تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشكل قانوني راه‌اندازي سينما در تالار فرهنگ ياسوج برطرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشكل قانوني راه‌اندازي سينما در تالار فرهنگ ياسوج برطرف شد
معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: مشكل قانوني كه براي راه‌اندازي سينما در تالار فرهنگ شهر ياسوج وجود داشت با ابلاغ بخشنامه جديد وزارت ارشاد برطرف شد.

ناصر رضايي پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تالار فرهنگ شهر ياسوج در داخل محوطه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قرار دارد و همين امر ازلحاظ قانوني ما را براي راه‌اندازي سينما توسط بخش خصوصي با مشكل مواجه كرده بود.

وي اظهارداشت:بر اساس بخشنامه جديد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، واگذاري سالن‌هاي مجتمع‌هاي فرهنگي و هنري اداره‌هاي ارشاد براي راه‌اندازي سينما بلامانع اعلام بنابر اين مشكل ما نيز برطرف شد.

به‌گفته وي، هم اينك مراحل تنظيم قرارداد براي ارايه فراخوان مزايده جهت واگذاري سالن مجتمع فرهنگ به بخش خصوصي براي راه‌اندازي سينمادر حال انجام است و هماهنگي‌هاي لازم با واحد ذيحسابي و نماينده ديوان محاسبات نيز صورت گرفته است.

وي بيان كرد:با واگذاري اين سالن به بخش خصوصي براي سينما ممكن است شهر ياسوج براي برگزاري مراسم خود با مشكل مواجه شود چراكه بيشتر برنامه‌هاي اداره‌ها در اين سالن برگزار مي‌شود.

رضايي درباره وضعيت سينما در گچساران گفت:دراين شهربخش خصوصي با دريافت تسهيلات اقدام به ساخت يك سينما كرده است.

وي ادامه داد: در دهدشت نيز متوليان سينما دنا با دريافت تسهيلات در حال بهسازي سينما هستند كه تا كنون ‪ ۵۰‬درصد پيشرفت داشته است.

به گفته وي ، شهرداري ياسوج نيز با همكاري معاونت سينمايي وزارت ارشاد در حال طراحي واحد تجاري فرهنگي آزادي براي شهر ياسوج است و هنوز ساخت آن شروع نشده است.

وي با اشاره به اينكه با مسايل فرهنگي موجود در جامعه رويكرد عمومي مردم به سينما كاهش يافته است، گفت: با اينحال مسوولان فرهنگي استان كهگيلويه و بويراحمد تلاش دارند با راه‌اندازي سالن‌هاي سينما مردم و بخصوص جوانان و نوجوانان را به سمت برنامه‌هاي فرهنگي سوق دهند.

هم اينك هيچ سالن سينمايي در استان كهگيلويه و بويراحمد فعال نيست.ك/‪۳‬ ‪۶۷۵/۵۶۳/۷۵۳۱‬
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن