تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806943961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90
براي انجام مذاكرات نهايي
جباري دوشنبه در استقلال

مجتبي جباري هافبك ملي پوش تيم فوتبال استقلال تهران فردا دوشنبه براي مذاكره راهي باشگاه مي شود.
گفتني است كه جباري همچنان در مشهد به استراحت مي پردازد و هنوز براي مذاكره با مسئولان استقلال و تمديد قرارداد با آبي پوشان، در باشگاه حاضر نشده است.

با وجود حضور در هيات فوتبال همدان،
محسن يوسفي قراردادش را با پاس امضا نكرد

صبح ديروز محسن يوسفي هافبك تيم فوتبال استقلال تهران براي عقد قرارداد با تيم پاس همدان در هيات فوتبال اين استان حضور يافت، اما بعد از صحبت هاي صورت گرفته و با توجه به مشكلات موجود بين باشگاه و اين بازيكن، قرارداد منعقد نشد.
گفته مي شود اين باشگاه در صدد است مشكلات را هرچه سريع تر مرتفع كرده و امكان حضور يوسفي را در همدان مهيا كند.
يوسفي درخصوص شايعه انعقاد قرارداد 3 ساله با باشگاه استقلال تهران و پيوستن به پاس همدان به صورت بازيكن قرضي را تكذيب كرد و افزود: قراردادم را با استقلال تمديد نكرده ام.
وي در مورد شرايط تيم پاس در ليگ هشتم گفت: تيم پاس بازيكنان خوبي را در اين فصل از دست داده است و بيشتر بازيكناني كه در خدمت دارد و به تازگي جذب كرده است جوان هستند اما اميدوارم اگر به اين تيم ملحق شدم بتوانم پيشرفت خوبي داشته باشم.
يوسفي در پايان گفت: براي انجام خدمت سربازي به چند تيم ديگر نيز مي توانستم بروم اما شرايط پيشرفت خود را در باشگاه پاس همدان بيشتر مي ديدم.

علي نظري جويباري:
دوشنبه با جباري مذاكره مي كنيم

شايعه پيوستن عليرضا واحدي نيكبخت به استقلال تهران بيش از گذشته شنيده مي شود ولي سرپرست اين تيم تاكيد كرد كه باشگاه به هيچ عنوان روي اين بازيكن نظر ندارد.
علي نظري جويباري مذاكره علي فتح الله زاده با نيكبخت را تكذيب كرده و مي گويد: بازهم مطبوعات شيطنت كرده اند و اين موضوع صحت ندارد. ما نيكبخت را نمي خواهيم چون قرار نيست از پرسپوليس بازيكن بگيريم.
وي در ادامه با اشاره به آخرين وضعيت مجتبي جباري مي گويد: با اين بازيكن حرف زدم، قرار است جباري دوشنبه از مشهد برگردد تا در مورد فصل آينده با او مذاكره كنيم. جباري فوتباليست با ارزشي است و تحت هر شرايطي بايد اين بازيكن را حفظ كنيم.
وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا استقلال بازيكن جديد نمي گيرد مي گويد: اكثر نفرات مورد نظرمان را گرفتيم، فقط با يك بازيكن ليگ برتري در حال مذاكره هستيم و تا فردا قرارداد رسمي او را ثبت مي كنيم.

بازگشت مرفاوي به استقلال
پس از مذاكرات نهايي صورت گرفته ميان باشگاه استقلال و صمد مرفاوي و توافق دو طرف، صمد مرفاوي به عنوان مربي به جمع كادرفني تيم فوتبال استقلال تهران اضافه شد.
صمد مرفاوي پيش از اين در ليگ پنجم حرفه اي همراه با امير قلعه نوعي به مقام قهرماني ليگ برتر فوتبال ايران دست يافت و در مقطعي نيز سرمربي گري استقلال را در ششمين دوره ليگ برعهده داشت.

دو استقلالي در پيكان

سعيد لطفي و مهيار حسن نژاد، بازيكنان فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران در آستانه امضا قرارداد با باشگاه پيكان تهران هستند.
گفتني است كه اين دو بازيكن كه در پايان هفتيمن دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور قراردادشان با باشگاه استقلال تهران به اتمام رسيده است، با باشگاه پيكان تهران وارد مذاكره شده اند تا در صورت توافق به عضويت اين تيم تهراني درآيند. سعيد لطفي و مهيار حسن نژاد در اردوي تيم فوتبال پيكان تهران در نمك آبرود نيز حضور يافته اند تا در صورت جلب رضايت كادر فني اين تيم به عضويت فيروزه اي پوشان تهراني درآيند. لطفي پس از پنج فصل بازي براي تيم استقلال و حسن نژاد پس از دو فصل حضور در اين تيم از جمع آبي پوشان تهراني جدا شدند.

منصور پورحيدري عضو هيئت مديره باشگاه استقلال:
از استقلال نرفته ام

منصور پورحيدري عضو هيئت مديره باشگاه استقلال با رد شايعه كناره گيري خود از جمع مديران اين باشگاه تاكيد كرد به فعاليت خود در كنار آبي پوشان تهراني ادامه خواهد داد.
وي ضمن بيان اين مطلب افزود: من هيچ استعفايي را تقديم رياست هيئت مديره باشگاه استقلال نكرده ام و با قدرت به كار خود ادامه مي دهم. كماكان كنار هيئت مديره باشگاه استقلال هستم و اگر فرصتي دست داد در جلسات آنها نيز حضور مي يابم.
وي با اشاره به تماس اخيرش با مسعود زريبافان، رياست مجمع باشگاه استقلال افزود: ايشان در تماسي كه با بنده داشتند درخواست كردند كه بيشتر در جلسات هيئت مديره حضور داشته باشم و نقشي پر رنگ در تصميم گيري هاي باشگاه ايفا كنم. من با توجه به مشغله هاي كاري در باشگاه پاس همدان و گرفتاري هاي شخصي كمتر توانسته ام در جلسات هيئت مديره حضور پيدا كنم كه اميدوارم با رفع اين مشكلات در آينده بيشتر كنار مديران باشگاه استقلال باشم.
وي كه آخرين بار طي سال گذشته در جلسات مديران باشگاه استقلال حضور داشته است، در پاسخ به اين پرسش كه چرا در اين نشست ها شركت نمي كرديد گفت: يا از برگزاري اين جلسات بي خبر بودم يا اينكه فرصت حضور در اين نشست ها را پيدا نمي كردم.
وي در خصوص عملكرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر افزود: آنچه مسلم است باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات فعال بوده است. اما بايد ديد نياز كادر فني تا چه اندازه برآورده شده است و آيا نقاط ضعف تيم برطرف شده است. زماني كه بازي هاي ليگ شروع شد و تيم در كوران مسابقات قرار گرفت بهتر مي توان در اين باره اظهارنظر كرد.

مذاكره جانواريو با استقلال

جانواريو هافبك فصل گذشته تيم فوتبال فولاد خوزستان امروز براي مذاكره با مسئولان استقلال تهران به ايران باز خواهد گشت.
گفتني است در حالي كه گفته مي شود جانواريو با تيم استقلال قرارداد داخلي امضا كرده است، اين بازيكن هنوز در برزيل بسر مي برد.
به گفته مدير برنامه هاي جانواريو، اين بازيكن در صورت تهيه بليت پرواز به تهران بامداد امروز وارد ايران خواهد شد.
مسئولان استقلال از مدت ها قبل به دنبال جذب بازيكن فصل گذشته فولاد بوده و پيشنهاد خود را مطرح كردند، جانواريو نيز تمايل ضمني خود براي پيوستن به اين تيم را اعلام كرده است.
اين هافبك برزيلي از تيم هاي پاس همدان و سپاهان اصفهان نيز پيشنهاد دارد.

پرسپوليس به دنبال سه بازيكن جديد

باشگاه پرسپوليس تا پايان فصل نقل و انتقالات 3 بازيكن ديگر جذب خواهد كرد.
گفتني است كه تا پايان مهلت نقل و انتقالات، هفتم مردادماه، پرسپوليس 3 بازيكن ديگر را جذب خواهد كرد.جدا از مازيار زارع، پرسپوليسي ها يك هافبك ديگر و يك مدافع ديگر را جذب مي كنند.از بين غلامرضا رضايي و محمدرضا خلعتبري يك بازيكن مدنظر باشگاه پرسپوليس قرار دارد. يك مدافع ديگر نيز از تيم هاي دسته اولي به احتمال فراوان به پرسپوليس خواهد پيوست. همچنين داريوش مصطفوي از احتمال جذب يك مدافع چپ برزيلي خبر داده است كه در اين صورت مدافع ديگري از تيم هاي دسته اولي جذب نخواهد شد.

جلسه آشوبي با سرمربي مس در هتل

فرزاد آشوبي به كرمان رفت تا در مورد بازگشت به پرسپوليس با پرويز مظلومي صحبت كند ولي نتيجه جلسه با سرمربي تيم در هتل جهانگردي، مطابق با خواسته هاي آشوبي نبود.
گفتني است كه آشوبي كه با مس كرمان قرارداد رسمي امضا كرده، به شدت در تلاش است تا به پرسپوليس برگردد ولي پرويز مظلومي مخالف جدايي اين بازيكن است. سرمربي مس در مورد جلسه با آشوبي گفت: با آشوبي حرف زدم و او به من گفت به دليل يك سري مشكلات مي خواهد در تهران بازي كند. من هم به فرزاد گفتم زماني كه قرارداد امضا كردي بايد به اين مسائل فكر مي كردي و راهي براي جدايي تو از مس كرمان وجود ندارد.
مظلومي تاكيد كرد: اگر دوهفته پيش بود اجازه مي دادم كه آشوبي برود ولي الان ديگر گزينه اي براي جانشيني او نداريم و فرزاد فصل آينده بايد در مس بازي كند. در ضمن او نبايد بي آنگيزه باشد چون موقعيتش را از دست مي دهد.

دو مهاجم خارجي در اردوي تركيه
حضور آيلتون در استقلال منتفي شد

استقلالي ها قصد داشتند مهاجم سابق ورودربرمن و شالكه را به خدمت بگيرند كه البته اين موضوع منتفي شده است.
گفتني است كه از همان اول هم قابل پيش بيني بود كه حضور آيلتون در استقلال تهران نمي تواند جنبه عملي به خود بگيرد و استقلالي ها همچنان به دنبال جذب يك مهاجم خوب خارجي هستند. استقلالي ها با توجه به سن زياد اين مهاجم برزيلي حاضر نبودند كه بدون تست گرفتن آيلتون را جذب كنند و اين موضوع با مخالفت او روبه رو شده است.
البته قرار است در اردوي تركيه دو مهاجم خارجي در تمرينات استقلال شركت كنند تا در صورت تاييد قلعه نوعي يك نفر از آنها به ليست اين تيم اضافه شود.يك مهاجم كروات و يك برزيلي در اردوي استقلال حضور پيدا خواهند كرد.

فريد زرينه پزشك پرسپوليس:
از مصدوميت خليلي بي خبرم

اين روزها شايعه پارگي رباط صليبي محسن خليلي شنيده مي شود، هرچند كه مهاجم پرسپوليس اين موضوع را تكذيب كرده است.
فريد زرينه پزشك پرسپوليس در خصوص شايعه مصدوميت خليلي گفت : من هم مثل شما اين خبر را شنيده ام و از موضوع مصدوميت خليلي بي خبرم. در اين مورد بايد با پزشكان تيم ملي صحبت كنيد چون او بعد از پايان ليگ برتر در اكثر مواقع در اردوي تيم ملي بود.
زرينه در پاسخ به اين سئوال كه آيا خليلي در پرسپوليس سابقه مصدوميت از ناحيه زانو را داشت مي گويد: خليلي هيچ وقت از ناحيه زانو مصدوم نشد و فقط چند بار دچار كشيدگي عضلات شد.

قبل از سفر تيم ملي به اسپانيا صورت گرفت
توافق اوليه پرسپوليس با نصرتي براي ادامه همكاري

محمد نصرتي مدافع فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس تهران پيش از سفر به اسپانيا، براي تداوم همكاري با مسئولان باشگاه مذاكره كرد.
گفتني است كه مسئولان باشگاه پرسپوليس پيش از سفر تيم ملي فوتبال به اسپانيا از نصرتي دعوت كردند براي انجام مذاكره در باشگاه حاضر شود.
گفته مي شود دو طرف براي تداوم همكاري به توافق اوليه دست يافته اند.
مبلغ پيشنهادي نصرتي مورد تاييد مسئولان باشگاه قرار گرفته و قرار است پس از بازگشت ملي پوشان از اسپانيا، و تاييد نهايي افشين قطبي، قرارداد نصرتي تمديد شود.

استقلال و پرسپوليس در سوپر جام
ديداري كه شايد برگزار نشود

به دليل سفر تيم فوتبال پرسپوليس به اسپانيا، احتمال به تعويق افتادن ديدار برابر استقلال در سوپر جام وجود دارد.
گفتني است كه به دليل همزماني سفر تيم پرسپوليس به اسپانيا براي برپايي يك اردوي يك هفته اي، احتمال دارد كه اين مسابقه به زمان ديگري موكول شود.
عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ در اين خصوص گفت: تاكنون هيچ نامه رسمي از سوي پرسپوليس مبني بر عدم آمادگي براي برگزاري مسابقه به سازمان ليگ ارسال نشده است وما اطلاعي دقيقي از برنامه هاي آنها نداريم.
وي ادامه داد: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده، در صورت همزماني سفر پرسپوليس به اسپانيا با زمان سوپر جام، مي توانيم مسابقه را به روز ديگري موكول كنيم.
وي در خصوص آخرين وضعيت اساسنامه باشگاه ها گفت: تاكنون فقط تيم هاي استقلال، صبا باتري، ذوب آهن و مقاومت اساسنامه هاي خود را ثبت تجاري نكرده اند. بايد در روزهاي آينده با تغيير ماهيت حقوقي به تجاري، همكاري لازم را انجام دهند.

ايران همچنان بهترين تيم قاره كهن

تازه ترين رده بندي برترين تيم هاي فوتسال آسيا اعلام شد كه تيم ايران براساس اين رده بندي همچنان برترين تيم قاره كهن است.
گفتني است كه كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي به فدراسيون فوتبال ايران و اعلام تبريك صعود اين تيم به جام جهاني برزيل، تازه ترين رده بندي برترين تيم هاي ملي قاره آسيا را اعلام كرد كه بر اين اساس تيم ايران همچنان تيم اول قاره است و تاينلد پس از نايب قهرماني در رقابت هاي قهرماني آسيا به رده دوم صعود كرده است.

سيد نعمت خليفه سرمربي تيم ملي تكواندو دانشجويان:
دانشجويان با 24 ساعت پرواز به بلگراد مي رسند

سيد نعمت خليفه سرمربي تيم ملي تكواندو دانشجويان در خصوص چگونگي اعزام تيم ملي دانشجويان به مسابقات جهاني گفت: مطابق با برنامه جديد اعلام شده، دوشنبه ابتدا عازم امارات، سپس رم و در نهايت بلگراد خواهيم شد و پس از 24 ساعت، به محل برگزاري مسابقات جهاني دانشجويان خواهيم رسيد. وي افزود: مي توانستند از مسيرهاي كوتاه تري برنامه اعزام تيم ملي را هماهنگ كنند. با شرايط حال حاضر، فرداي روزي كه وارد بلگراد شويم، وزن كشي را در پيش خواهيم داشت كه به اين ترتيب فرصت زيادي براي مان باقي نمي ماند. وي اضافه كرد: در صورتي كه طبق برنامه اوليه روزشنبه عازم صربستان مي شديم، فرصت ريكاوري كامل وجود داشت كه اميدوارم تا با تمامي اين شرايط بتوانيم از عنوان قهرماني جهان خود دفاع كنيم. وي در خصوص برنامه مسابقات جهاني افزود: مسابقات اوزان دوم و هفتم، چهارم و پنجم، سوم و ششم و در نهايت اول و هشتم به ترتيب طي چهار روز انجام مي شود كه عليرضا شكوري (وزن اول)، مهدي احمدي (وزن دوم)، محمدرضا مهديزاده (وزن سوم)، محمد باقري معتمد (وزن چهارم)، عليرضا نصر آزاداني (وزن پنجم)، روح اله طالبي (وزن ششم)، حامد خمسه (وزن هفتم) و حسين تاجيك (وزن هشتم) نمايندگان تكواندو دانشجويان در اين پيكارها خواهند بود.

نهمين المپياد فرهنگي - ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور
هدف ايجاد دوستي و مودت پايدار بين
دانشجويان است

طي مراسمي در دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه بوعلي سينا، پرچم نهمين المپياد فرهنگي - ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور به اهتزاز درآمد.
گفتني است در مراسمي كه در دانشگاه بوعلي سينا همدان محل برگزاري نهمين المپياد فرهنگي - ورزشي دانشجويان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور در بخش دختران برگزار شد، در ابتدا خزايي رييس دانشگاه و سرپرست عالي المپياد همزمان با پخش سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران، پرچم سه رنگ كشورمان را به اهتزاز درآورد و با خوشامدگويي به مسوولين، ورزشكاران، مربيان، سرپرستان و كليه عوامل فني مسابقات گفت: هدف از حضور ورزشكاران دانشجو در اين رقابت ها برد و باخت نيست و ايجاد دوستي ها و مودت هاي پايدار بايد به عنوان هدف در نظر گرفته شود. محمود ملاباشي معاون دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نيز در بخشي از اين مراسم ضمن قدرداني از مسوولين دانشگاه ميزبان به المپياد به عنوان نقطه تبلور فعاليت دو ساله دانشجويان ورزشكار اشاره كرد و گفت: نخبگان ورزش دانشجويي در المپياد گرد هم مي آيند اما شركت در مسابقه و جسارت و شجاعت ورزشكاران بسيار مهمتر و ارزنده تر از نتيجه رقابت ها خواهد بود. در ادامه مراسم مهدي طالب پور مديركل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري پرچم المپياد و صابونچي معاون پژوهشي دانشگاه بوعلي سينا پرچم دانشگاه ميزبان و جمع كثيري از دانشجويان نهضت داوطلبي پرچم هاي دانشگاه هاي حاضر در نهمين المپياد فرهنگي - ورزشي را در آسمان همدان برافراشتند.

مسابقات شطرنج ليگ برتر بانوان كشور
دانشگاه آزاد اسلامي و پتروشيمي بندرامام در صدر

دومين دوره مسابقات شطرنج ليگ برتر بانوان كشور (جام فرزانگان) با صدرنشيني تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي و پتروشيمي بندرامام آغاز شد.
گفتني است كه در پايان نخستين هفته دومين دوره مسابقات ليگ برتر شطرنج بانوان (جام فرزانگان) كه به ميزباني دانشگاه پيام نور برگزار شد، تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي و پتروشيمي بندرامام با 15 امتياز صدر جدول را به خود اختصاص دادند. در پايان ديدارهاي اين هفته تيم هاي راه آهن و بيات گيلان نيز در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند. در اين دوره از مسابقات ليگ برتر شطرنج بانوان (جام فرزانگان) 50 شطرنجباز در قالب 10 تيم با هم به رقابت مي پردازند.

برگزار ي اولين المپياد ورزشي دانشجويان دانشگاه علمي كاربردي

علي اصغر جعفري معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه جامع علمي كاربردي از برگزاري اولين المپياد دانشجويان دانشگاه جامع علمي كاربردي خبر دادو گفت: اولين المپياد ورزشي دانشجويان پسر علمي كاربردي سراسر كشور نيمه دوم سال جاري در تهران برگزار مي شود.
وي افزود: اين المپياد با اهدافي چون تعميم و گسترش ورزش در بين دانشجويان، تقويت روحيه جوانمردي و پهلواني دانشجويان، توجه به سلامت جسمي و رواني دانشجويان، كمك به رشد و شكوفايي ابعاد معنوي عاطفي و اجتماعي دانشجويان از طريق پرداختن به فعاليتهاي مفرح و سلامت بخش ورزشي، ايجاد روحيه تعاون و همبستگي اجتماعي بين جوانان دانشجوي كشور و شناسايي بهترين و كارآمدترين ورزشكاران دانشجوي علمي كاربردي سراسر كشور برگزار خواهد شد.وي افزود: اين المپياد در 10 رشته شامل فوتسال، واليبال، بسكتبال، شنا، شطرنج، دو و ميداني، پينگ پنگ، كشتي آزاد، كشتي فرنگي و تكواندو انجام مي شود و كليه واحدهاي استاني دانشگاه جامع علمي كاربردي در 30 استان كشور با توجه به پتانسيلهاي موجود در هر استان مي توانند در اين المپياد حضور يابند.

آغاز رقابتهاي شطرنج المپياد ورزشي دانشجويان دختر

رقابتهاي شطرنج نهمين المپياد ورزشي دانشجويان دختر در هم دان آغاز شد .
گفتني است كه اين رقابتها با حضور 15شطرنج باز از 10 دانشگاه به روش سوئيسي و در 7 برگزار مي شود . آتوسا پوركاشيان و مونا سلمان ماهيني ملي پوشان كشورمان در تيم دانشگاه تهران حضور دارند.

مراسم توديع و معارفه مدير تربيت بدني نيروهاي مسلح
صبور رفت ، باران چشمه آمد

مراسم توديع و معارفه مدير تربيت بدني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با حضور مسوولان كشوري و لشكري در محل سازمان عقيدتي سياسي ارتش برگزار شد و سردار مهرعلي باران جشمه به مديريت تربيت بدني نيروهاي مسلح برگزيده شد.
در اين مراسم كه با حضور مسولان سازمان تربيت بدني و مديران تربيت بدني نيروهاي سازمانهاي نيروهاي مسلح برگزار شد، امير سرتيب امير حاتمي معاون نيروي انساني ستاد كل نيروهاي مسلح از زحمات سردار محمدعلي صبور مدير تربيت بدني نيروهاي مسلح تقدير و تشكر بعمل آمد و سردار سرتيپ مهرعلي باران چشمه به عنوان مدير تربيت بدني نيروهاي مسلح معرفي شد.
معاون نيروي انساني ستاد كل نيروهاي مسلح ضمن تقدير از تلاش هاي سردار صبور اظهار داشت : حضور وي در تربيت بدني نيروهاي مسلح باعث خير و بركت براي ورزش نيروهاي مسلح كشور بوده است و وي توفيق خدمتگذاري را در اين نيرو داشت .
امير حاتمي افزود : در نيروهاي مسلح ورزش علاوه بر وجوهات خاص خودش كه در همه جوامع دارد از ملزومات اين نيرو نيز بحساب مي آيد و داراي كاربرد بسيار وسيع است .
در اين مراسم نيز سردار صبور نيز طي سخناني از تمامي مسوولان تشكر و تلاش و دستاوردهايي كه در دوران مسوليت خود در نيروهاي مسلح بوده است را بيان كرد .
همچنين سرتيپ باران چشمه نيز طي سخنان كوتاهي از تلاش هاي سردار صبور تقدير و تشكر كرد و آرزو نمود كه با همكاري و با ياري تمامي دست اندركاران ورزش بتواند برنامه ها و اهداف خود را اجرا نمايد.
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن