تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816271210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي ‪/۱۶‬ضد انقلاب‌ها به جان هم افتادند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي ‪/۱۶‬ضد انقلاب‌ها به جان هم افتادند
اين ضد انقلاب سلطنت طلب در برنامه خود ضمن بيان نحوه آشنايي‌اش با فخرآور اعتراف كرد كه چگونه ارتباط ميان وي و احمد باطبي را با محمدرضا پهلوي شاه مخلوع ، برقرار كرده است.

وي سپس اعتراف كرد كه حزب مشروطه ايران ، موجبات آشنايي اين ضد انقلاب فراري با ريچارد پرل را فراهم كرده و براي او گذرنامه قانوني آمريكايي تهيه كرده است.

غفاري از اينكه فخرآور توماس جفرسون را الگوي زندگي سياسي خود قرار داده ، به شدت انتقاد كرده و خطاب به وي گفته است: آزادي هرشكلي مي‌خواهي سخن بگويي اما بدان ، دولتمردان آمريكايي به محض اينكه از تو استفاده‌هاي لازم را بكنند، آنچه را كه بايد درباره ات انجام دهند، انجام مي‌دهند.

***** جلسه اداري و سرگرداني مردم در دادسراي ناحيه ‪ ۳‬تهران
......................................................................

...........

تشكيل جلسه اداري روز دوشنبه در دادسراي ناحيه سه در خيابان ونك تهران ، باعث سرگرداني مراجعه‌كنندگان به اين دادسرا شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، دهها تن از مراجعه كنندگاني كه از ساعت هشت صبح ، زمان شروع كار ، به اين دادسرا مراجعه كردند، با ممانعت نيروي انتظامي مستقر در دادسرا مواجه شدند و به ناچار در مقابل دادسرا اجتماع كردند.

خبرنگار ايرنا كه در ساعت هشت و ‪ ۳۰‬دقيقه در مكان ياد شده حضور داشت ، هنگامي كه با سرگرداني مراجعه‌كنندگان رو به رو شد، از پرسنل نيروي انتظامي مستقر در درب ورودي دادسرا، علت را جويا شد، كه آنها علت را برگزاري جلسه كاركنان دادسرا عنوان كردند.

ماموران از توضيح بيشتر در مورد علت برگزاري جلسه به دليل اطلاع نداشتن خودداري كردند و گفتند كه به ما دستور داده شده كه تا ساعت ‪ ۹‬صبح از ورود افراد به داخل ساختمان جلوگيري كنيم .

***** حسينيان همچنان گزينه اصلي رياست مركز پژوهش ها
......................................................................

..

برغم انتشار خبرهايي مبني بر احتمال معرفي روح الله حسينيان به عنوان وزير كشور به مجلس توسط رييس جمهور، خبرهاي دريافتي خبرنگار خبرهاي ‪۱۶‬ ايرنا حاكي از آن است كه روح الله حسينيان همچنان گزينه اصلي رياست مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي است.

***** راه ارتباطي مرز زرباطبيه به بغداد هنوز ناامن است
....................................................................

ارتباطي خروجي مرزي زرباطيه (مهران ) به بغداد، هنوز ناامن است .

اين مسير كه به راه دبوني شهرت و حدود ‪ ۸۰‬كيلومترطول دارد، مهمترين راه ارتباطي زايران و مسافران و نقل و انتقال كالا و بار از مرز جمهوري اسلامي ايران به پايتخت عراق است .

باندهاي القاعده همچنين اقدام به سرقت خودروها در اين مسير مي‌كنند كه سرقت يك كاميون و قتل راننده آن از جرايمي است كه اخيرا در اين مسير اتفاق افتاده و هنوز آثار اين جنايت در منطقه مشهود است .

بياباني بودن راه و نبود مناطق مسكوني و ايست‌هاي پست و بازرسي در طول اين مسير و ناهمواري جاده به دليل وجود دست اندازهاي عميق و خطرناك كه راننده را ناچار به كاهش سرعت مي‌كند ، شرايط مناسبي را براي باندهاي راهزني و تروريستها فراهم كرده است .

***** ارتش آمريكابراي مقابله با مسلمانان در پي ساخت بمب جنسي است
......................................................................

...................

پايگاه اينترنتي پست گزت نوشت : به دنبال انجام مطالعات و آزمايشهاي مختلف در راه توسعه زرادخانه سلاح‌هاي ميكربي و شيميايي ارتش آمريكا، ساخت چند سلاح جديد نظير بمب‌هاي حاوي مواد حساسيت زاي پوستي ، بمب‌هاي نفخ آور و در نهايت بمب جنسي در دستور كار پنتاگون قرار گرفته است .

اين رسانه روز دوشنبه در مقاله‌اي افزود: در اين ميان ، ساخت بمب جنسي به علت توانايي‌هاي آن در بر هم زدن ساختار نيروهاي دشمن ، با سرمايه گذاري بيشتري همراه شده است .

مقاله تصريح دارد كه در سال ‪ ۲۰۰۵‬ميلادي ، شبكه خبري بي.بي .سي براي اولين بار خبر از طراحي و ساخت اين بمب داد. بر اساس گزارش بي.بي . سي ، اگرچه در بررسي‌هاي به عمل آمده ، تعدادي از سلاح‌هاي غيركشنده پيشنهاد شده نظير مواد حساسيت زاي پوستي ، مواد ايجادكننده بوي بد دهان ، مواد نفخ آور و در نهايت ، مواد شيميايي جذب‌كننده زنبورها به دور سربازان دشمن ، مورد پذيرش قرار نگرفتند، اما رهبران پنتاگون ، نظر مثبت خود را در مورد پروژه بمب جنسي اعلام كردند.

نويسنده با اين حال گوشزد كرد: در مورد كارايي بمب‌هاي جنسي عليه جنگجويان عراقي ، ترديدهاي زيادي وجود دارد؟ چرا كه احتمالا استفاده از چنين بمب‌هايي عليه آنان ، آثاري معكوس به دنبال خواهد داشت .

***** سقوط يك فروند هواپيماي شكاري
..............................................

يك فروند هواپيماي شكاري از نوع اف - ‪ ( F5) ۵‬روز يكشنبه در پايگاه هوايي اميديه در استان خوزستان سقوط كرد .

يك مقام آگاه سياسي كه خواست نامش برده نشود ، روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : اين حادثه حوالي ساعت ‪۱۰‬صبح يكشنبه رخ داد .

وي علت سقوط اين هواپيماي نظامي را نقص فني اعلام كرد و گفت خلبان و كمك خلبان اين هواپيما كه از خلبانان با تجربه نيروي هوايي بودند ، سعي داشتند اين جنگنده را در فرودگاه پايگاه هوايي اميديه به زمين بنشانند ولي دچار حادثه شدند .

***** دفتر تحكيم وحدت مورد تاييد بيگانگان رسميت ندارد
......................................................................

هشت انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاههاي كشور در اطلاعيه‌اي با محكوم كردن كساني كه از نام آنها به دروغ در بيانيه‌ها و اطلاعيه‌ها استفاده مي‌كنند اعلام كردند افرادي را كه خود را به لطف راديوهاي بيگانه و رسانه‌هاي تصويري مخالف ملت ايران عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت معرفي مي‌كنند نمي شناسيم .

***** يك هزار و ‪ ۵۰۰‬تن گوشت صنعتي در گمركات معطل مانده است
......................................................................

................

مدير عامل شركت تعاوني فرآورده‌هاي گوشتي سراسر كشور گفت : براي يك هزار و ‪ ۵۰۰‬تن از سه هزار تن گوشت وارداتي صنايع فرآورده‌هاي گوشتي در گمركات اجازه ترخيس داده نمي‌شود .

به گفته وي افزايش نرخ تعرفه واردات گوشت به ‪ ۵۰‬درصد از سال ‪ ، ۸۵‬سبب شده تا گمرك بابت واردات قبل از تاريخ ياد شده كه نرخ تعرفه معادل ‪ ۱۵‬درصد بود ، رقمي حدود يك ميليارد و ‪ ۲۰۰‬تومان از اين شركت تعاوني مطالبه كند .

***** هواپيماي دچار نقص فني ، سالم به زمين نشست
......................................................................

يك فروند هواپيماي بوئينگ ‪ ۷۰۷‬نظامي ساعت پنج بامداد امروز به دليل نقص فني در چرخ‌هاي هواپيما دچار مشكل شد ولي با تدابير امنيتي پايگاه هشتم و فرود گاه شهيد بهشتي اصفهان سالم بر زمين نشست .

علت فرود اضطراري هواپيما در فرودگاه اصفهان اشكال فني در باز نشدن چرخ هاي هواپيما بوده است .

***** وعيدي مشاور يكي از معاونان سازمان انرژي اتمي شد
......................................................................

.

به گفته منابع آگاه، جواد وعيدي اخيرا به عنوان مشاور معاون برنامه ريزي، امور مجلس و بين‌الملل سازمان انرژي اتمي ايران منصوب شده است.

وعيدي اخيرا از سوي دكتر سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي و مذاكره كننده ارشد هسته‌اي ايران نيز به عنوان مشاور وي منصوب شد.

وي پيش از اين، معاون امنيت بين‌الملل دبير شوراي عالي امنيت ملي بود كه با ادغام معاونت‌هاي سياست خارجي و معاونت امنيت بين‌الملل در اين شورا و تشكيل مديريت سياست خارجي و امنيت بين‌الملل ، علي باقري جانشين وي و مهدي بخارايي زاده شد.
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن