تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816271949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«سن پترزبورگ» شايد بدون مقدم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: «سن پترزبورگ» شايد بدون مقدم


سينماي‌ايران- همشهري امارات:
ساختن فيلم «سن پترزبورگ» توسط سامان مقدم مدتهاست بر سر زبان‌ها افتاده است

كارگرداني كه با ساخت فيلم‌هايي چون «مكس» «پارتي» و «كافه ستاره» به عنوان كارگردان موفق و كاربلد معرفي شده و تلويزيوني‌ها هم با ديدن سريال مناسبتي «پريدخت» با او ارتباط برقرار كرده‌اند. هرچند كه پريدخت با نواقص زياد و سردرگرم ماندن قصه‌اش به پايان رسيد.
«سن پترزبورگ» اين روزها مراحل پيش توليدش را پشت سر مي‌گذارد تا گروه بتوانند تا يك ماه و نيم ديگر آن را جلوي دوربين ببرند، فيلمي كه «پيمان قاسم خاني» فيلمنامه آن را نوشته و «حميد اعتباريان» هم تهيه كنندگي آن را بر عهده دارد.

اعتباريان درباره وضعيت «سن پترزبورگ» مي‌گويد: «فعلا در حال مذاكره با بازيگران و قطعي كردن فهرست آنها هستيم و در كنار آن كارهاي فني مربوط به قبل از شروع فيلمبرداري را انجام مي‌دهيم كه پروژه عقب نيفتد.»

البته اعتباريان نامي از بازيگران احتمالي‌شان نمي‌برد و همه چيز را به بسته شدن قراردادهاي بازيگران موكول مي‌كند تا حرف و حديثي به وجود نيايد. بنابراين هنوز نمي‌توان گفت كه در سن پترزبورگ چه بازيگراني را خواهيد ديد. هرچند كه به گفته اعتباريان بازيگران خوب و صاحب نامي مد نظر گروه است. ضمن اينكه قرار است نام فيلم هم عوض شد و با نام جديد جلوي دوربين برود.

«سن پترزبورگ» ابتدا قرار بود توسط كمال تبريزي ساخته شود اما «سيران فيلم» كه تهيه‌كننده فيلم است، كارگرداني را به سامان مقدم سپرد. مقدم هم البته مدتي بعد از آماده نبودن فيلمنامه گلايه كرد و سراغ ساختن دومين سريالش به نام «راه شيري» رفت.
اما در حال حاضر به گفته اعتباريان، فيلمنامه آماده شده است، البته بخش اول آن.

چون «سن پترزبورگ» دو بخش ايران و روسيه دارد و فعلا فيلمنامه بخش مربوط به ايران آن آماده است و بخش روسيه هم در حال بازنويسي است و تا به امروز هم قرار است «مقدم» آن را كارگرداني كند و فعلا تغييري در سازنده فيلم اتفاق نيفتاده است.

«سن پترزبورگ» فيلمي كمدي است درباره رفاقت و دوستي. داستاني كه به نظر مي‌رسد مقدم با آن به روزهاي دستياري مسعود كيميايي، كارگرداني كه به ساختن فيلم‌هايي با مضمون رفاقت شهرت دارد، بازمي‌گردد.حميد اعتباريان درباره داستان فيلم تازه‌اش مي‌گويد: «رفاقت و پاك بودن سرشت آدم‌ها اصلي‌ترين موضع فيلم است و نجابت مردم ايران در آن به تصوير كشيده مي‌شود.

به خصوص طبقه زير متوسط كه شايد از نظر بعضي‌ها چندان خوشبخت نباشند اما فيلم نشان مي‌دهد كه برعكس، شايد آنها خوشبخت‌تر از بقيه باشند.»«سن پترزبورگ» البته تنها در ايران نمي‌گذرد و قرار است بخشي از آن در كشور روسيه بگذرد و گويا گروه فيلمبرداري پس از پايان كار در ايران به اين كشور سفر مي‌كنند.

اعتباريان مي‌گويد كه براي فيلمبرداري در اين كشور مشكلي نيست و قرار است اين بخش با مشاركت يك شركت فيلمسازي روسي ساخته شود كه با آن شركت مذاكره شده و شهرداري سن پترزبورگ هم در جريان حضور گروه فيلمبرداري ايران در اين شهر قرار دارد. تنها بايد بخش دوم فيلمنامه هم آماده شود تا گروه توليد بتوانند آن را به شركت روسي ارائه كرده و براي فيلمبرداري آن به نتيجه برسند.

به دليل اينكه بخشي از داستان در كشور روسيه سپري مي‌شود، فيلم بازيگران خارجي هم دارد كه به گفته اعتباريان درباره آنها هم صحبت شده اما نام آنها هم قطعي نيست. هر چند كه مدتي پيش خبرهايي مبني بر حضور عمر شريف و مايكل كين در اين فيلم ،منتشر شده بود.

تاريخ درج: 17 تير 1387 ساعت 14:17 تاريخ تاييد: 17 تير 1387 ساعت 22:24 تاريخ به روز رساني: 17 تير 1387 ساعت 22:22
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن