تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مؤلفه‌هاي ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامي/34عضو كميسيون امنيت ملي:مقام معظم رهبري با ابلاغ سياست‌هاي اصل 44 مسير تحقق عدالت را مشخص كرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مؤلفه‌هاي ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامي/34عضو كميسيون امنيت ملي:مقام معظم رهبري با ابلاغ سياست‌هاي اصل 44 مسير تحقق عدالت را مشخص كرده‌اند
گروه سياسي: تأكيد مقام معظم رهبري بر عدالت، نشانگر توجه ايشان به محرومان و مستضعفين است و خود ايشان نيز مسير را براي استقرار عدالت با ابلاغ سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي مشخص كرده‌اند.
فاطمه آليا، عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري بر پيشرفت توأم با عدالت به عنوان مؤلفه‌هاي ورود به دهه چهارم انقلاب گفت: ايشان با توجه به مراحل و شرايطي كه نظام در طول سي‌سال گذشته پشت سر گذشته و در موقعيت‌هاي مختلف از جمله دفاع مقدس و بحث تثبيت نظام موفقيت‌هاي بسياري كسب كرده‌ و اكنون نيز جمهوري اسلامي به يك قوام و دوام رسيده، اين مسئله را مطرح كرده‌اند.

وي تصريح كرد: با توجه يه اين مسائل لازم است كه نظام مسير پيشرفت و توسعه خود را با سرعت و قدرت ادامه دهد.

آليا با تأكيد بر اين نكته كه پيشرفت با ديدگاه اسلامي بايد همراه با عدالت باشد، ابراز كرد: در گذشته اين خلا وجود داشته كه مسير توسعه و پيشرفت را بدون توجه به عدالت طي كرده‌ايم؛ امري كه با ديدگاه اسلامي هماهنگ و منطبق با آن نيست.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: براساس آموز‌ه‌هاي قرآني ديني، مسير حركت نظام اسلامي نبايد به شكلي باشد كه يك عده مستضعف، مستضعف‌تر شوند و سرمايه‌داران جايگاه بالاتري پيدا كنند.

آليا توضيح داد: تأكيد مقام معظم رهبري بر عدالت، نشانگر توجه ايشان به محرومان و مستضعفين است و خود ايشان نيز مسير را براي استقرار عدالت با ابلاغ سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي مشخص كرده‌اند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياسيت خارجي مجلس درباره اولويت‌هاي نظام در دهه چهارم در عرصه بين‌الملل از تلاش براي ارتقاي جايگاه عزتمندانه نظام به عنوان مهم‌ترين اين اولويت‌ها ياد كرد.

وي درتكميل مطالب فوق خود عنوان كرد: ما مسئله صدور انقلاب و آرمان‌هاي آن را هنوز در دستور كار داريم و اين امر جز آرمان‌هاي امام (ره) و پيام شهداست.

اين نماينده مجلس هشتم در پايان لازمه صدور انقلاب را پيشرفت كشور و رسيدن به اهداف سندچشم‌انداز دانست و خاطرنشان كرد: همانطور كه مقام معظم رهبري نيز تأكيد كرده‌اند گرفتن يك كرسي در شوراي امنيت سازوكار دستيابي به اين هدف است.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن