تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي آخر هفته/نگهبان آرژانتيني مهمان آخر هفته تلويزيون مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فيلم‌هاي آخر هفته/"نگهبان" آرژانتيني مهمان آخر هفته تلويزيون مي‌شود
فيلم‌هاي لنج گيل‌بابا، بوفالو آمريكايي، بازگشت پهلوان، دعوتنامه‌اي از سينما اوريون،بدون يك پارو، جو والاچي، نگهبان و نابغه بسكتبال در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم "بوفالو آمريكايي" پنجشنبه 20 تير در قالب سينما يك از شبكه اول روي آنتن مي‌رود. اين فيلم 87 دقيقه‌اي محصول آمريكا و انگلستان را مايكل كورنت سال 1996 كارگرداني كرد. ديويد ممت فيلمنامه اين اثر را بر مبناي نمايشنامه خودش نوشت و داستين هافمن، شان نلسن و دنيس فرانتس در آن بازي كردند.

داستان "بوفالو آمريكايي" درباره صاحب يك مغازه عتيقه‌فروشي است كه متوجه مي‌شود اخيراً يك كلكسيونر سكه‌اي قديمي را به اشتباه ارزان فروخته است. او به فكرش مي‌رسد به كمك نوجواني كه در مغازه‌اش كار مي‌كند، سكه را بدزدند...

فيلم تلويزيوني "لنج گيل‌بابا" جمعه 21 تير ساعت 15:45 از شبكه يك پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني علي علوي و بازي عباس اميري، محمدعلي شاه‌بختي و ... ساخته شده و داستان آن درباره گروهي است كه در بندرگاه شهر كار مي‌كنند و با يكديگر رابطه دوستانه دارند. بعد از مدتي ميزان صيد كاهش مي‌يابد و مردم منطقه به دنبال دليل اين مسئله مي‌گردند...

نمايي از فيلم "بازگشت پهلوان"

فيلم "بازگشت پهلوان" پنجشنبه 20 تير ساعت 23:50 از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. اين درام با نام اصلي "احياء چمپ" توليد سال 2007 آمريكا و مدت زمان آن 112 دقيقه است. فيلم "بازگشت پهلوان" را راد لوري كارگرداني كرده كه فيلم‌هايي چون "رقيب" با بازي گري اولدمن و "آخرين قصر" با حضور رابرت ردفورد را در كارنامه دارد.

اين فيلم با فيلمنامه مايكل بورتمن و آليس برنت بر مبناي مطلبي از جي. آر. مورينگر در لس آنجلس تايمز ساخته شد و در آن ساموئل ال. جكسن، آلن آلدا، جاش هارتنت و كاترين موريس بازي مي‌كنند. داستان درباره يك خبرنگار ورزشي با بازي هارتنت است كه مردي بي‌خانمان را نجات مي‌دهد و متوجه مي‌شود او يك افسانه بوكس است كه همه فكر مي‌كردند مرده است.

فيلم "دعوتنامه‌اي از سينما اوريون" جمعه 21 تير ساعت 17:30 از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم ژاپني را كنكي سائه گوسا سال 2007 بر مبناي رماني از جيرو آسادا كارگرداني كرد و در آن ري ميازاوا، ريو كاسه و ريودو اوزاكي نقش‌آفريني مي‌كنند.

داستان اين فيلم 116 دقيقه‌اي درباره زوج ميانسالي است كه سال‌ها پيش در سينماي محلي اوقات فراغت را مي‌گذرانند و اكنون در آستانه جدايي است. ري ميازاوا سال 2008 براي بازي در اين فيلم نامزد دريافت جايزه بهترين بازيگر زن از آكادمي ژاپن بود.

فيلم سينمايي "بدون يك پارو" پنجشنبه 20 تير ساعت 20:50 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود. اين فيلم محصول سال 2004 آمريكا درباره سه دوست دوران كودكي است كه پس از سال‌ها دوري به بهانه خاكسپاري يكي ديگر از دوستانشان همديگر را مي‌بينند و در يك سفر با هم همراه مي‌شوند.

ميتو ليلارد، ست گرين و راكس شپرد در اين فيلم 98 دقيقه‌اي نقش‌آفريني مي‌كنند كه استيون بريل آن را كارگرداني كرد. "بدون يك پارو" با بودجه‌اي 19 ميليون دلاري ساخته شد و فروش جهاني آن حدود 70 ميليون دلار بود.

فيلم سينمايي "آرزوهاي بزرگ" جمعه 21 تير ساعت 22:30 در قالب برنامه صد فيلم از شبكه سه روي آنتن مي‌رود. اين فيلم را ديويد لين سال 1945 به مدت 118 دقيقه با بازي جان ميلز، الك گينس، والري هابسن، برنارد مايلز و فينلي كوري جلو دوربين برد. فيلمنامه را آنتوني هاولاك آلن، كي والش، سسيل مگيورن، نيم و لين بر مبناي رمان معروف چارلز ديكنز نوشتند.

والتر گور موسيقي متن اين اثر سياه و سفيد را ساخت. در خلاصه داستان فيلم "آرزوهاي بزرگ" آمده: پيپ، در كودكي با استلا و خانم هاويشام، قيم ثروتمند او آشنا مي‌شود. روزي پيپ به يك محكوم فراري كمك مي كند و سال‌ها بعد، در جواني، ثروتي از يك ناشناس به او مي‌رسد و ...

"آرزوهاي بزرگ" در پنج رشته از جمله بهترين فيلم و كارگرداني نامزد اسكار بود و جوايز بهترين طراحي هنري و فيلمبرداري را برد. لين كارگردان برجسته بريتانيايي (1991ـ 1908) خالق فيلم‌هاي مطرح "برخورد كوتاه"، "اليور توئيست"، "انتخاب هابسن"، "پل رودخانه كواي"، "لورنس عربستان"، "دكتر ژيواگو"، "دختر رايان" و "گذرگاهي به هند" است.

نمايي از فيلم "آرزوهاي بزرگ"

فيلم "نگهبان" با نام اصلي "محافظ" روز جمعه 21 تير ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود. اين درام به كارگرداني رودريگو مورنو توليد مشترك سال 2006 آرژانتين، فرانسه، آلمان و اوروگوئه است. داستان درباره يك محافظ به نام اوين است كه وظيفه حفاظت از آرتميو، يكي از وزراي كابينه دولت آرژانتين را به عهده دارد.

خوليو چاوز، اسما نونز، مارچلو داندرا و الويرا اونتو در اين فيلم 95 دقيقه‌اي بازي مي‌كنند كه فوريه 2006 در جشنواره برلين به نمايش درآمد و جايزه آلفرد بوئر را از آن خود كرد. اين فيلم در جشنواره سن سباستين نيز برنده جايزه ويژه بخش افق‌ها شد. مورنو متولد 1972 در بوينس آيرس است و "نگهبان" اولين فيلم سينمايي است كه او به تنهايي كارگرداني كرده است.

فيلم سينمايي "نابغه بسكتبال" به كارگرداني چو يين ـ پينگ سال 2008 بر مبناي مجموعه انيميشن "اسم دانك مانگ" ساخته شد و توليد مشترك هنك‌كنگ و تايوان است. داستان درباره يك پسربچه يتيم است كه تحت آموزش‌هاي رزمي قرار مي‌گيرد و در نهايت يك بسكتباليست حرفه‌اي مي‌شود. جي چو، چارلن چوي و ويلسن چن در فيلم "نابغه بسكتبال" نقش‌آفريني مي‌كنند.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن