تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814268808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عكس‌‌ هاي خبري برگزيده هفته


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: جام جم آنلاين: درهفته‌ گذشته ( 21 تا 27اوت) وقايع گوناگوني در گوشه و كنار جهان رخ داده اند.عكس ها گوياترين بخش اخبار جهان را تشكيل مي‌دهند

تصوير ديدني مهاجرت ساليانه ويلدبيس‌ها (گوزن شاخدار) در پارك وحش ماسايي مارا در كنيا و يك بالن تحقيقاتي كه در روز چهارشنبه مهاجرت آنها را بررسي مي‌كند.

ترافيك شديد در شهر پكن موجب مي‌شود تا كاميونهاي سنگين حامل بار به مقصد پايتخت چين روزها براي ورود به اين شهر انتظار بكشند. يك راننده كاميون در زير وسيله نقليه‌اش به خواب رفته است.

سيل پاكستان كماكان در صدر اخبار جهان قرار دارد و هر روز بر دامنه آن افزوده مي شود. ميليون‌ها نفر نه تنها بر اثر سيل بي‌خانمان شده‌اند بلكه بيم شيوع بيماري‌هاي واگيردار از جمله وبا در مناطق سيل‌زده مي‌رود. يك مزرعه كوچك در ناحيه راجانپور در ايالت پنجاب كه مانند جزيره‌اي توسط سيلاب احاطه شده است.

تصوير جسد يك پليس سابق فيليپين كه در روز بيست و سوم اوت يك اتوبوس توريستي را در شهر مانيل به گروگان گرفت و پس از 12 ساعت و قتل 8 نفر از مسافران خود توسط ماموران پليس به قتل رسيد.

چهره ولاديمير پوتين نخست‌وزير روسيه كه يك كمان فنري به شكل تفنگ را براي بيهوش كردن يك وال خاكستري در خليج اولگا در شبه جزيره كامچاتكا به دست دارد.

چهره غمگين تايگر وودز قهرمان مشهور گلف جهان كه هفته گذشته خبر جدايي او از همسرش الين نوردگرين منتشر شد.

صحنه ديدني يك ميمون كوچك كه گونه‌هاي يك توريست را در مركز حفاظت حيوانات در شهر پوئرتو ويئخو دِ ليمون در كاستاريكا در دست گرفته است.

تصويرچند شبه نظامي گروه افراطي الشباب در شمال موگاديشيو پايتخت كشور ناآرام سومالي با سلاحهاي سنگين. سراسر هفته گذشته شبه نظاميان الشباب با نيروهاي دولتي و نيروهاي حافظ صلح اتحاديه آفريقا دست به نبردهاي سنگيني در حومه موگاديشيو زدند.

يك الاغ زباله‌كش از كنار ديواري كه پوسترهاي نامزدهاي انتخابات پارلماني افغانستان روي آن چسبيده است در شهر كابل عبور مي‌كند.

تصوير ديدني رقابتهاي اسلالوم بزرگ اسنوبورد بانوان در جريان مسابقات اسكي فري استيل و اسنوبورد نوجوانان جهان در واناكا در نيوزيلند. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن