تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816747672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات جديد از نحوه قتل 8 زن و دختر كرجي


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: جزئيات جديد از نحوه قتل 8 زن و دختر كرجي
گروه حوادث- ماني قرباني: فرمانده انتظامي استان تهران جزييات قتل هشت زن در كرج را از سوي مرد جنايتكار فاش كرد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار عليرضا اكبرشاهي ديروز در اين رابطه به خبرنگاران گفت: در آن زمان انگيزه قاتل براي ما نامعلوم بود كه با ارتكاب ششمين قتل مطمئن شديم او با انگيزه آزار و اذيت زنان دست به اين جنايتها مي زند. به همين خاطر به بررسي پرونده مجرمان سابقه دار پرداختيم.
وي ادامه داد: هفتمين قتل مرد جنايتكار 27 خرداد 87 در كمال شهر كرج كشف شد. در اين مرحله، پليس به چند نفر مظنون شد و متهم دستگير شده نيز يكي از اين افراد بود.
كارآگاهان با كشف اين موضوع دريافتند قاتل، يك مسافركش است و بر همين اساس، با تحت نظر گرفتن مظنونان، روند تحقيقاتي پرونده ادامه پيدا كرد تا اينكه جسد هشتمين زن مقتول نيز در خيابان منبع آب مهرشهر كشف شد.
سردار اكبرشاهي در اين باره گفت: با وقوع اين قتل، مأموران پليس با تهيه يك نقشه از وضعيت محل رهايي اجساد، و مشخص كردن مناطق، متوجه شدند كه قاتل در نزديكي محل شناسايي شده است.
فرمانده انتظامي استان تهران اظهار كرد: بعضي از قربانيان اين پرونده، داراي ناهنجاريهاي اجتماعي بودند و قاتل تعدادي از مقتولانش را از ميان اين افراد انتخاب مي كرد.
وي در ادامه با بيان اينكه، پس از وقوع آخرين قتل، در پي اطلاع رساني خبر با جزئيات آن در بعضي از نشريات، مظنون از نزديك بودن پليس به خود، آگاهي پيدا كرد و از ميدان شناسايي دور شد؛ در نتيجه پليس با كمك سرنخهاي بدست آمده و بررسي بانك اطلاعاتي دوباره تلاش كرد به مظنون نزديك شود و طبق اطلاعاتي كه به دست آورد پي برد كه وي فردي به نام اميد، 23 ساله، داراي 4 مورد سابقه سرقت، يك فقره كيف قاپي در استاني به غير از تهران و اتهام آدم ربايي در استان تهران در سال 86 بود.
سردار اكبرشاهي درباره اتهام آدم ربايي متهم توضيح داد: اميد، شهريورماه سال گذشته، با شكايت زني مبني بر اينكه فردي با ربودن وي، قصد آزار و اذيتش را داشته، به جرم آدم ربايي دستگير، اما به علت كافي نبودن ادله، پس از مدتي آزاد شد.
وي، سابقه دار و مسافركش بودن مظنون، داشتن خودرو پيكان يا پرايد را از جمله نشانه هاي احتمالي به دست آمده توسط پليس در راستاي شناسايي قاتل اصلي عنوان كرد و گفت: همين نشانه ها سبب شد پليس «اميد» را به خاطر داشتن اين نشانه ها، به عنوان اولين مظنون پرونده قراردهد.
سردار اكبرشاهي گفت: در ادامه تحقيقات، مأموران پليس اطلاع پيدا كردند كه متهم براي اشتغال به همراه همسر جوانش به شهر رامسر رفته و با سفر فرد مظنون اصلي به خارج از استان تهران، قتلها نيز متوقف شده و در نتيجه پليس نسبت به اين موضوع كه متهم اصلي، همان مظنون شناسايي شده در تحقيقات است، مطمئن تر شد و پس از شناسايي محلي كه وي براي اقامت و سرايداري به آن جا رفته بود، نخستين ساعات 19 تير «اميد» را به همراه همسرش، با هماهنگيهاي قضايي دستگير و به تهران منتقل كردند.
فرمانده انتظامي استان تهران با بيان اينكه متهم در زمان دستگيري، در كمال خونسردي، هيچ كدام از اتهامات را نمي پذيرفت، گفت: «اميد» زماني كه متوجه شد دست پليس خالي از اطلاعات نيست، در بازجوييهاي اوليه، لب به اعتراف گشود و گفت «من با ششمين مقتول ارتباط داشتم و مي خواستم قرباني را به فرد ثالثي تحويل دهم.» اين در حالي بود كه طبق بررسيهاي پليس فرد ثالثي وجود نداشت و متهم قتل ششم را نيز برگردن گرفت.
سردار اكبر شاهي اظهار كرد: در اولين بازجوييهاي پليس و ادامه رسيدگي به اين پرونده، در نهايت متهم به شش مورد قتل اعتراف كرد و محل رها كردن اجساد، حتي محل خريد ملحفه هاي گلداري كه جسدها را در آنها مي گذاشت را نيز به پليس نشان داد.
فرمانده انتظامي استان تهران افزود: «اميد» در بازجوييهاي بعدي پليس نيز به دو قتل ديگر اعتراف كرد و بدين ترتيب وي ارتكاب تمام هشت قتل را پذيرفت.
وي در ادامه با بيان اينكه در حال حاضر مشخص نيست كه آيا قاتل داراي مشكلات روحي و رواني است يا نه گفت: در بررسيهاي بعدي مشخص مي شود كه متهم از چه وضعيت روحي برخوردار است.
رئيس پليس استان تهران سن بيشتر مقتولان را 39 و بالاي 40 سال عنوان كرد و با اشاره به اينكه تنها آخرين قرباني زير 20 سال سن داشته است، شگرد قاتل را در ارتكاب قتلها، به نوعي كم نظير توصيف كرد و گفت: قاتل، اغلب قربانيان خود را پس از سوار كردن به پيكان قهوه اي رنگش، با روسري خفه مي كرد و تنها چند مورد را در زمان سفر همسرش يا خروج وي از خانه، به منزل برده و آنها را به قتل رسانده است اما در تمام اين قتلها هيچ اثري از خود در محل كشف و يا اجساد بر جاي نگذاشته بود.
وي به سرقت طلا و جواهرات قربانيان توسط قاتل نيز اشاره كرد و گفت: برخي از قربانيان، هنگام كشف جسد، كفش هم به پا نداشتند.
به گفته سردار اكبر شاهي، براساس اعترافات «اميد»، متهم به قتل، انگيزه اصلي وي از كشتن 8 زن، نفرت داشتن از زنهايي بوده كه قبلاً از آنها آسيب ديده و بدين ترتيب، قصد انتقام گيري داشته است.
مرد جنايتكار در حاشيه اين مصاحبه به جمع خبرنگاران منتقل شد و پرسشهاي تعدادي از آنها پاسخ داد.
او در پاسخ به خبرنگاران همچنان مدعي شد به خاطر انتقام از زنان دست به اين جنايتها زده است.
* از چه زماني تصميم گرفتي زنان را به قتل برساني؟
** از حدود يك سال قبل. اما از شش ماه قبل ارتكاب قتلها را آغاز كردم.
* طعمه هايت را چگونه شناسايي مي كردي؟
** من مسافركش بودم و هنگام مسافركشي طعمه هايم را از ميان زناني كه ظاهري مناسب نداشتند شناسايي مي كردم. سپس با آنها طرح دوستي ريخته و طعمه هايم را به خانه مي كشاندم.
*همسرت از قتلها اطلاع داشت؟
** نه. زماني كه همسرم در خانه حضور نداشت مرتكب قتلها مي شدم. تعدادي از آنها را نيز در خودرو خفه كردم.
* چرا جسد قربانيان را در محلهاي پرتردد رها مي كردي؟
** به دليل اينكه مي خواستم جسد زود كشف و دفن شود.
* چرا طلاهاي قربانيانت را سرقت مي كردي؟
** براي اينكه مسير تحقيقات را تغيير دهم و پليس تصور كند انگيزه قتلها سرقت است.
* دليل فرار كردنت به رامسر چه بود؟
** احتمال مي دادم پليس در تعقيبم باشد به همين خاطر به رامسر رفتم تا مدتي در يك باغ كه به عنوان سرايدار كارم را آغاز كرده بودم مخفي شوم.
از سوي ديگر همسر مرد جنايتكار از سوي كارآگاهان پليس مورد بازجويي قرار گرفت كه با اظهار بي اطلاعي از جنايتهاي همسرش اظهار داشت: همسرم به بهانه هاي مختلف من را به خانه بستگان مي فرستاد و در فرصت ايجاد شده زنان را به خانه مي آورد و نقشه شيطاني خود را اجرا مي كرد او مرد خونسردي بود و تا قبل از دستگيري احتمال نمي دادم او دست به قتل زنان زده باشد.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن