تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804665801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور در مصاحبه با خبرنگاران مالزيايي: هيچ‌كدام از آرزوهاي شيطاني بوش درباره ملت ايران محقق نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس‌جمهور در مصاحبه با خبرنگاران مالزيايي: هيچ‌كدام از آرزوهاي شيطاني بوش درباره ملت ايران محقق نشده است
خبرگزاري فارس: رئيس جمهور تصريح كرد: بوش آرزوهاي شيطاني و غير انساني فراواني از جمله مقابله با ملت ايران داشته و دارد كه هيچكدام محقق نشده است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه هاي رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جريان سفر هيات عالي رتبه ايران به كوالالامپور در مصاحبه با خبرنگاران تلويزيون و خبرگزاري ملي مالزي با اشاره به برگزاري اجلاس گروه دي هشت در مالزي گفت: ما براي تامين نيازهاي خود در داخل گروه دي هشت آمادگي داريم و مي توانيم روابط ويژه اي را در تجارت ها برقرار كنيم.
رييس جمهور با اشاره به اهميت مساله انرژي در جهان، خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد تا انرژي اعضاي دي هشت را تامين و به صورت عادلانه با ساير كالاها مبادله كند.
احمدي نژاد افزايش قيمت نفت در بازارهاي جهاني را يادآور شد و افزود: براي كنترل قيمت نفت در سطح جهان بايد دست شركتها و كمپانيهاي نفتي شناخته شده را از بازار انرژي كوتاه كرد.
وي افزود: اين كمپانيهاي نفتي نه تنها دنيا را غارت كرده بلكه از نظر نظامي و سياسي نيز از سوي برخي قدرت ها حمايت مي شوند.
رييس جمهور تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران نسبت به شرايط جهاني و نيز نسبت به كشورهاي عضو دي هشت متعهد است. در اجلاس سران دي هشت درباره مسائل مهم بين المللي هم تبادل نظر خواهد شد چراكه اين مسائل در اقتصاد و فرهنگ كشورهاي عضو، تاثيرگذار است.
رييس جمهور اسلامي ايران توانمنديها و ظرفيتهاي كم نظير گروه دي هشت را يادآورشد و گفت: اگر از اين قابليتها به طور صحيح و اصولي استفاده شود، تاثير گذاري بالايي در سطح كشورهاي عضو و ساير كشورها خواهد داشت.
احمدي نژاد با قدرداني از اقدامات موثر و كارساز اندونزي در دوره رياست گروه دي هشت، ابراز اميدواري كرد: در دوره رياست مالزي بر گروه دي هشت،تحولات مثبت و سازنده و همچنين مصوبات و طرحهاي اثرگذار و مفيدي را شاهد باشيم
وي از گروه دي 8 بعنوان يك گروه مهم و تاثير گذار در مبادلات اقتصادي جهان نام برد و افزود: كشورهاي عضو مي توانند با برقراري روابط مشخص و ويژه در اقتصاد و بويژه در حوزه انرژي مشكلات بوجود آمده را برطرف كنند .
احمدي نژاد با بيان اينكه در صد سال اخير نتيجه زورگويي برخي قدرت ها، آواره شدن بيش از صد ميليون نفر از مردم جهان بوده است، گفت: حوادث سالهاي اخير در آسياي جنوب شرقي و بحرانهاي اقتصادي اين منطقه، يك بازي طراحي شده اقتصادي براي غارت ثروت مردم منطقه بوده است.
احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار تلويزيون مالزي در خصوص برخي تهديدات آمريكا و اسرائيل مبني بر حمله نظامي به ايران ، گفت: اگر صدها همچون امريكا و اسراييل نيز گرد هم آيند، جرأت حمله به ايران را ندارند. خودشان هم مي دانند كه نمي توانند به ايران حمله كنند.
رييس جمهور كشورمان تاكيد كرد: بوش آرزوهاي شيطاني و غير انساني فراواني از جمله مقابله با ملت ايران داشته و دارد كه هيچكدام محقق نشده است، آنها ملت ايران را مي شناسند و مي دانند كه با زبان زور و تهديد نمي توانند با ما صحبت كنند و سرانجام نيز بايد به خواست ملت ايران تن دهند.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كرد: حرف ملت ايران شفاف، روشن و قانوني است اما دشمنان ملت ايران موضوع هسته اي را بهانه اي براي فشار بر ملت ما قرار داده اند. كشورهايي هستند كه بمب اتمي داشته و تحت نظارت آژانس نيز نيستند اما مورد حمايت آمريكا هم قرار دارند و اين نشان مي دهد كه نگراني آنها از بمب اتمي نيست.
رييس جمهور خاطرنشان كرد: اين سناريويي است كه از يك طرف، درخواست مذاكره با ملت ايران را مطرح كرده و از طرف ديگر، تهديد مي كنند و مي گويند كه بايد به خواسته هاي غير قانوني آنها تن دهيم و از حق خود دست برداريم اما اين براي ما يك نمايشنامه تكراري است .
احمدي نژاد با بيان اينكه دشمنان ملت ايران مخالف آرمانها، ديدگاه و فرهنگ ملت ايران و مخالف توسعه و پيشرفت ايران هستند، افزود: ما اهل گفت و گو بوده و هستيم اما در فضاي عادلانه و در موضوعات مشترك مذاكره خواهيم كرد زيرا مذاكره در فضاي نابرابر و يكطرفه، نتيجه اي در بر نخواهد داشت .
رييس جمهور خاطرنشان كرد: ايران قدرت بزرگي است و دشمنان ملت ايران بدانند كه هر چقدر مقاومت كنند، ضرر بيشتري خواهند كرد، چرا كه ملت ايران يكپارچه ايستاده است و تاريخ نشان داده كه ايرانيان هر زمان اراده كنند، حتماً به اهداف خود نيز خواهند رسيد.
وي افزود: ملت ايران در جنگ 8ساله تنها بود اما صدام از حمايت همه قدرتهاي زورگو برخوردار بود كه حتي با اين وجود هم نتوانست كاري از پيش ببرد. تهديدات امروز آمريكا و اسرائيل نيز يك جنگ تبليغاتي است كه ما در طول تاريخ با آن آشنا هستيم .
رييس جمهور اسلامي ايران در پاسخ ديگر خبرنگار مالزيايي كه پرسيده بود چرا برغم اينكه از منابع و ذخاير عظيم گاز و نفت برخوردار هستيد، برنامه هسته اي ايران را متوقف نمي كنيد؟ گفت: تعداد معدودي كشور زورگو هستند كه مي خواهند همه جهان تحت سلطه آنها باشد و با توسعه و پيشرفت ملت ايران مخالفت مي كنند و جهان به هيچ وجه مخالف برنامه صلح آميز هسته اي ايران نيست.
وي اظهار داشت: آمريكا بيشترين توليد نفت را دارد و كشورهاي ديگري هم هستند كه بزرگترين دخاير گاز و انرژي را دارند اما از انرژي هسته اي كه يك انرژي پاك است نيز استفاده مي كنند.
رييس جمهور با بيان اينكه فناوري هسته اي فوايد و مزاياي فراواني دارد، گفت: اگر ملتها از انرژي هسته اي استفاده كنند با بحران نفت روبرو نخواهيم بود و آلودگي و خشكسالي و كمبود مواد غذايي در سراسر جهان نيز نخواهيم داشت .
رييس شوراي عالي امنيت ملي كشورمان با تاكيد بر اينكه استفاده از انرژي هسته اي حق همه ملتها است، گفت: قدرتهاي زورگو اين انرژي را فقط براي خود مي خواهند تا وقتي دنيا با كمبود انرژي فسيلي روبرو شد، آن را به قيمت گزاف به ملتها بفروشند و زماني كه ذخاير نفتي كشورهاي امروز صادر كننده نفت به پايان رسيد اين كشورها محتاج آنان شوند.
وي با تاكيد بر اينكه ملت ايران دستاورد هاي خوب در عرصه هاي علمي ، فرهنگي ، اقتصادي ، صنعتي و فناوري و سياسي بدست آورده است، افزود: ملت ايران ملت بزرگي است و تصميم گرفته كه روي پاي خود بايستد شما نيز اخبار موفقيت هاي ملت ايران را به طور روزانه مي شنويد . چنانچه بزودي نيز اولين ماهواره ساخت ايران با پرتابگر ايراني در فضا قرار خواهد گرفت .
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه كساني كه براي سرنگوني صدام به عراق حمله كردند، خودشان در جنگ با ايران از صدام حمايت مي كردند، افزود: آنها نيروهاي خودشان را به منطقه وارد كرده اند و نه ما. البته ما با اين اقدام مخالف هستيم و معتقديم كه بايد اجازه دهند ملتها خودشان تصميم بگيرند .
رييس جمهور اسلامي ايران، گفت: لشگر كشي آمريكايي ها به منطقه خاورميانه براي بهره برداري از ذخاير نفت منطقه بوده است و آنان براي دمكراسي و حقوق بشر به منطقه نيامده اند.
وي با اشاره به اينكه در روزهاي گذشته، هواپيماهاي آمريكايي، شركت كنندگان يك عروسي در افغانستان را به خاك و خون كشيدند، گفت: ما زورگويي آنها را قبول نداريم و طبيعي است كه آنها عصباني باشند و البته اين عصبانيت آنها براي ما مهم نيست .
احمدي نژاد در پاسخ به سوالي پيرامون قيمت جهاني نفت، گفت : وضعيت حاكم بر اقتصاد امروز جهان، ناشي از همان نظم ظالمانه قدرتهاي زروگو است كه يكي از نشانه هاي آن، افزايش قيمت نفت است .
رييس جمهور ادامه داد: همه اينها بخاطر آن است كه نظم عادلانه در جهان برقرار نيست و برغم اينكه رشد عرضه نفت، بيشتر از رشد مصرف آن است، قيمت آن بصورت مصنوعي افزايش مي يابد كه اين افزايش قيمت، غير از چند گروه خاص براي ساير ملتها مشكل ايجاد كرده است .
وي با بيان اينكه مردم بسياري از كشورها بخاطر افزايش قيمت انرژي در فشار هستند، گفت: ما آمادگي داريم كه در يك بسته و زمان معين كه مناسبات عادلانه در آن تعريف شود انرژي را تامين و عرضه كنيم و فشار را از دوش مردم برداريم.
احمدي نژاد تاكيد كرد: ما بايد مناسبات خود را خارج از آنچه دشمنان ملت ها تعريف كرده اند، تنظيم كرده تا بتوانيم اقدامات آنها را خنثي كنيم.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن