تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816932614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام برنامه‌هاي حرم امام رضا(ع) در هفته آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اعلام برنامه‌هاي حرم امام رضا(ع) در هفته آينده
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: مشروح برنامه‌هاي هفتگي حرم امام رضا(ع) در هفته آينده اعلام شد.
تنها براي زيارت

حوريه فلاح- خسته‌اي، مي‌دانم. از نگاهت به گنبد طلاي هشتمين اماممان؛ از شكوه‌هاي گاه و بي‌گاهي كه هر بار به او مي‌گويي و از چاره‌جويي براي درد جسم و روحت. خودت مي‌داني كه خوب جايي آمده‌اي. اين‌جا روح و جسم را با هم چاره مي‌سازند. مي‌داني، مي‌خواهم از اين بگويم كه بعضي وقت‌ها يادمان مي‌رود كه قراراست آقا(ع)اين‌جا در ايران ما احساس غريبي نكند. همه‌اش را مي‌گذاريم به حساب اين دل مشغولي‌هاي زندگي. مريضي داريم كه دكتر‌ها جوابش كرده‌اند. زندگي و كارمان كلافه‌مان كرده است. خسته‌شده‌ايم، كم آورده‌ايم. هنوز چيزي نگفته‌ايم كه خودش همه ‌چيز را مي‌فهمد. از نگاهمان به گنبد و ضريحش. چه ارتباط غيركلامي زيبايي! يادت باشد اين‌جايي چون پاي دلت تو را به اين‌جا آورده است. يادت باشد بايد آقايمان را گاه شادي و اندوه همراهي كنيم و تو ديگر بار اين‌جايي. در آستان كبريايي‌اش گام نهاده‌اي، اما بگذار ببينم. اين بار يك چيز در اين حضور فرق كرده است و آن انگار توي نگاه ملتمسانه تو به گنبد طلاي رضا)ع( است. نگاهت اين بار چيز ديگري مي‌گويد و باز صاحب آن گنبد طلا نگاهت را مي‌خواند. آمده‌اي تنها براي زيارت.

انس با كلام وحي

زائران و مجاوراني كه جلسات قرآني برگزار شده در حرم مطهر امام رضا(ع) را دنبال مي‌كنند، بدانند كه اين هفته نيز همچون گذشته، هر روز ساعت 17:45تا 19:30 در ايوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد محفل انس با قرآن كريم برگزار مي‌شود. در دارالقرآن الكريم صحن جمهوري اسلامي، هم هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء قرآن كريم با مديريت استادان بين المللي مشهد آموزش داده مي‌شود. استاد سادات فاطمي هم همچنان در دارالحفاظ مسجد جامع گوهرشاد و بعد از نماز مغرب و عشاء قرآن كريم را آموزش مي‌دهد. خانم‌ها هم براي شركت در محفل انس با قرآن كريم كه ويژه خودشان است، مي‌توانند به دارالقرآن الكريم صحن جمهوري اسلامي بروند، البته روز جمعه ساعت 8 تا .11 ضمناً گروه‌هاي تواشيح و هم‌خواني خواهر هم در اين محفل حضور دارند. در دارالقرآن الكريم برنامه ترتيل قرآن كريم، هر روز ساعت 54:5 صبح و برنامه ترتيل يك جزء قرآن كريم، هر روز ساعت 16:45 در ايوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد برگزار مي‌شود.

نشست‌هاي صميمي و فرهنگي اين هفته حرم رضوي

باز هم در رواق امام خميني(ره) هر شب ساعت 20 تا 23نشست صميمي پرسش و پاسخ آزاد با حضور استادان حوزه و دانشگاه ويژه خواهران و برادران برگزار مي‌شود و همين نشست هم براي آقايان در مدرسه پريزاد هر شب ساعت 21تا 7 صبح روز بعد برگزار خواهد شد. در محضر آل محمد(ص) هم عنوان يكي ديگر از نشست‌هاي فرهنگي است كه شامل جلسات پرسش و پاسخ و سخنراني با موضوع انديشه‌ها وسخنان امام رضا(ع)مي‌شود. پس وعده علاقه‌مندان به اين برنامه هم چهارشنبه ساعت 21تا 23شب در مدرسه پريزاد.

دين، نشاط، زندگي. اگر دقت كنيد اين سه كلمه، هم موزون است و هم با معنا. «دين، نشاط، زندگي» يكي ديگر از آن نشست‌هاي صميمي در حرم مطهر امام رضا(ع) است كه از سوي اداره پاسخ‌گويي به سوالات ديني و اطلاع‌رساني برگزار مي‌شود. اين هفته اين برنامه در صحن جمهوري اسلامي با حضور استادان حوزه و دانشگاه و با موضوع «مهارت‌هاي زندگي موفق»، هر روز ساعت 17تا 19بعدازظهر برگزار مي‌شود.

زمزمه‌هاي دعا و نيايش

اين هفته هم زيارت امين ا... را خوش چهره در صحن جمهوري اسلامي و هرشب ساعت20:40مي‌خواند. در مسجد جامع گوهرشاد هم آقاي خالق‌پور زيارت رجبيه را هر روز ساعت 13بعدازظهر خواهد خواند. حسين پيرزاد زيارت عسكريين را شنبه ساعت 21:30در صحن جمهوري اسلامي مي‌خواند. در همين صحن، حديث كسا را از حجت الاسلام بياتي مي‌شنويد و روز دوشنبه ساعت 21:30دعاي توسل با صداي آقاي ملائكه، چهارشنبه ساعت 21:30زيارت جامعه كبيره با صداي آقاي مشكي‌باف، قرائت دعاي كميل در روز پنج شنبه ساعت 21:45از سوي آقاي عطاپور، دعاي ندبه هفته توسط هم آقاي موحد جمعه ساعت 5:30 صبح به گوش جانتان خواهد رسيد. اما در رواق امام خميني(ره) و بالاخره در صحن جمهوري اسلامي، جمعه ساعت 21:30زيارت آل ياسين از سوي آقاي عبدالهي خوانده مي‌شود.

با سخنرانان در حرم مطهر رضوي

قرار است در صحن جمهوري اسلامي شنبه تا چهارشنبه ساعت20:50، حجت الاسلام رفيعي سخنراني كند. حجت الاسلام فرح‌زاد هم پنج شنبه و جمعه ساعت20:50در همين صحن سخنراني خواهد كرد. در مسجد جامع گوهرشاد هم حجت الاسلام قاسمي، هر روز بعد از نماز صبح سخنراني مي‌كند. حجت الاسلام ايلخاني، هر روز ساعت 11:45درباره اعمال ماه رجب در مسجد جامع گوهرشاد صحبت خواهد كرد. «بيان تاريخ و سيره امام هادي(ع)»، موضوع سخنراني حجت الاسلام خيرآبادي است كه براي شنيدنش بايد به مسجد جامع گوهرشاد، شبستان نهاوندي برويد. زمانش را يادتان نرود هر روز ساعت .11:45 حجت الاسلام داريني هم قرار است درباره بيان احكام و پرسش و پاسخ شرعي، هر روز ساعت 11ظهر در رواق امام خميني(ره) سخنراني كند. براي خانم‌ها هم ي جوياي حق و حقوق خانم‌ها مي‌گوييم كه خانم‌ها خاكيان، عرفاني و هلاليان شنبه تا دوشنبه، در رواق دارالحكمه و ساعت 11 سخنراني خواهند داشت و خانم‌ها حيدري، نجاتي و خسروي هم در همين رواق روزهاي سه شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت 11 صحبت خواهند كرد.

خانواده آسماني

قبل از توضيح اين برنامه كه عنوانش را خوانديد، بگوييم كه مراسم عزاداري شهادت حضرت امام هادي(ع)، با مرثيه‌سرايي مداحان اهل بيت(ع) شنبه ساعت20:45در صحن جمهوري اسلامي برگزار مي‌شود. مراسم عزاداري روز شهادت ايشان هم با مرثيه سرايي مداحان اهل بيت(ع)و سخنراني حجت الاسلام ايلخاني، يكشنبه ساعت 10:30صبح، در مسجد جامع گوهرشاد برگزار مي‌شود. تسليت به پدربزرگ بزرگوارشان را فراموش نكنيد، اما >خانواده آسماني جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2086]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن