تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816019522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصاویر جالب از عجيب‌ترين خانه‌هاي جهان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تصاویر جالب از عجيب‌ترين خانه‌هاي جهان خانه، خانه است ديگر! اين جمله‌اي است كه معمولا بسياري از افراد در هنگام ديدن يا خريد يك خانه به زبان مي‌آورند. البته توجه به طراحي و ساختار يك خانه در هنگام خريد آن هميشه مورد توجه افراد بوده، اما در اين بين مي‌توان با قطعيت گفت كه مردم هيچ‌گاه فكر خريد خانه‌هاي عجيب را نيز به ذهن خود راه نداده‌اند.به گزارش ايسنا، خانه شما هرچقدر هم كه داراي طراحي و ساختار عجيب و غريب باشد، بعيد است كه به پاي بعضي خانه‌ها برسد.البته ديد هر فرد با فرد ديگري متفاوت است، اما بعيد به نظر مي‌رسد كسي با ديدن خانه‌هايي كه در زير معرفي مي‌كنيم، پيش خود نگويد عجب خانه منحصر به فردي!از سوي ديگر گاهي اوقات بخشي از يك خانه مانند آشپزخانه، حمام، اتاق خواب يا اتاق نشيمن از نظر طراحي عجيب به نظر مي‌رسد، اما برخي خانه‌ها به طور كلي داراي ساختار و معماري منحصر به فرد هستند.در زير مي‌توانيد با عجيب‌ و غريب‌ترين خانه‌هاي جهان آشنا شويد:1- خانه كتري - تگزاس آمريكااين خانه در تگزاس‌ آمريكا نه فقط شبيه يك كتري بوده، بلكه به شكل مناسبي نيز داراي ويژگي‌ها و كارايي‌ها يك خانه واقعي است.

2- خانه سنگي - پرتغالخانه سنگي در پرتغال يكي از بهترين‌هاي نمونه‌هاي‌ استفاده از عناصر طبيعي در ساخت خانه است. اين خانه با وجود منحصر به فرد بودن آن، هم‌اكنون داراي چند نفر افراد ساكن است.3- خانه كج - سوپوت لهستانمي‌دانيد واقعا اين خانه شبيه چه چيزي است؟ اين خانه در سال 2004 ميلادي در كنار يك مركز خريد پرطرفدار واقع شد.اين خانه توريست‌هاي زيادي را به لهستان كشانده است.

4- خانه مكعبي - روتردام هلنداين خانه در هلند مجموعه‌اي از خانه‌هايي در كنار هم بوده كه حالت مكعبي شكل به آن داده است.نكته شگفت‌انگيز در مجموعه اين خانه‌ها اينست كه چطور تعادل ميان اين خانه‌ها مانع سقوط آن‌ها شده است.5- خانه گنبدي - فلوريدا ‌آمريكااين خانه سفيد رنگ داراي معماري منحصر به ‌فردي است.

6- خانه خشتي - ونكوور كانادااين خانه شگفت‌انگيز به صورت كاملا خالص از تركيبي از خاك رس، شن، ني و آب ساخته شده است.7- خانه چاله‌اي - تگزاس آمريكااين خانه بيشتر از اين‌كه نتيجه يك تصادف غيرعادي باشد، شبيه يك پروژه هنري شگفت‌انگيز است.به هرحال اين خانه منحصر به فرد است. آيا شما قبول نداريد؟

8- خانه كفشي - پنسيلوانيا آمريكازندگي در اين خانه افسانه‌اي به نظر مي‌رسد. خانه كفشي در پنسيلوانياي آمريكا از همه نظر شبيه يك كفش بوده، به غير از اين‌كه قسمت پايين آن شباهت چنداني به كفش ندارد.9- خانه UFO - تايواناين خانه كمي ترسناك به نظر مي‌رسد، اما بهتر است نترسيد، چون هيچ بيگانه‌اي يا موجود فضايي در آن وجود ندارد!

نمونه چنين خانه‌اي در چين نيز ساخته شده است. اين خانه بخشي از پروژه دولت تايوان براي ساخت شهر ارواح بود كه البته اجراي آن متوقف شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن