تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براون ، افزايش قتل با چاقو در انگليس را هولناك و شوك آور توصيف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: براون ، افزايش قتل با چاقو در انگليس را هولناك و شوك آور توصيف كرد
نخست وزير انگليس روز جمعه و در پي كشته شدن حداقل پنج نفر ديگر با ضربات چاقو طي ‪ ۲۴‬ساعته گذشته ، با انتشار بيانيه‌اي تاكيد كرد: پليس همه تلاش خود را براي ريشه كن كردن اين مشكل به كار گرفته است و اين نكته بايد براي همه روشن باشد كه حمل چاقو در خيابان‌هاي انگليس تحمل نخواهد شد.

اين چندمين بار است كه نخست وزير انگليس و ديگر مقامات اين كشور وعده مي دهند كه جنايت با چاقو را ريشه كن خواهند كرد ولي طي ماههاي اخير اين بزهكاري در مناطق مختلف انگليس بويژه شهر لندن رو به افزايش بوده است .

بر اساس اعلام مقامات پليس ، طي ‪ ۲۴‬ساعت گذشته حداقل چهار نفر در لندن و يك نفر در شهر وست برموويچ با ضربات چاقو به قتل رسيده اند.

همچنين در اين مدت يك نفر در لندن و يك نفر در شهر بولتون با ضربات چاقو بشدت مجروح شده‌اند كه همچنان در بيمارستان با مرگ دسته و پنجه نرم مي كنند.

نخست وزير انگليس در بيانيه امروز خود همچنين گفت : دولت هفته آينده برنامه جامعي را براي مقابله با جنايت با چاقو اعلام خواهد كرد.

سر يان بلر كميسير پليس لندن نيز روز جمعه با ابراز تاسف از قتل چهار نفر با ضربات چاقو در در پايتخت ، وعده داد كه پليس همه تلاش خود را براي ريشه كن كردن اين معضل به كار خواهد گرفت .

وي گفت : تاكنون ‪ ۱۰‬نفر در ارتباط با قتل‌هاي اخير دستگير شده‌اند و پليس درباره احتمال مرتبط بودن اين قتل‌ها به يكديگر در حال تحقيق است .

در همين حال رسانه‌هاي انگليس گزارش دادند، با افزايش قتل با چاقو در لندن ، خانواده‌ها در مورد امنيت خود و فرزندان شان بشدت نگرانند.

طي سال جاري حداقل ‪ ۲۲‬جوان و نوجوان فقط در خيابان‌هاي لندن به قتل رسيده‌اند كه اكثرا با ضربات چاقو بوده است .

براساس بررسي‌هاي صورت گرفته در حال حاضر حدود ‪ ۴۶‬درصد از جوانان و نوجوانان انگليسي بويژه در شهر لندن با خود سلاح سرد، نظير چاقو، پنجه بوكس ، دشنه و ... حمل مي‌كنند.

كارشناسان مسايل اجتماعي در انگليس ، گسترش پديده فعاليت دسته‌هاي بزهكار، حملات انتقام جويانه ، ملاك تشخص بودن حمل سلاح و چاقو توسط جوانان و نوجوانان ، ارزان بودن مشروبات الكلي و سست شدن بنيان خانواده‌ها را از دلايل اصلي افزايش خشونت ميان اين قشر از جامعه انگليس مي‌دانند.
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن