تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون متكي خبر داد:تفرقه افكني آمريكا ميان اعراب و ايران / آمادگي براي گفتگو با اعراب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون متكي خبر داد:تفرقه افكني آمريكا ميان اعراب و ايران / آمادگي براي گفتگو با اعراب
معاون وزير امور خارجه ايران در امور آفريقا با متهم كردن آمريكا به تلاش براي تفرقه افكني ميان كشورمان و اعراب، از آمادگي تهران براي مذاكره با كشورهاي عربي با حمايت اتحاديه عرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر،"محمد رضا باقري " در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، آمريكا را به برداشتن گامهاي شيطاني براي برهم زدن روابط ايران و كشورهاي عربي متهم كرد.

معاون وزير امورخارجه ايران در امور آفريقا كه درحاشيه اجلاس اخير اتحاديه آفريقا در شرم الشيخ حضور داشت؛ تصريح كرد: بعد از سرنگوني صدام كه مسبب مشكلات منطقه خاورميانه بود؛مرحله جديدي در تاريخ روابط ايران و كشورهاي عربي آغاز شد.

باقري خاطرنشان كرد : ايران آماده مذاكره با كشورهاي عربي با نظارت حمايتي اتحاديه عرب است.

وي درعين حال اين ادعاي بي اساس را كه ايران در نظر دارد عراق را به منطقه نفوذي بين خود و آمريكا تقسيم كند، رد كرد.

معاون آفريقاي وزير امور خارجه كشورمان خاطر نشان كرد: ايران از آرامش، ثبات و امنيت و حاكميت عراق حمايت مي كند.

وي درادامه با اشاره به تجاوزات رژيم صهيونيستي، در انتقاد از سكوت اعراب، اين سئوال را مطرح كرد؛ چرا كشورهاي عربي اسرائيل را فراموش كردند و هيچ كس از كشتار ملت فلسطين و ادامه تجاوزات اين رژيم به سرزمينهاي عربي سخن نمي گويد. ما شاهد اين موضع هستيم كه اسرائيل با آمريكا در اقدامات شيطاني اش همنوايي مي كند تا جهان را به ايران مشغول كند.

محمد رضا باقري تصريح كرد : ما تاكيد مي كنيم كه هيچ اختلافي بين ايران با كشورهاي عربي وجود ندارد و ما يك امت واحده هستيم و شيطان آمريكايي و اسرائيلي نمي تواند بين ما اختلاف بيندازد و همين كافي است كه بگوييم قانون اساسي ما بر زبان عربي به عنوان دومين زبان و نه زبان انگليسي تكيه كرده است.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن