تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813319982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هميشه پاي يك زن در ميان است به دبي مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: هميشه پاي يك زن در ميان است به دبي مي‌رود


سينماي‌ايران- وحيد سعيدي:
و حالا در پي موفقيت فيلم‌هاي «دايره زنگي» و «زن‌ها فرشته‌اند» در سينماهاي دبي اكران فيلم‌هاي ايراني در اين شهر با نمايش فيلم‌هاي «هميشه پاي يك زن در ميان است»

به كارگرداني كمال تبريزي و«تيغ زن» ساخته عليرضا داودنژاد ادامه پيدا مي‌كند. در حال حاضر سينما‌هاي دبي در حال اكران فيلم‌هاي زن‌ها فرشته‌اند و دايره زنگي هستند. اين دو فيلم هر روز يك سانس در سينما الغرير اكران مي‌شود كه در تمام نوبت‌هاي نمايش خود با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده‌اند.

با توجه به استقبال بسيار خوب مخاطبان مسئولان اكران فيلم‌هاي ايراني در دبي تصميم دارند تا براي اكران آينده تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده را افزايش دهند بر همين اساس فيلم سينمايي «هميشه پاي يك زن در ميان است» قرار است در سه سينما شهر دبي به نمايش در بيايد. سينماي «الغرير» و سالن‌هايي در منطقه «ابن بطوطه» و« ديره» اماكني است كه براي نمايش اين فيلم در نظر گرفته شده است.

فيلم «هميشه پاي يك زن در ميان است» با پايان نمايش فيلم «تيغ زن» در گروه سينما قدس به اكران دربيايد. در اين فيلم مهران مديري، گلشيفته فراهاني، رضا كيانيان و حبيب رضايي بازي دارند و تبريزي آن را با نگاهي به مجموعه داستان‌هاي سيد مهدي شجاعي و بر مبناي فيلمنامه‌اي از نغمه ثميني و رضا مقصودي جلوي دوربين برده است.

اين فيلم همزمان در 70 سينماي كشور اكران خواهد شد. اما فيلم تيغ زن كه اين روزها در سينماهاي تهران در حال اكران است هم به زودي در اكراني ويژه در دبي به روي پرده مي‌رود. اين فيلم قرار است در سالن نمايش فيلم، مجموعه متروپوليتن با حضور عوامل فيلم از جمله عليرضا و رضا داود‌نژاد، علي صادقي، رضا عطاران و لادن مستوفي به نمايش در بيايد.

ديگر فيلمي كه براي اكران در دبي مدنظر قراردارد «ميناي شهر خاموش» ساخته امير شهاب رضويان است. اين فيلم كه در ايران اكران عمومي نشده به احتمال پس از نمايش فيلم كمال تبريزي در دبي اكران خواهد شد. در اين فيلم عزت‌الله انتظامي و صابر ابر بازي دارند.

همشهري امارات

تاريخ درج: 17 تير 1387 ساعت 13:21 تاريخ تاييد: 17 تير 1387 ساعت 22:24 تاريخ به روز رساني: 17 تير 1387 ساعت 22:08
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن