تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816761305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عجیب‌ترین محصولات 2011 + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: عجیب‌ترین و خارق‌العاده‌ترین محصولات نمایشگاه ces 2011 که از میان انواع مختلف لوح، رایانه‌ها، گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های سه‌بعدی، برگزیده شده‌اند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از برنا، تعدادی از عجیب ترین محصولات CES در سال 2011 این ابزار‌ها هستند. جالب آن که در میان انبوه لوح-رایانه ها، گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های سه بعدی، این ابزار‌ها هم مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند. لباس‌های تلویزیونی Recomاین لباس ها، معمولا کت‌ها یا کلاه‌هایی هستند که از صفحه‌های نمایش کوچک Recom OLED پوشیده شده‌اند و در سالن نمایش و کنفرانس ها، توجه عده زیادی را به خود جلب می‌کنند.

کارتوز، خرگوش هوشمنداین خرگوش هوشمند در واقع یک حیوان-روبات و هم یک دستیار شخصی برای شماست. کارتوز از طریق وای فای، دیتا و اطلاعات لازم ( ام.پی.تری، ای میل، قیمت سهام، پیش بینی وضع هوا و ...) را منتقل می‌کند و می‌گیرد و همچنین می‌تواند این اطلاعات را با صدای بلند برای شما بخواند.این روبات مجهز به یک دوربین (وب‌کم) و ورودی یو.اس.بی (USB )است.

روبات پرستار Paroاین روبات درمانگر به هرگونه تکان و یا لمس شدنی، پاسخ داده و خود را با تنظیمات کاربران وفق می‌دهد. این روبات برای بیمارستان، پرستاری و مراقبت از بیماران خانگی، بخصوص برای کسانی که از آلزایمر رنج می‌برند، ساخته شده است. روبات‌های پارو برای انتقال احساسات و عکس العمل ها، بدن و صورت خود را تکان می‌دهند و صداهای بلند شبیه فریاد ایجاد می‌کنند. سیگارهای الکترونیکی کریواز آنجا که در اکثر شهرهای دنیا سیگار کشیدن ممنوع اعلام شده است، سیگارهای الکترونیکی می‌توانند جای آن را بگیرند و گزینه انتخابی جدید آقایان باشد. سیگارهای کریو آسیب زیادی به بدن وارد نمی‌کنند. آنها به جای دود، بخار آب تولید می‌کنند اما هنوز صدمات ناشی از نیکوتین را به همراه دارند.

ماشین گلدوزیاین ماشین گلدوزی برای کوک زدن با دقت و سرعت بالا طراحی شده است. یک صفحه کنترل، نمونه( الگوی) موردنظر و نخ‌های رنگی موجود را نشان می‌دهد. 10 چراغ LED رنگی آن که زیر هر گیره ماسوره تعبیه شده، به کلاف‌های رنگی متصل می‌شود. دوربین تعبیه شده در آن، این امکان را می‌دهد که نقطه شروع و یا نواحی که در آن مشکل ایجاد شده را به راحتی پیدا کنید.

قاب (کیف) آیفون‌های اوزاکیاین قاب آیفون‌ها به شکل قلب طراحی شده است و به دو قسمت تقسیم می‌شوند. این کیف‌های دو قسمتی مخصوص استفاده زوج‌ها طراحی شده است.

یخچال‌های هوشمند توئیت گراین یخچال مجهز به سیستم وای فای و یک صفحه نمایش لمسی است که به کاربران خود امکان توئیت کردن، پخش موزیک در پاندورا، یادداشت نویسی برای اعضای خانواده، بررسی وضع هوا، جستجوی دستورالعمل تهیه غذا و تنظیم دمای درون یخچال را می‌دهد.

کارت‌های دینامیک 2.0کارت دینامیک 2.0 مجموعه‌ای از کارت اعتباری‌های حساب‌های مختلف و شبیه کارت اعتباری معمولی است. برای انجام یک معامله فقط کافی است که روی دگمه مربوط به حساب مورد نظر فشار دهید.این کارت برنده جایزه بهترین نوآوری‌های لوازم الکتریکی شخصی در CES شد.

آشپزی وایرلسیاین بسته سوپ را چند دقیقه روی سطحی که انرژی خود را از طریق امواج بی سیم می‌گیرد، قرار دهید. نتیجه سوپی داغ است که از طریق وایرلس پخته شده و نیازی به باز کردن بسته بندی آن نبوده است.

سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن