تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816713316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - عقاب تا كي دوام مي‌آورد؟


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - عقاب تا كي دوام مي‌آورد؟


ورزش - عقاب تا كي دوام مي‌آورد؟

پرسپوليس چند روزي است كه مالك مقتدر فضاي رسانه‌اي فوتبال ايران شده و روزي نيست كه اخبار شگفت‌انگيز و مبهوت‌كننده‌اي از اين باشگاه به بيرون درز نكند. سرخ‌ها خيز بلندي براي حضور مقتدر در ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفي برداشته‌اند و به مدد پر شدن خزانه هر روز يك ستاره جديد و گرانقيمت را به تور مي‌اندازند. اما در كنار اين اخبار خوش و سروصداي برخاسته از حضور پررنگ پرسپوليس در نقل و انتقالات، مسائل قابل تامل ديگري نيز در حاشيه وجود دارد كه مي‌توان آن را به مثابه آتش زير خاكستر تلقي كرد.

ماجرا به تمرينات پرسپوليس بازمي‌گردد كه دو سه روزي است بدون حضور افشين قطبي و افشين پيرواني در حال برگزاري است و اتفاقات قابل تاملي در آن رخ مي‌دهد.
اشتباه يا درست؟
از همان لحظاتي كه داريوش مصطفوي به عنوان مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس خبر از دعوت احمدرضا عابدزاده براي تمرين دادن دروازه‌بان‌هاي اين تيم داد زمزمه‌هايي مبني بر شك و ترديد در موفقيت «عقاب آسيا» به گوش رسيد. بسياري از اهالي رسانه كه در سال‌هاي اخير پيگير وضعيت روحي و جسمي عابدزاده بودند خوب مي‌دانستند كه او هنوز به طور كامل از بيماري شش سال قبل خود كه ناشي از نارسايي خوني و سكته مغزي او شد رهايي نيافته و اساسا در محيط‌هاي ناآرام و پراسترس دچار هيجانات ويران‌كننده مي‌شود. شاهد اين ادعا نيز تلاش‌هاي اخير عابدزاده براي سفر به سوئد براي درمان باقيمانده گرفتاري‌هاي قبلي است كه مدتي سوژه مطبوعاتي‌ها بود.
به هر حال عابدزاده با چنين شرايطي به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس معرفي شد در حالي كه دو تجربه قبلي او در حوزه مربيگري منجر به ناكامي شده بود. عابدزاده چند ماه قبل از بروز بيماري‌اش از سوي مديرعامل وقت پرسپوليس (علي ميرزايي) به عنوان سرمربي حكم گرفت اما در برابر اقتدار پروين كاري از پيش نبرد. مرتبه دوم نيز او به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي استقلال اهواز معرفي شد كه اين سمت تنها چند هفته به او وفا كرد.
حال عابدزاده به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس مشغول به كار شده، در حالي كه بسياري معتقدند او ظرفيت جسمي و رواني چنين شغل پردردسري را ندارد و ممكن است دچار ضايعات جديدي از نظر جسمي شود. اما عابدزاده در تمرينات پرسپوليس وجوه جديدي از خود نشان داده كه علي‌الظاهر نگران‌كننده‌تر از ماجراي بيماري خود او به نظر مي‌رسد.
بلاي جان حقيقي
آن دسته از خبرنگاران ورزشي كه اين روزها سري به تمرين پرسپوليس مي‌زنند شاهد تمرينات سخت و جانفرساي عابدزاده براي عليرضا حقيقي دروازه‌بان سوم اين تيم هستند و براي لحظاتي دعا مي‌كنند كه او زير فشار بيش از حد عابدزاده دوام بياورد. مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس آنچنان عرصه را بر حقيقي تنگ كرده كه او در عرض اين چند روز آشكارا وزن كم كرده و تحليل رفته است. مسئله اينجاست كه تمرينات عابدزاده هيچ شباهتي به تمرينات معمول و عرف دروازه‌باني ندارد و بيشتر زاييده ابتكارات خود اوست. خبرنگاران چند باري از زبان خود حقيقي شنيده‌اند كه: «اميدوارم تا آخر فصل زير فشار اين تمرينات دوام بياورم...».
در كنار اين تمرينات سخت البته نكته نگران‌كننده ديگري نيز وجود دارد كه آن هم رفتار مغرورانه عابدزاده با همه كساني است كه در تمرين حضور دارند. به نظر مي‌آيد رويه فعلي عابدزاده به زودي در تيم پرسپوليس منجر به بروز اختلافات و دردسرهاي جديدي خواهد شد؛ اختلافاتي كه معمولا در پرسپوليس و استقلال با شدت بيشتري بزرگنمايي مي‌شوند و تبعات شديدتر و مخرب‌تري دارند.
دردناك اينجاست كه در صورت بروز اختلاف با مربي دروازه‌بان‌ها امكان كنار گذاشتن او به اين سادگي‌ها نيست و اين ماجرا هم تبعات خاص خود را دارد و پس‌لرزه‌هايي به مراتب شديدتر از اخراج عليرضا مرزبان در فصل گذشته.
به نظر مي‌آيد سران باشگاه پرسپوليس در راستاي استخدام عابدزاده بيش از هر چيز درصدد بهره‌برداري از نام بزرگ و شهرت فراوان او در جهت رسيدن به اهداف مثبت بوده‌اند اما كم‌اطلاعي از آخرين وضعيت جسمي و روحي عابدزاده ممكن است به قيمت بروز ماجراهاي پردردسري تمام شود. عابدزاده چهره متفاوت پرسپوليس است...
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن