تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تورنمنت فوتبال روسيه/تيم فوتبال نوجوانان ايران به ديدار نهايي راه پيدا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تورنمنت فوتبال روسيه/تيم فوتبال نوجوانان ايران به ديدار نهايي راه پيدا كرد
تيم فوتبال نوجوانان ايران عصر امروز با پيروزي در ضربات پنالتي برابر تيم ساخاي روسيه به ديدار نهايي تورنمنت 8 جانبه اين كشور راه يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال نوجوانان كشورمان در مرحله نيمه نهايي تورنمنت 8 جانبه روسيه موفق شد در ضربات پنالتي با نتيجه 6 بر 5 برابر تيم نوجوانان جمهوري ساخاي روسيه به برتري دست يافته و جواز حضور در مرحله نهايي اين رقابت ها را به دست آورد.

برپايه اين گزارش، در پايان 90 دقيقه قانوني اين ديدار، شاگردان علي دوستي برابر ميزبان خود به نتيجه مساوي 2 بر 2 رضايت دادند كه علي عظيمي و احمد اسكندري زننده گل هاي تيم نوجوانان كشورمان بودند.

در ضربات پنالتي تيم ايران با نتيجه 4 بر 3 مقابل حريف روسي خود به پيروزي دست يافت تا در مجموع با نتيجه 6 بر 5 اين تيم را شكست داده و راهي ديدار پاياني شود. علي درويشي، حسين گوهري، علي حيدري و ايمان شيرازي ضربات خود را به ثمر رساندند و پدرام ايزدي دروازه بان تيم فوتبال نوجوانان هم با مهار ضربه پنالتي ششم تيم ساخاي روسيه نقش مهمي در فينالست شدن تيم ايران داشت.

نوجوانان ايران در ديدار نهايي تورنمنت 8 جانبه روسيه ساعت 12:30 دقيقه(به وقت تهران) روز جمعه بيست و يكم تير ماه برابر تيم فوتبال نوجوانان تايلند به ميدان مي رود.

در پايان اين ديدار، ابوالفضل جزئي، سرپرست تيم فوتبال نوجوانان كشورمان، در گفتگو با مهر در خصوص اين پيروزي اظهار داشت: داوري اين مسابقه كاملا يكطرفه بود. مسئولان اين رقابت ها مي خواستند يك تيم روسيه اي به ديدار نهايي راه يابد اما با ياري خدا و تلاش چشمگير بازيكنان تيم موفق شديم با شكست ميزبان به ديدار نهايي اين مسابقات راه پيدا كنيم.

تيم فوتبال نوجوانان ايران خود را براي حضور در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا آماده مي كند. اين تيم در گروه A اين رقابت ها با تيم هاي ازبكستان (ميزبان مسابقات)، بحرين و سنگاپور همگروه است.
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن