در جهت رشد كمي و كيفي محصولات آن مجموعه صورت گيرد.

وي ادامه داد: در بحث برنامه‌سازي خلاقيت و نوآوري جرياني است كه همواره به دليل رقابت وجود داشته است. از طرف ديگر اين رسانه براي مردم است. امروزه در عصري كه بيشترين تأثيرگذاري در بين رسانه‌هاي گروهي از طريق تلويزيون صورت مي‌گيرد، بايد دايم ميل و مصحلت مخاطب را مورد توجه قرار دهيم. در چنبن شرايطي مثلثي كه در رسانه داريم و شامل ميل، نياز و مصلحت مخاطب است را بايد در نظر بگيريم و دائم به آن توجه داشته باشيم.

به اعتقاد وي فرآيند نوآوري چه در سياستگذاريها و چه در استفاده از ابزارها و روشهاي جديد بايد مورد توجه قرار گيرد.

رجبي معمار در اين باره گفت: ديجيتالي كردن بسياري از فرآيندهاي توليد و پخش برنامه‌ها كه سازمان صدا و سيما با هدف ارائه سيگنال بهتر و فراگيرتر به دنبال آن است، مصداقي از همين نوآوري خواهد بود. در حال حاضر شبكه تهران هنوز در برخي مناطق شهر خودمان به خوبي دريافت نمي‌شود. براي مثال در منطقه شهرك غرب و برخي ديگر از مناطق كوهستاني تهران، شبكه تهران و شبكه‌هاي ديگر واقعا مشكل سيگنال دارند. ما بايد در ارسال هرچه بهتر سيگنال‌ها تلاش كرده و اين سيگنال‌ها در مرحله بعد بايد حاوي پيامهاي ارزشمند و خلاقه باشند.

*** آستانه نقدپذيري ما بالا نيست

مهدي فرجي درباره مشكلات پيش روي سازمان صدا و سيما براي بروز نوآوري گفت: آستانه نقدپذيري ما بسيار بالا نيست؛ درحال حاضر سريالهاي ما درسالي كه با عنوان سال نوآوري نام‌گذاري مي‌شود، به سمتي مي‌روند كه شخصيت‌هايي را معرفي كنيم كه هيچ مشخصه‌اي نداشته باشند تا مبادا به كسي بربخورد. كجاي دنيا وقتي يك پليس، حقوقدان، پزشك و يا غيره را دزد نشان مي‌دهند، به كسي برمي‌خورد؟! اين‌ يكي از مشكلات ما است.

مدير سابق گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما تصريح كرد: خيلي از مواقع ما مجبوريم بسيار آهسته حركت كنيم. يك قدم برمي‌داريم و حتي گاه چهار قدم به عقب برمي‌گرديم. ما بايد تلاش كنيم زمينه‌هاي نقد در جامعه فراهم شوند. مهم‌ترين ابراز براي نوآوري اين است كه فضاي نقد و ريسك‌پذيري را فراهم كنيم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين مشكل تا حدودي به حضور متعدد آدم‌هاي مصلحت‌انديش در شوراهاي تصويب طرح و برنامه برنمي‌گردد؟ گفت: در شوراها افرادي با طرز فكرهاي مختلف حضور دارند؛ تركيب اين شوراها بسيارمهم است تا طرحي نو ارايه شود.

مدير شبكه‌ي دو سيما سپس در پاسخ به اين پرسش كه آيا تغيير اعضاي شوراهاي طرح و برنامه مي‌تواند به حل چنين مشكلات بينجامد؟ گفت: اين هم مي‌تواند شكل گيرد؛ اما فراموش نكنيد اثرات توليد و پخش يك برنامه بسيار زياد است؛ براي ساخت يك برنامه بايد دقت بسيار به خرج داد كه گاه از آن به مصلحت‌انديشي ياد مي‌شود. فاصله‌گذاري و تشخيص تفاوت ميان مصلحت‌انديشي و دقت، بسيار مهم است.

وي ادامه داد: ما در جامعه‌اي زندگي مي‌كنيم كه حق بدهيد اهالي رسانه با دقت در آن عمل كنند. بايد شرايط ريسك و نقد در جامعه را بالا ببريم و بعد به سمت طرح ايده‌هاي جديد برويم.

*** بايد با نوآوري راه‌ ميان‌بر را طي كرد

مدير شبكه تهران فرهنگ‌سازي در جهت نوآوري و خلاقيت را رسالت ديگر صدا و سيما در سال جاري برشمرد و افزود: ما بايد همه مسوولان، دستگاه‌ها و سازمانها را مدام آماده‌باش نگه داريم كه در جهت فرمايش مقام معظم رهبري حركت كنند. كشور ايران كه به شدت جوان است در اين فشارهاي سياسي و اقتصادي كه كشورهاي ديگر بر ما وارد كرده‌اند، بايد با خلاقيت و نوآوري از بسياري از پله‌ها و موانع عبور كرده و در مواردي حتي با خلاقيت و نوآوري بايد راه‌ ميان‌بر را طي كند.

اين مدير تلويزيوني درباره ميان‌برهايي كه در تلويزيون به ايجاد خلاقيت و نوآوري مي‌انجامد، گفت: رسانه بايد در فرهنگ‌سازي اين موضوع حركت كند و تحقق اين امر به سرعت بيشتر نياز دارد. بحث پاسخگوكردن مسوولان كشور نيز بسيار مهم است و اينكه تمامي مسوولان اعلام كنند كه در جهت تحقق اين خواست به حق مقام معظم رهبري چه مي‌كنند. اين مساله را در رسانه در دستور كار قرار داده‌ايم. چنين اتفاقي با ساخت برنامه‌هاي گفت‌وگومحور داغ و جدي شكل مي‌گيرد. حتي از ظاهر برنامه‌هايمان نيز مشخص است كه اين برنامه‌ها جدي و شفاف هستند كه در فضايي سنگين و پرسشگرانه به نيابت از مردم از مسوولان كشور پرسش مي‌كنند. گاه اين پرسشها حتي با خود مسوولان رسانه ملي نيز مطرح مي‌شوند.

مدير شبكه تهران در پاسخ به اين پرسش كه با اتخاذ چنين سياستي چرا پخش برنامه‌هاي نقد سيما كه سريالها و برنامه‌هاي خود رسانه را به نقد مي‌كشيد، مدتي است كه تعطيل شده‌است؟ گفت: اين برنامه‌ها كم و بيش پخش مي‌شوند. در شبكه تهران برنامه‌اي به نام «دست به نقد» جمعه‌ها به روي آنتن مي‌رود. اتفاقا اصرار ما در اين برنامه‌ها بر اين است كه ننشينيم و از خودمان تعريف كنيم. در اين برنامه‌ها حتما از منتقدان سينمايي دعوت بعمل مي‌آوريم و در بسياري از موارد خود من شاهد بوده‌ام كه فلان تهيه‌كننده يا كارگردان به من مي‌گويد كه شما خودزني مي‌كنيد؟! اين‌همه خرج مي‌كنيد و يك كارشناس- مجري مي‌آوريد كه بيش از ديگران ما را بنوازد؟! اين در حالي است كه قرار نيست كه ما در اين برنامه‌ها از خودمان تعريف كنيم.

....ادامه اين نشست در اخبار روز 24 تير ماه روي خروجي سرويس تلويزيون و راديو ايسنا قابل دريافت است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن